Az új szerepben Perez a Coca-Cola fenntarthatósági kezdeményezéseit fogja integrálni a cég működésébe, amelyek a vízhasználatra, a klímavédelemre, a csomagolásra és újrahasznosításra, valamint a közösségekre terjednek ki.
A Perez irányítása alatt mostantól működő globális Fenntarthatósági Iroda feladata lesz, hogy egy globális, integrált fenntarthatósági stratégiát dolgozzon ki, kitűzze az ehhez szükséges célokat és vállalásokat, értékelje a beruházásokat, továbbá támogassa és nyomon kövesse a globális partnerségekben megvalósuló kulcsprojekteket.
Az új csapat tagjai John Reid, elnökhelyettes, vállalati társadalmi felelősségvállalás, Charlotte Oades, globális igazgató, Nők Gazdasági Megerősítése program; Abby Rodgers, elnökhelyettes, fenntarthatósági stratégia és kommunikáció, Jeff Seabright, elnökhelyettes, környezet és víz, valamint Lisa Manley, csoportigazgató, vállalati külkapcsolatok.
Perez 1996-ban csatlakozott a vállalathoz márkamenedzserként. Feladatai között több olyan volt, amely a társadalmi felelősségvállalást erősítette a cég részéről, például a sport és szórakozás területe is hozzá tartozott, de szerepet vállalt a női vezetők tanácsában is. A 41 éves vezető a Marylandi Egyetemen szerzett marketing diplomát, és több jótékonysági szervezetben tölt be különböző pozíciókat Amerikában. (forrás: Marketinginfo)