A rendezvény elsődleges célja az volt, hogy felhívja a figyelmet a 106 éves cég megfiatalodott arculatára, az újgenerációs csapatra – emelte ki bevezetőjében Komora Zoltán, a társaság turisztikai igazgatója.
Az újonnan kinevezett értékesítési osztályvezető, Balogh Csaba elmondta, hogy 46 saját iroda mellett 297 partnerirodát tartanak jelenleg számon. A tavalyi kiutazási és belföldi forgalom 25%-át a partnerek értékesítették. Sávos jutalékrendszer keretében 29 partneriroda lépett magasabb, míg két iroda már a maximális, 18%-os jutaléksávba. A forgalomnövekedésre a partnerirodáknak közel 10 millió forint extrajutalékot utaltak vissza.
Idén nyárra öt katalógust adott ki az IBUSZ, külön füzet tartalmazza a közel 120 horvát ajánlatot, illetve a görög és ciprusi üdüléseket, míg a többi mediterrán programot a Nyár 2008 prospektus foglalja össze. Az éves, közel 300 ajánlatot tartalmazó belföldi programfüzeten túl egy körutazásokat és városlátogató utakat tartalmazó katalógus is napvilágot látott. Az árualap újdonságai közé tartozik Rodosz, Menorca, toszkán tengerparti üdülés, repülős firenzei, valamint a rendkívül kedvező árú New York-i városlátogatás.
Az IBUSZ idén az Malév charterkapacitásának 90%-át foglalta le, amelynek köszönhetően a legtöbb desztinációjukat velük repülik. Katalógusaikban megtalálható szálláshelyek mindegyikében rendelkeznek garanciális vagy kontingenses szobákkal. Újdonság a repülős utak esetében kínált VIP-csomag, amely többek között a repülőtéri transzfereket vagy a ferihegyi ingyenes parkolást, VIP-váró használatát, privát transzfert az üdülőhelyen, extra szállodai bekészítést tartalmazza.