A tavalyi rekord után – 1900 kiállító 95 országból – idén már 1958 kiállító kínálatával ismerkedhetnek a vásár látogatói. A kilencnapos kiállítás a kemping és caravanning szerelmeseinek is számos meglepetéssel szolgál: 4 csarnokban 750 lakókocsi és lakóbusz – köztük 81 vadonatúj modell és 82 márka – várja az érdeklődőket. A vásár első hétvégéjét a „Kerékpár, túrázás és élményturizmus“, a második hétvégéjét pedig a „Golf, wellness és hajós utak“ szakkiállítás teszi még teljesebbé. S hogy a hatalmas kínálat és az érdekes, változatos témák valóban nagy visszhangra találnak Baden-Württembergben, mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy az első hétvégén a gyönyörű, napos időjárás ellenére mintegy 67 ezer látogató kereste fel a vásárt, túlszárnyalva a tavalyi első hétvége 66 ezer fős rekordját. A növekvő látogatottsági adatok „az aktív szakkiállításnak“ is köszönhetőek, a Németországban évek óta egyre nagyobb népszerűségnek örvendő kerékpározás és túrázás ugyanis egyre több érdeklődőt vonz. A kétnapos szakkiállításra mintegy 30.000 fő volt kíváncsi. A Magyar Turizmus Zrt. standja a stratégiai célokkal összhangban idén is a magyarországi felszín alatti vizek jelentőségére kívánja felhívni a figyelmet. Ebben az évben, 60 négyzetméteren 14 társkiállító ad információt személyesen, illetve kiadvány segítségével a várhatóan több mint 200 ezer látogatónak. A magyar ajánlatokat Molnár László látványpéksége teszi még színesebbé. Emellett a Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete marketingtervének megfelelően, az egészségturizmus népszerűsítése érdekében, a Zahnklinik Ungarn fogászati tanácsadása várja a látogatókat. A tavalyi nagysikerű facebook akció után – amikor is az MT Zrt. németországi képviselete és a Zahnklinik Ungarn együttesen „varázsolt mosolyt“ az akció nyertesének arcára – az érdeklődők a standon készült fotójukkal idén is benevezhetnek az újabb közös facebook akcióba, melynek nyertese ezúttal 5000 euró értékű fogászati kezelést nyer Magyarországon.
Megnyitotta kapuit Európa legnagyobb turisztikai közönségvására
Kilenc napra ismét „utazási lázban“ ég Stuttgart: 2012. január 14-én megnyitotta kapuit Európa legnagyobb turisztikai közönségvására, a CMT, amelyen évről évre egyre több kiállító vesz részt.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.