Alföld Szíve kártyát adott ki Jász-Nagykun-Szolnok megye

Az idei évben többek között új marketingeszközök bevezetésével kíván Jász-Nagykun-Szolnok megye vendégszám és vendégéjszaka szám növekedést elérni.

Ilyen új marketingeszközök a „Vendégségben Jász-Nagykun-Szolnok megyében” című turisztikai magazin és az „ALFÖLD SZÍVE” turisztikai kedvezménykártya, amelyet augusztus 1-jén mutattak be a sajtó képviselőinek. A „Vendégségben Jász-Nagykun-Szolnok megyében” című turisztikai magazin 2008. májusában, a szezon előtt jelent meg 70 ezer példányban, amelyet az ország 9 megyéjében napilapok mellékleteként jutatták el a potenciális vendégekhez. Az eredményesség mérésére nyereményjátékot szerveztek. Az „ALFÖLD SZÍVE” kártya akció célja, hogy a már Jász-Nagykun-Szolnok megyében tartózkodó vendégek részére biztosítson különböző kedvezményes lehetőségeket. Az akcióban elsősorban olyan vendéglátóhelyek, múzeumok, kiállítóhelyek, strandok, szórakoztató létesítmények, vesznek részt, akik vendégeik, látogatóik számára százalékban kifejezett kedvezményt adnak abban a reményben, hogy ez a kedvezmény hosszú távon forgalomnövekedést és új vendégeket hoz számukra. A tíz évre szóló „ALFÖLD SZÍVE” kártya bankkártya formátumú plasztik lapocska, sorszámozott, de nem névre szóló, ezért átruházható, kölcsönadható. Így a kedvezményeket mindig az veheti igénybe, aki a kártyát az elfogadóhelyen felmutatja. A kártyához éves rendszerességgel tájékoztató füzet készül, amely az akcióban résztvevő elfogadóhelyek adatait és az általuk biztosított kedvezményeket fogja tartalmazni. Jelenleg a megyénben 40 helyen kaphatnak kedvezményt a kártya tulajdonosai. Az akcióhoz folyamatosan csatlakozhatnak újabb szolgáltatók, ezért minden év elején kiadják az újabb kártyákkal együtt az aktualizált tájékoztató füzetet.

Egy korty Ázsia reggelire

Egy korty Ázsia reggelire 

Kulturális ízkavalkáddal hódít az új belvárosi brunchozó.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.