Fekete László, a szervezet ügyvezetője értékelte a legfrissebb budapesti statisztikákat, valamint bemutatta a budapesti Tourinform irodák fejlesztéseit, és a BTH legújabb szolgáltatását, a Turisztikai Hírközpontot.
Január-február hónapban tovább folytatódott a 2007 második felétől tapasztalható fellendülés a fővárosban, a KSH-statisztikák szerint a kereskedelmi szálláshelyeken regisztrált vendégek száma a 2008. január-február időszakot vizsgálva, 16,2%-kal haladta meg 2007 ugyanezen időszakának adatait, a vendégéjszakákat tekintve pedig, 8,6%-os emelkedést könyvelhetett el a főváros. A szállásdíj-bevételek szintén nagyon kedvezően alakultak az adott időszakban, hiszen a budapesti kereskedelmi szálláshelyek összesen 14,9%-kal tudták túlszárnyalni az előző évi január-februári bevételeket, maguk a szállodák pedig még többet, pontosan 16%-os növekedést realizáltak. A legnagyobb küldőpiacokat nézve, a számok szinte kivétel nélkül jelentős növekedést mutatnak. Ezen belül is kiemelkedő turistaforgalmat produkáltak az igen magas költési hajlandósággal rendelkező skandinávok (Svédország, Norvégia, Dánia és Finnország).
A sajtóreggeli zárásaként Hudacsek Miklós beszélt a Legenda új, exkluzív szolgáltatásáról, a dunai „Gyertyafényes vacsoráról”, amely szolgáltatásról és a Magyar Szecesszió Házáról a részletes információk a BTH honlapján a Hírközpontban is olvashatók.