Egyszerű hotelregisztráció pillanatok alatt

Az Agoda.com, Ázsia globális szállásfoglalási rendszere és a Nasdaqon jegyzett Priceline.com csoport tagja ma bemutatta az Express Connect 2.0-t – egy ingyenes hotelregisztrációs eszközt, amely gyorsan és egyszerűen lehetővé teszi a szakembereknek, hogy értékesíteni kezdjék szállodakapacitásukat az Agoda.com-on keresztül.

Az Express Connect 2.0-t használva az Agoda.com-mal együttműködni vágyó szállodások pillanatokon belül létrehozhatják szállodájuk adatlapját: lépésről lépésre vezetve feltölthetik a ház általános információit, fotóit, árait és promócióit, akár úgy is, hogy a befejezetlen lépésekhez később térnek vissza.

Amint a tartalom feltöltésre és beküldésre került, s az Agoda munkatársai jóváhagyták, a szálloda 1-2 napon belül hozzáférést kap a Yield Control System (YCS)-hez, az Agoda extranetjéhez, amelyen zökkenőmentesen módosíthatják áraikat, kapacitásukat és tartalmukat, amely aztán 32 nyelven elérhető az Agoda.com felületein. Az YCS lehetőséget ad testreszabott promóciók létrehozására is a szálloda igényeinek megfelelően.

Az Express Connect 2.0, illetve az YCS használata teljesen ingyenes, nincs sem feliratkozási, sem egyéb havi/éves díj, az Agoda kizárólag a visszaigazolt foglalások árából részesül.

A szállodáknak az Agodával való együttműködés egyben több mint 2 millió felhasználóhoz való elérést is jelent világszerte, akiket hetente célzott hírlevelekben tájékoztatunk az elérhető legjobb promóciókról. Az Agoda.com marketmanagerei továbbá szakmai tanácsadással segítik partnereiket profitjuk maximalizálásában. Azoknak a szállodáknak, amelyek nem rendelkeznek saját foglalási motorral, az Agoda ingyen kínálja BE3-nek nevezett termékét, amely könnyen integrálható a szálloda saját weboldalába. A legtöbb ilyen szolgáltatástól eltérően, a BE3-n keresztül generált foglalások mind jutaléktól, illetve bármiféle egyéb havidíjtól mentesek a szálloda számára.

Ha együtt szeretne működni az Agodával, használja az Express Connectet az alábbi linken:

https://ycs.agoda.com

További információ: Agoda International Hungary Kft.

Eiffel Square Offices, B torony, 4. Emelet H-1062, Budapest, Teréz körút 55–57.

[email protected]

Az Agodáról

Az Agoda.com a világ egyik vezető és leggyorsabban növekvő online szállásfoglaló szolgáltatása, weboldalán 125 000 szálláshely kínálata 32 különböző nyelven érhető el. A vállalatot 2005-ben két, az online utaztatásban veteránnak számító szakember alapította, amelyet jelenleg az elnök és alapítótag, Robert Rosenstein vezet. Mióta pedig 2007-ben a Priceline cégcsoport felvásárolta, az Agoda része lett a világ első számú online szállodafoglalási rendszerének, amely a 2010-es esztendőben összesen 98 millió szobaéjszakát értékesített.

Az Agoda.com több mint 600 szakembert foglalkoztat a világ 21 országában, legfőbb központjai Szingapúr, Bangkok, Kuala Lumpur, Tokió, Sydney, Hongkong és immár Budapest is, további képviseletekkel Ázsia, Afrika, a Közel-Kelet, Európa és az amerikai kontinens nagyvárosaiban. A világ minden táján dolgozó több száz munkatársunk segítségével az Agoda egyedülállóan képes a helyi tudást és kapcsolatokat kombinálni a világszínvonalú technológiával, hogy az interneten elérhető legjobb szállásdíjakat kínálhassa.

Az Agoda egyedisége a technológia és az emberi vonások kombinációjában rejlik.

A szálláshelyekkel személyesen és közvetlenül tárgyalunk, hogy a lehető legjobb értéket biztosíthassuk, és a legújabb technológiát használva adjuk át ezeket az ajánlatokat ügyfeleink részére. Az Agoda.com több neves elismerést is elnyerő felülete, gyors, egyszerű és világszínvonalú technológiát használ. A látogatók azonnali visszaigazolással foglalhatnak szobát a listázott hotelek százezreiben, más weboldalakkal ellentétben megspórolva a foglalás megerősítésének kivárását.

A szállások és szobatípusok széles választéka mellett az Agoda.com szállodaértékelései 100%-ban eredetiek. Tartózkodásuk elteltével felhasználóink vélemények milliót küldik be a világ 32 nyelvén.

Az Agoda-jutalomprogramnak köszönhetően pedig a tagok még többet megspórolhatnak. A 2004-ben elindított program lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy már első foglalásuk alkalmával automatikusan pontot gyűjtsenek, foglalásuk mintegy 4-7%-ának megfelelő értékben. Ezek a pontok több ezer szálláshelyen felhasználhatók, felszabadítva az ügyfeleket a márkaspecifikus hűségprogramok alól. Az Agoda.com kizárólag szállásfoglalással foglalkozik, így lojális ügyfelek milliói mellett partnerek ezreivel rendelkezünk világszerte, utazásszervezők, légitársaságok és hitelkártyacégek, akik szállásfoglalásaikat az Agoda.com-on bonyolítják. Mi, az Agoda.com-nál büszkék vagyunk megbízhatóságunkra, elérhetőségünkre. Ügyfeleinknek a legszélesebb választékot kínáljuk, és mindent megteszünk, hogy mindez a legversenyképesebb árral párosuljon.

Az Agodánál úgy gondoljuk, hogy az utazás megnyitja az elmét az új ötletek, kultúrák és gondolkodási mód előtt. Ezért küzdünk, hogy az utazás mindenki számára még elérhetőbb legyen, és hogy ügyfeleink gyorsan, könnyedén és megfizethető áron nagyszerű ajánlatokat találjanak a világ minden táján.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.