Augusztus 21-én úgy döntött az Európai Bizottság, hogy nem akadályozza meg a felvásárlást, mivel megítélésük szerint a jelenleg négyszereplős piac háromszereplősre szűkülése nem korlátozza jelentősen a piaci versenyt. A Reuters értesülései szerint az Európai Unió jelenleg második legnagyobb GDS-e, a Galileo a negyedik legjelentősebb európai szolgáltató, a Worldspan felvásárlása után is a második helyezett marad, az Amadeus mögött. A tavaly decemberben nyilvánosságra került felvásárlás során a Worldspan értékét 1,4 milliárd dollárban jelölte meg a Travelport. A Travelport közleményében kiemelte, hogy a felvásárlás révén a világ egyik legjelentősebb utazásimárka-hálózata jön létre. A Worldspan és a Galileo együtt 750 turisztikai szolgáltatóval és 63 000 utazási irodával áll kapcsolatban globálisan, 2006-ban a két GDS együtt 379 millió repülőjegy-foglalást kezelt a világ 145 országában.