Mailolvasás új testpozíciókban

A mobilforradalom lényege nem az új eszköz, hanem a megváltozott felhasználói szokások - erről is szó lesz az október 2-i II. Emailmarketing konferencián. 

Kivesző félben vannak a hatalmas monitorok, és ezzel párhuzamosan az asztali gépek is egyre inkább háttérbe szorulnak. A hírleveleket a címzettek jellemzően inkább kisebb mobileszközökön olvassák mozgásban; néhány perces várakozás során akár a kocsiban a piros lámpánál, a kasszánál való sorban álláskor, a metrón, a postán, a játszótéren, a moziban, edzőteremben… mindenhol; hiszen már nem vagyunk az asztalhoz kötve és minden percet értékesen ki kell használni.

„A PC-korszak véget ért, ezt nem nagyon vitatja senki. Okostelefon- és tabletlázban ég a világ, mindenki az új eszközökre fókuszál. Pedig a ma eszközei is csak átmenetiek; egy fejlődési folyamat láncszemei, amik mögött készülődnek az újabbak, például a hordható eszközök. A mobilforradalom lényege nem az új eszköz, hanem a megváltozott felhasználói szokások: az ember felállt a számítógépasztal mellől, többé nem internetezik, hanem állandóan online. Az egyre nagyobb százalékú folyamatos online jelenlét az, ami valójában mindent felborít; így az értékesítést, a reklám befogadási szokásokat, a komplett üzleti modelleket, a kereskedelmet és a kamaszkorát épphogy kinövő e-kereskedelmet is" -nyilatkozta Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület elnöke, aki az október 2-i II. Emailmarketing konferencián előadást tart a fenti témában.

Kis Ervin Egon az előadásában természetesen nem fog jóslatokba bocsátkozni, ehelyett néhány támpontot ad, lehetőségeket és alternatívákat vázol fel, melyeknek a segítségével a konferencia résztvevői könnyebben megtalálják a saját maguk számára leginkább megfelelő üzleti lehetőségeket.

Mit jelent a mobileszközök forradalma a marketingesek, különösen az emailmarketingesek számára?  Mennyiben befolyásolja az ő munkájukat az a tény, hogy egyre több emailt ma már mobileszközökön nyitnak meg? Mire készüljenek fel a marketingesek és milyen problémákkal kell folyamatosan szembesülniük?

Az emailmarketingeseknek a hírlevelek készítése során nem csak a felhasználói szokások folyamatos változására kell figyeli, és egyben eleget tenni, még mindezeken felül egy sor egyéb problémával is szembe kell nézni. Jó példa erre a spamkérdés.

Mitől kerülhet egy hírlevél a spam mappába? Hogyan kerülhetik el a hírlevél készítők, hogy az ő levelük ne itt landoljon? Van olyan eszköz, aminek a segítségével megakadályozható a levelek landolása a kéretlen mappába?

Többek között ezekre a fenti kérdésekre is választ ad Dely Gábor a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség emailmarketing tagozatának májusban megválasztott elnöke, aki a konferenciára a szövetség által összeállított Spamguidline-t is elhozza, illetve bemutatja.

A részletes programról és a további információkról itt olvashat! 

A jelentkezéshez kattintson ide!


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.