Nyáron a társaságnál a repülős üzletág a vártnál rosszabban teljesített: 20 százalékkal, kevesebb mint 21 000 alá csökkent az utasszám, és a télre is nagyon visszafogottan készülnek, hiszen megfelezték kapacitásaikat, és a tavalyi 2000 utas helyett mindössze 1000-re számítanak. Az autós üzletág ezzel szemben jól muzsikált a nyáron: az utasszám 5 százalékkal 40 000-re gyarapodott, és a forgalom ennek duplájával, mintegy 10 százalékkal 4,6 millió euróra nőtt a piaci átrendeződésnek köszönhetően, az utasok ugyanis az apartmanok helyett egyre inkább a magasabb árú szállodákat foglalják.
Csákány Csaba, a Magyar TUI ügyvezető igazgatója a jövő nyártól a repülős szegmensben is komoly fellendülést vár. Optimizmusát arra alapozza, hogy komoly márkaépítési kampányba kezdenek, és igyekeznek széles körben megismertetni a TUI nevet, amely a piacra lépéskor némileg elmaradt, újrapozícionálják a Guletet, amelynek árualapját – tekintve, hogy foglaltsága évek óta alulmúlta a várakozásokat a – az idei télre a TUI és a TUI Prémium katalógusokba integrálták Tenerife kivételével, amely a Gulet Light névre keresztelt programfüzetben kapott helyet, ezenkívül pedig nagy meglepetésekkel is készülnek.
Az idei télen az utazásszervező a Travel Service charterjáratain Tenerifét, Hurghadát és Sharm El Sheiket programozza, bécsi indulással a Maldív-szigetekre és Dominikára kínálnak garantált helyeket anyacégük charterein, ezek Budapestről repülős csatlakozással is választhatók. Block seat-eket menetrend szerinti járatokon is kötöttek le Tenerifére, Mexikóba, Kubába és Jamaikára, így ezek a viszonteladók számára nem lekérésre, hanem már közvetlenül a rendszerben foglalhatók. A társaság menetrend szerinti járatokon utaztat még Dubaiba, Mauritiusra, a Maldív-szigetekre és Dominikára is. Az idén hangsúlyozottan fókuszálnak a versenyképes árakra, és minden úti cél esetében gondosan kiszámolták, hogy átlagosan mennyivel kedvezőbbek áraik a piacon eddig megjelent termékekénél. Tavaly nyáron nagy sikerrel bevezetett személyre szabott és csupa luxus szolgáltatást felvonultató Prémium termékeiket idén télen is értékesítik, külön programfüzetben. A Terra autós katalógusban újdonság náluk, hogy a felnőtt síbérletek árát is feltüntetik, és 4 fős, családi árakat is kialakítottak.