„A változás abban van, hogy nem kell annyira piacolni. A paprikát vagy helyben eladja az ember, vagy nem tudja eladni, mert piacra kihordva az árát nem tudja tartani” – mondta a rádiónak Derjanecz Vilmos gazdálkodó. Rákóczy Ferenc, az ötlet gazdája szerint akár virtuális szövetkezetet is lehet alakítani, minden gazda a saját kezébe tudja venni a boldogulását. „Ha a saját kertemben répát termesztek, a szomszédom is répát termeszt, akkor megalakíthatjuk az Ásotthalmi Répatermesztők Szövetkezetét, aminek standján a sárgarépa kínált mennyisége a mi egyéni standunk kínált mennyiségének az összege lesz” – mondta Rákóczy Ferenc.
Dobák Péter, az internetes árusítóhely oldalának fejlesztője szerint gyors, a gazdák által jól követhető értesítőrendszert dolgoztak ki. Ha a termelő egy adott időszakban nem tud a számítógép előtt ülni, akkor utólag is megtekintheti, hogy ki regisztrált, milyen üzenetei voltak. A gazdák úgy vélik, az internetes oldallal nem iktatható ki teljes mértékben a valós kereskedelem, de a kockázatmentes piacbővítés elérhető. (Agromonitor)