Jól sikerült a Fütyülős online kampánya

A Fütyülős idei atl-kommunikációjának középpontjában az Élj színesen! üzenet áll – ehhez kapcsoltak a márkánál egy integrált, digitális fókuszú kampányt. Az idei új íz (Pisztáciás Macaron) bevezetésén túl céljuk volt az is, hogy új módon mutassák meg, milyen sokrétű a márka (nagy ízválaszték, többféle felhasználási mód). A kampányról az alkotók tájékoztatását olvashatják a továbbiakban.

Kampánycél:

"Fő célunk volt, hogy a kampány során olyan különböző érdeklődési körű felhasználókat is elérjünk, akik nem biztos, hogy egy klasszikus kommunikáció során találkoznának a Fütyülős márkával: ehhez brand influencereket hívtunk segítségül. Az online kampányt az új íz bevezetésével kezdtük - gasztrobloggerek bevonásával, valamint nagykövet együttműködéssel: a Fütyülős első nagykövete a Kelemen Kabátban frontembere, Horváth Boldi volt" - írják. Később ezen a vonalon haladva további három véleményvezért választottak a Fütyülős számára: a cukrász @suridomit, a divatblogger @chloeknows-t, és a vintage-királynőt, @lovebugvintagebudapest-et.

Az együttműködés eredményes volt: a nagykövetek segítségével összességében csak az Instagramon körülbelül 50 ezer embert értek el, illetve 6500 lájkot kaptak a képekre. A Fütyülős Instagram (@futyulosofficial) követőtáborát megduplázták, és a felhasználói visszajelzések is pozitívak voltak.

A kampány menete:

Minden hónapnak meg volt a saját íze, színe, eseménye, és a hozzá tartozó nagykövete. Különböző nyereményjátékokkal erősítették a koncepciót, mindegyik feladvány a termékelőnyre (sokszínűség, változatosság) épült.  

A kreatív koncepció:

Ennek középpontjában is a sokszínűség állt. A Fütyülős termékpalettájához igazodva színesedtek be a márka felületei is. Az integrált kommunikáció érdekében az offline aktivitásokhoz jól illeszkedő elemeket terveztek: az új íz kóstoltatásához online térképet készítettek, a kiemelt eseményekre pedig buliajánlókkal (fizetett + saját média) tereltek. "A négy nagykövet egy összetett display kampányban is szerepelt – így értük el – hogy az idei új íz hangsúlyozásakor a korábban bevezetettekről se feledkezzenek meg a felhasználók" - írják a kampány leírásában.

Érdekesség, hogy a kampány idején a márka az Instagram felületét is beszínesítették: az összes poszt az aktuális havi nagykövet színébe öltözött.

A kampány folytatásaként augusztusban több ún. „kisnagykövetet” is kiválasztottak. Ők azok a – jelenleg kisebb követőszámmal rendelkező, de nagyon aktív - Instagrammerek, akik az együttműködés során gyakorlatilag szabad kezet kapnak, hogy a posztjaikba a Fütyülőst a lehető leghitelesebben építhessék be.  

{youtube|id=IWRFW5tN__U}

A kampány összefoglalásaként készítettek egy kisfilmet, melyben bemutatják a nagyköveteket, azok tevékenységeit, és a bulikat. Ezt augusztus hónapban – párhuzamosan a kisnagykövetekkel – a márka közösségi média felületein futattják majd.

Az alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: Zwack Unicum Nyrt.
Marketingigazgató: Palcsó Sára
Senior Brand Manager: Kérdő Kriszta
Brand Manager: Spitzmüller Anita

Ügynökség:

Reklámügynökség: DOUPLA Kft. 
Kreatívigazgató: Lőrincz Attila
Stratégiai igazgató: Kertész Jennifer
Art director: Illés Imre
Social media manager: Brasch Zsófia 

 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.