Az apartman-szálloda főszezonban elért eredményei azt bizonyítják, megérett a Balaton a luxusra. A nyári időszakban a ház kihasználtsága átlagosan 70 százalék körül volt, és annak ellenére sok ajánlatkérés érkezik az őszi időszakra, hogy a szálloda utazási irodai partnerbázisának kiépítése tulajdonképpen még csak folyamatban van, tudtuk meg Cserép Bélától, az Echo Residence Luxury***** Apartment Hotel igazgatójától. A szálloda a nyitó év bevezető árfekvésével sikeresen megtalálta potenciális vendégkörét, ám ezen felbuzdulva sem tervezi árait jelentős mértékben emelni. Az őszi hónapokra kedvező "álomcsomag" ajánlatokat hirdettek a napokban, amelynek köszönhetően bíznak benne, hogy eléri a 40 százalékos átlagos töltést az időszak. Télen 20-30 százalékos, a jövő év tavaszára pedig már 60 százalék körüli foglaltságban bíznak. 2009-ben a teljes évre vonatkozóan átlagosan 50-60 százalékos kihasználtságot céloz meg a szálloda.
Annak ellenére, hogy az utóbbi években nem igazán jellemző a Balatonra a magas költéssel rendelkező német vendégkör, a szállodában mégis gyakoriak az olyan utcáról besétáló német vendégek, akik több éjszakát is maradnak, mondta el Cserép Béla. A tervek között szerepel, hogy betörjenek a Skandináv piacra, ahol reklámkampány indítását is tervezik. Innen főként golfvendégeket várnak a Tihany közelében, Balatonudvariban nyílt Royal Balaton Golf & Yacht Club-nak köszönhetően. A szállodában egy 30 fős különterem is rendelkezésre áll, amely top meetingek alkalmas helyszíne lehet. A visszajelzések alapján erre is nagy igény mutatkozik.