Bemutatkozott a szakmának a Karya Tour

Nagy érdeklődés kísérte a Karya Tour első magyarországi katalógus-bemutatóját, amelyet a Marriott Hotelben tartottak tegnap. A közel 200 résztvevő a 2008-as nyári ajánlatokat tartalmazó („Törökország 2008”), valamint a VIP-hoteleket csokorba foglaló („Family VIP Suite”) katalógusokkal ismerkedhetett meg a profin lebonyolított prezentáción. Az iroda egyiptomi ajánlatait bemutató kiadványával február közepén rukkol elő.

Az első öt török beutaztató cég között számon tartott Karya Tourt 1999-ben alapították Antalyában, jelenleg Törökországban, Ukrajnában, Oroszországban, Egyiptomban és Magyarországon van jelen. Évente 200 ezer utas csemegézik az iroda kínálatából, amelynek 70 százaléka török desztinációkat foglal magában. Hurghadában és Antalyában saját beutaztató irodával rendelkeznek, ez utóbbi városban üzemeltetői is a katalógusukban szereplő Jasmin Beach Hotelnek. Budapesten 2007 júliusában nyitottak képviseletet. A Karya Tour célja, hogy a magyarországi iroda 2008-ban regionális központtá bővüljön, és tovább terjeszkedjen Szlovákia és Csehország felé.

Utasainak a Karya Tour a repülés terén is minőséget biztosít, mivel a Törökországban 2002 óta piacvezető, évi 4 milliós utasforgalmat produkáló Sky Airlines légitársasággal áll partneri kapcsolatban. A Sky Airlines-szal repülik első desztinációjukat, Antalyát is, áprilistól. Kiemelt együttműködés köti továbbá a Karya Tourt a Mondial Assistance biztosítóhoz. Az utak Magyarországon történő értékesítésében a Karya Tour egyik kiemelt partnere a Vista Utazási Iroda lesz - közölte munkatársunkkal a bemutatón Kurucz János, a Vista egyik tulajdonosa.

Rátkai Ildikó, a Karya Tour marketingvezetője ismertette a 164 oldalas, részletes országinformációt is tartalmazó katalógust. Ebben 5 török üdülőhelyen – Kemer, Antalya, Belek, Side, Alanya – összesen több mint 150 szálláshelyet kínálnak az idei szezonra. A különböző kategóriájú, túlnyomó többségében all inclusive ellátást biztosító hotelekben március 31-ig előfoglalási kedvezményt biztosítanak. A VIP-katalógus a Török Riviéra legjobb 12 szállodáját kínálja, amely egyedi terméknek számít a piacon. Az utasokat már a repülőtérre érkezéskor különleges bánásmódban részesítik, és az egész nyaralás alatt exkluzív élményt kapnak.

Vadócz Péter, a Karya Tour értékesítési vezetője a cég weboldalát mutatta be a jelenlévőknek. Itt a látogatóknak kombinált keresésre van lehetőségük, többek között azt is megtudhatják, hol találják a legközelebbi partnerirodát, ahol befizethetik kiszemelt nyaralásukat. Az oldalon úgynevezett „Partnerkapu” is működik a Karya Tour szerződött partnerei számára, amelyen keresztül sok hasznos információhoz (pl.: Shop Sales funkció, letölthető dokumentációk) jutnak. Februártól gyors (20 másodperc) és nyomon követhető on-line foglalásra is lehetőségük lesz a viszonteladóknak.

Mint Hakan Ekinci, a Karya Tour elnöke elmondta, a jövőben is klasszikus tour-operátorként szeretnének működni, nem tervezik saját irodahálózat kiépítését. Bónuszprogrammal segítik az útjaikat értékesítőket, amelynek keretében a legsikeresebbeket kiemelten díjazzák értékes üdülésekkel. Jutalékos rendszerük két részre osztható; az egyéb úton történő értékesítést – utasszámtól függően – 7-12 százalékkal jutalmazzák, míg az irodák on-line foglalását további 1 százalékos jutalékkal díjazzák.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.