Folytatódik az ibisek megújulása

Az ibis – az Accor csoport márkáinak tagja, Európa vezető economy és a világ negyedik legnagyobb szállodalánca közel 900 hotelt üzemeltetve – nemrégiben bevezetett legutóbbi Generation koncepciójának jegyében immár a második budapesti szálloda újul meg.

Az ibis Budapest Centrum után immár két hónapos munkálatokat követien a Határ úti ibis Budapest Aero is a legmodernebb trendeknek és elvárásoknak megfelelve fogadja vendégeit. A lobby szellősebb és átláthatóbb, vendégközpontúbb lett, új növényekkel és kiegészítőkkel gazdagodott. Az ibis legutóbbi Generation koncepciójának alappillérei az egyszerűség, a nemzetköziség, az élhetőség, a minőség, a környezettudatosság, az innováció és a dinamizmus. Ennek jegyében harmonikus környezet, letisztult, nyitott terek, zen-szellem, frissesség és természetes alapanyagok felhasználása jellemzi az Accor legdinamikusabban fejlődő brandjének belsőépítészetét.

Közösségi terek

A közösségi terekben praktikusan rendezik el az egyes funkciókat, hogy azok éppen a megfelelő helyen legyenek a hatékonyság érdekében. Így például a hosszú recepcióspultot felváltották a tagolt, érezhetően szellősebb, több blokkokból álló átjárható pultok, ahol csökken a vendég és a személyzet közti távolság. A modern, moduláris koncepció az egyes feladatokra koncentrál (asztal, üzleti sarok, stb.) letisztult formákkal és könnyű tervezhetőséggel, a fény pedig a szálloda egyedi adottságait hangsúlyozza. A koncepció azonban nem uniformizált, lehetővé teszi az egyes szállodák számára a személyre szabhatóságot – például a színek megválasztásával, – ugyanakkor mégis érezhetően ugyanazon család tagjai maradnak. A közösségi terek kialakítása mindig a szálloda adottságainak megfelelően történik, megkötést csak bizonyos elemekre – például a belmagasságra és az álmennyezetre – tartalmaz. A célok között található viszont a valódi közösségi életérzés megteremtése a vendégek számára. A kötelező elemek pedig az ún. „identity wall”, valamint az ibis websarok.

A legutóbbi Generation koncepció kötelező elemében, a websarokban speciális, az ibisnek készített asztali számítógépek, a brand igényeire szabott szoftverrel, webkamerával működnek. A rendszer a vendégek legfontosabb kéréseire készült fel, így lehetőséget nyújt repülőjegy-foglalásra és -ellenőrzésre, üzenetküldésre, szállásfoglalásra és a neten való böngészésre, chatelésre, az offline módban is üzemelő Open Office használatára, térítésmentesen. A vendégek saját nevükkel jelentkezhetnek be, negyedórás intervallumokra, a szoftver 7 nyelven (angol, német, olasz, spanyol, francia, portugál és kínai) érhető el.

Konferencia termek

A felújítás a fűtés- és vízvezetékeket is érintette, kicserélték a hang- és hőszigetelést, valamint a különtermek ablakait. Megújult a szálloda két konferenciaterme is: a 20 fős Nárcisz és a 60–70 fős Orgona felfrissülve, ám a már korábban is használt modern, minden igényt kielégítő technikai felszereléssel működik. Szintén most készült el a földszinti mozgássérültmosdó is, az étterem és a lobbi közé az ibis Budapest Centrumban már bevált, csavart plexis térelválasztó került, amely a nap minden szakában másként veri vissza a fényt. Az étterem is jóval szellősebb lett, szabadon variálható asztalokkal és változtatható alaprajzzal. A menü továbbra is a magyaros és a nemzetközi konyhára koncentrál, a szálloda május elején nyitó grillterasza pedig nem csupán a szállóvendégek, hanem a környékbeliek körében is igen népszerű, különleges kínálatával és hangulatával.

Szintén elengedhetetlen kellék az „identity wall”, ahol a hotel neve mellett a budapesti programokról szóló információk kapnak helyet, valamint a szálloda vállalásainak közlése, mint például a környezetvédelmi vállalások, illetve a 15 perces vendégígéret.

Az ibisről

Az ibis, az Accor csoport nemzetközi, conomy kategóriájú márkája minden szállodájában állandó minőségű szállást és szolgáltatásokat biztosít az egész világon a legjobb helyi ár-érték mellett: jól megtervezett és teljesen felszerelt szobákat kínál, a főbb szállodai szolgáltatások a nap 24 órájában, a hét 7 napján elérhetők, valamint a helyben kapható étel- és italválaszték is bőséges. Az ibis-színvonal minőségét a Nemzetközi Szabványügyi Szervezet 1997 óta ISO 9001 minősítéssel ismeri el. Az ibis a világ első szállodalánca, amely az ISO 14001 tanúsítvány megszerzésével bizonyítja a környezet iránti elkötelezettségét; ezzel a minősítéssel szállodáinak közel egyharmada rendelkezik. Az 1974-ben alapított ibis Európa vezető, és a világ egyik első economy kategóriájú szállodalánca, amely 48 országban, 900 szállodában több mint 107 000 szobát üzemeltet, beleértve 6 hotelt Magyarországon.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.