Megújuló Frappuccino®

A Starbucks idén nyáron újraalkotja az 1995 óta létező – s azóta is óriási népszerűségnek örvendő – Frappuccino® italát. Vendégei ezentúl saját ízlésüknek megfelelően formálhatják kedvenc hűsítőjüket.

A Starbucks 40 éve törekszik arra, hogy maximálisan kielégítse vásárlói igényeit; az új Frappuccino® Blended Beverage italok pontosan ennek az elköteleződésnek hódolnak azzal, hogy lehetővé teszik, hogy ki-ki személyre szabottan, saját ízlése szerint készíttesse el a legtökéletesebb kávékülönlegességeket. A Starbucks őshazájában, Amerikában már egy éve hódít az egyedi Frappuccino® különlegesség, mely végre hozzánk is elérkezett!

A „However-you-want-it” Frappuccino® – ahogyan azt neve is mutatja – számtalan lehetőséget kínál a kávé ízesítésére. A Frappuccino® a Starbucks kínálatában szereplő italokhoz híven kiváló minőségű alapanyagokból készül. A frissítő különlegesség összetevőinek listája ugyanakkor 2011. május 3-tól kizárólag a vendégek kedvén és ízlésén múlik: a kávé intenzitásától, a tej kiválasztásán át egészen az ital ízesítéséig minden szabadon alakítható. Talán hihetetlenül hangzik, de az alkotóelemektől függően akár több mint 1000 finomabbnál finomabb variációját ismerhetjük meg a Frappuccinonak®! „Amerikai üzleteink vendégei már egy éve megkóstolhatták az újjászületett Frappuccinot®-t, és most elérkezett az a pillanat, hogy itthon is kínálatunk részévé váljon. Számos vendégünk említette már, hogy nagyon szereti kívánság szerint alakítható italainkat, így bízunk benne, hogy az új Frappuccinok® is hasonlóan kedvező fogadtatásban részesülnek majd, mint az egyedi ízesítésű forró italaink. Nálunk tényleg a vendég az első! Izgatottan várjuk vendégeink visszajelzéseit és természetesen az első „saját tervezésű” italokat.”- mondta Szász Edit, a Starbucks területi vezetője.

Hogy a vásárlók fantáziáját beindítsa, a Starbucks három izgalmas Frappuccino® itallal indítja útjára májusi újdonságait. Az extra adag kávéval készített, jeges, karamellaöntettel ízesített, tejszínhabos Extra Coffee Caramel Frappuccino® mellett, a szójatejjel készült Soy Strawberries and Cream Frappuccino®, illetve a csokoládéöntetes és mégis kalóriaszegény Mocha Light Frappuccino® italok közül választhatunk majd. 2011. május 13-án a Starbucks mindhárom üzlete „Happy Hour” promócióval ajándékozza meg vásárlóit: 15:00 és 18:00 óra között 50% százalék kedvezménnyel kínálják bármelyik Frappuccino® kevert italukat. Ez a délután remek alkalmat kínál arra, hogy minden vendég megkóstolhassa az újdonságokat, vagy a baristák segítségével megalkossa egyedi, izgalmas italát.

Az idei nyár a Frappuccino® újjászületése mellett még két újdonsággal is megörvendezteti a Starbucks vendégeit. Az indonéziai Bali szigetéről származó testes, fekete csokoládé és gyógynövény aromájú kávé mellett, az édességek sorában a könnyed epres sajttorta is megjelenik. Májusban érdemes lesz alaposan végignézni a Starbucks üzletek polcait, hiszen május 3-tól új, nyári ajándéktárgyak is érkeznek majd, - nem csak gyűjtőknek!


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.