Kivesző félben vannak a hatalmas monitorok, és ezzel párhuzamosan az asztali gépek is egyre inkább háttérbe szorulnak. A hírleveleket a címzettek jellemzően inkább kisebb mobileszközökön olvassák mozgásban; néhány perces várakozás során akár a kocsiban a piros lámpánál, a kasszánál való sorban álláskor, a metrón, a postán, a játszótéren, a moziban, edzőteremben… mindenhol; hiszen már nem vagyunk az asztalhoz kötve és minden percet értékesen ki kell használni.
„A PC-korszak véget ért, ezt nem nagyon vitatja senki. Okostelefon- és tabletlázban ég a világ, mindenki az új eszközökre fókuszál. Pedig a ma eszközei is csak átmenetiek; egy fejlődési folyamat láncszemei, amik mögött készülődnek az újabbak, például a hordható eszközök. A mobilforradalom lényege nem az új eszköz, hanem a megváltozott felhasználói szokások: az ember felállt a számítógépasztal mellől, többé nem internetezik, hanem állandóan online. Az egyre nagyobb százalékú folyamatos online jelenlét az, ami valójában mindent felborít; így az értékesítést, a reklám befogadási szokásokat, a komplett üzleti modelleket, a kereskedelmet és a kamaszkorát épphogy kinövő e-kereskedelmet is" -nyilatkozta Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület elnöke, aki az október 2-i II. Emailmarketing konferencián előadást tart a fenti témában.
Kis Ervin Egon az előadásában természetesen nem fog jóslatokba bocsátkozni, ehelyett néhány támpontot ad, lehetőségeket és alternatívákat vázol fel, melyeknek a segítségével a konferencia résztvevői könnyebben megtalálják a saját maguk számára leginkább megfelelő üzleti lehetőségeket.
Mit jelent a mobileszközök forradalma a marketingesek, különösen az emailmarketingesek számára? Mennyiben befolyásolja az ő munkájukat az a tény, hogy egyre több emailt ma már mobileszközökön nyitnak meg? Mire készüljenek fel a marketingesek és milyen problémákkal kell folyamatosan szembesülniük?
Az emailmarketingeseknek a hírlevelek készítése során nem csak a felhasználói szokások folyamatos változására kell figyeli, és egyben eleget tenni, még mindezeken felül egy sor egyéb problémával is szembe kell nézni. Jó példa erre a spamkérdés.
Mitől kerülhet egy hírlevél a spam mappába? Hogyan kerülhetik el a hírlevél készítők, hogy az ő levelük ne itt landoljon? Van olyan eszköz, aminek a segítségével megakadályozható a levelek landolása a kéretlen mappába?
Többek között ezekre a fenti kérdésekre is választ ad Dely Gábor a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség emailmarketing tagozatának májusban megválasztott elnöke, aki a konferenciára a szövetség által összeállított Spamguidline-t is elhozza, illetve bemutatja.
A részletes programról és a további információkról itt olvashat!
A jelentkezéshez kattintson ide!