Az ibis Budapest Centrum után immár két hónapos munkálatokat követien a Határ úti ibis Budapest Aero is a legmodernebb trendeknek és elvárásoknak megfelelve fogadja vendégeit. A lobby szellősebb és átláthatóbb, vendégközpontúbb lett, új növényekkel és kiegészítőkkel gazdagodott. Az ibis legutóbbi Generation koncepciójának alappillérei az egyszerűség, a nemzetköziség, az élhetőség, a minőség, a környezettudatosság, az innováció és a dinamizmus. Ennek jegyében harmonikus környezet, letisztult, nyitott terek, zen-szellem, frissesség és természetes alapanyagok felhasználása jellemzi az Accor legdinamikusabban fejlődő brandjének belsőépítészetét.
Közösségi terek
A közösségi terekben praktikusan rendezik el az egyes funkciókat, hogy azok éppen a megfelelő helyen legyenek a hatékonyság érdekében. Így például a hosszú recepcióspultot felváltották a tagolt, érezhetően szellősebb, több blokkokból álló átjárható pultok, ahol csökken a vendég és a személyzet közti távolság. A modern, moduláris koncepció az egyes feladatokra koncentrál (asztal, üzleti sarok, stb.) letisztult formákkal és könnyű tervezhetőséggel, a fény pedig a szálloda egyedi adottságait hangsúlyozza. A koncepció azonban nem uniformizált, lehetővé teszi az egyes szállodák számára a személyre szabhatóságot – például a színek megválasztásával, – ugyanakkor mégis érezhetően ugyanazon család tagjai maradnak. A közösségi terek kialakítása mindig a szálloda adottságainak megfelelően történik, megkötést csak bizonyos elemekre – például a belmagasságra és az álmennyezetre – tartalmaz. A célok között található viszont a valódi közösségi életérzés megteremtése a vendégek számára. A kötelező elemek pedig az ún. „identity wall”, valamint az ibis websarok.
A legutóbbi Generation koncepció kötelező elemében, a websarokban speciális, az ibisnek készített asztali számítógépek, a brand igényeire szabott szoftverrel, webkamerával működnek. A rendszer a vendégek legfontosabb kéréseire készült fel, így lehetőséget nyújt repülőjegy-foglalásra és -ellenőrzésre, üzenetküldésre, szállásfoglalásra és a neten való böngészésre, chatelésre, az offline módban is üzemelő Open Office használatára, térítésmentesen. A vendégek saját nevükkel jelentkezhetnek be, negyedórás intervallumokra, a szoftver 7 nyelven (angol, német, olasz, spanyol, francia, portugál és kínai) érhető el.
Konferencia termek
A felújítás a fűtés- és vízvezetékeket is érintette, kicserélték a hang- és hőszigetelést, valamint a különtermek ablakait. Megújult a szálloda két konferenciaterme is: a 20 fős Nárcisz és a 60–70 fős Orgona felfrissülve, ám a már korábban is használt modern, minden igényt kielégítő technikai felszereléssel működik. Szintén most készült el a földszinti mozgássérültmosdó is, az étterem és a lobbi közé az ibis Budapest Centrumban már bevált, csavart plexis térelválasztó került, amely a nap minden szakában másként veri vissza a fényt. Az étterem is jóval szellősebb lett, szabadon variálható asztalokkal és változtatható alaprajzzal. A menü továbbra is a magyaros és a nemzetközi konyhára koncentrál, a szálloda május elején nyitó grillterasza pedig nem csupán a szállóvendégek, hanem a környékbeliek körében is igen népszerű, különleges kínálatával és hangulatával.
Szintén elengedhetetlen kellék az „identity wall”, ahol a hotel neve mellett a budapesti programokról szóló információk kapnak helyet, valamint a szálloda vállalásainak közlése, mint például a környezetvédelmi vállalások, illetve a 15 perces vendégígéret.
Az ibisről
Az ibis, az Accor csoport nemzetközi, conomy kategóriájú márkája minden szállodájában állandó minőségű szállást és szolgáltatásokat biztosít az egész világon a legjobb helyi ár-érték mellett: jól megtervezett és teljesen felszerelt szobákat kínál, a főbb szállodai szolgáltatások a nap 24 órájában, a hét 7 napján elérhetők, valamint a helyben kapható étel- és italválaszték is bőséges. Az ibis-színvonal minőségét a Nemzetközi Szabványügyi Szervezet 1997 óta ISO 9001 minősítéssel ismeri el. Az ibis a világ első szállodalánca, amely az ISO 14001 tanúsítvány megszerzésével bizonyítja a környezet iránti elkötelezettségét; ezzel a minősítéssel szállodáinak közel egyharmada rendelkezik. Az 1974-ben alapított ibis Európa vezető, és a világ egyik első economy kategóriájú szállodalánca, amely 48 országban, 900 szállodában több mint 107 000 szobát üzemeltet, beleértve 6 hotelt Magyarországon.