Május 29-i sajtótájékoztató keretében Bánki Róbert, a Triplanet Kft. ügyvezető igazgatója mutatta be utazási portálukat, és annak eddigi sikereit. Céljuk az volt, hogy egy új piacot építsenek ki, és piacvezetők legyenek. Az oldal „dynamic packaging” technológiájának lényege, hogy az utazók csomagtúrák helyett saját maguknak állíthatják össze útjukat. Az oldalon 250 légitársaság repülőjegy ajánlata, 60 ezer szálláshely kínálata szerepel, hamarosan pedig autóbérlés, városnézés és egyéb belépőjegyek is megvásárolhatók majd on-line. Néhány internetes oldalon már eddig is lehetett utazásokat vásárolni. A Triplanet annyiban más, hogy az utazásszervezés feladatát is átadja az utasoknak – fejtette ki Bánki Róbert. Egyenlőre az oldalnak nincs versenytársa, így árban nem tudnak versenyezni, ezért hűségrendszert dolgoztak ki a visszatérő utasaiknak. Jelenleg a városlátogatás tekinthető fő terméküknek, ezt vásárolták a legtöbben. Célcsoportjukként az ügyvezető azokat az elsősorban fiatal utazókat jelölte meg, akik a „sablonos”, szervezett utak helyett valami egyedire vágynak, miközben minőséget és garanciát is keresnek. A Triplanet felelősséget vállal azért, amit utasainak kínál. A jövőben szeretnének megjelenni a céges utaztatás piacán is, valamint nem csak itthon, de a régióban is piacvezető szerepre vállalkoznak: Szlovákia, Lengyelország, Csehország, Bulgária felé is nyitnának – fűzte hozzá az ügyvezető.
Lendületes kezdés után még erősebb folytatást remélnek
Nem egész fél éve indult az itthon még új szemléletet képviselő Triplanet utazási portál, amely mára már 150 ezer látogatóval büszkélkedhet. Céljuk, hogy a jelenlegi mintegy 1500 utas számot év végére 5 000-re növeljék.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.