Meggyőződése, hogy hazánk mellett egyedül Japánban van meg az a tudás, tradíció és gyógyvízkincs, ami együtt adja ezt a bizonyos USP-t. Ugyanakkor elismerte, hogy van egy imázsproblémánk külföldön, persze a magyarok többsége is szeret panaszkodni, ahelyett, hogy büszke lenne az országra. Helyezzük előtérbe értékeinket – mondta Hackl. Javasolta, hogy nemzetközi szervezetekkel közösen egészségturisztikai tudásközpontot kellene létrehozni Magyarországon. A márkaépítés jó példájaként említette meg Tirolt, ahol a különféle gazdasági ágak képviselői is összefognak a tartomány népszerűsítéséért, a Tirol Fa vagy Tirol Tej nevű vállalatok kamionjai is a tartományi márkát építik. (Hogy miért kellett a Hungarocamionból Waberer’s-t csinálni, arra soha nem fogok rájönni - a szerk.)
Hackl véleménye szerint valóban Európa spa-desztinációjaként kellene megjeleníteni a külpiacokon hazánkat. Felhívta a hazai fürdők és szállodák figyelmét, hogy ne egymást, hanem osztrák, szlovák, svájci társaikat tekintsék konkurenciának.
Elmondta azt is, hogy októberben Sárváron tartja éves közgyűlését a német turisztikai újságírókat tömörítő szövetség, ami azért különleges, mert az elmúlt harminc év alatt ez a második alkalom, hogy külföldre vigyék a rendezvényt. A sárvári Spirit Hotelről elmondta, hogy akad olyan törzsvendégük, aki 30 alkalommal járt már náluk. A több lábon állás jegyében mindent megtesznek egy egészséges küldőpiaci mix elérése érdekében.