METRO Beszállítói konferencia

Budaörs, 2011. január 24. - Közel 130 élelmiszeripari vállalkozással találkoznak három napon át a METRO munkatársai a budaörsi METRO Vevőakadémián, hogy középtávú együttműködési lehetőségekről egyeztessenek.

A nagykereskedelmi áruházlánc hagyományteremtő, három egymást követő napon, találkozóin az ország minden részében működő partnereiket hívták meg közös gondolkodásra, mely meghatározhatja mindkét fél középtávú stratégiáját.

A METRO beszerzési és marketing vezetői elsősorban azt egyeztetik a résztvevőkkel, hogy milyen közös, középtávú együttműködésben tudnak partnerek lenni a jövőben.  A résztvevők egyetértettek abban, hogy egy olyan példaértékű kezdeményezésnek lehettek részesei, amikor egy nagy áruházlánc szervezetten és tudatosan keresi a lehetséges együttműködési lehetőségeket., bemutatja középtávú stratégiáját és egyben interaktív módon gyűjti a beszállítói véleményeket, ötleteket, melyeket meg kíván jeleníteni a következő évek értékesítési gyakorlatában.

„ A METRO a Beszállítói Fórum révén arra törekszik, hogy támogassa a magyar vállalkozások fejlődését, közvetetten a munkahelyek teremtését, valamint elősegítse, hogy a hazai termékek egyre nagyobb szerepet játsszanak a nemzeti piacokon.”, mondta el az eseményen Xavier Plotitza, a METRO Kereskedelmi Kft. beszerzési igazgatója.

A METRO a hazai beszállítók egyik legnagyobb partnereként már ma is közel 1000 beszállító termékeit értékesíti, a magyar gasztronómia és független kiskereskedelem szereplőinek. A nagykereskedelmi áruházlánc egyedülálló párbeszédsorozatot indít, a három egymást követő napon magtartott konferenciával.

„ A nagykereskedelem - a tulajdonosoktól függetlenül – mindig is helyi üzlet volt és marad. Ezért is célunk, hogy minden körülmény közt az adott vásárlói közösség igényeire találjuk meg a megfelelő válaszokat. Legyen szó akár arról, hogy széles választékban jó áron kínáljunk termékeket  vagy hogy, egyedi szolgáltatásokból  válogathassanak partnereink. Ez az immár országos jelentőségű kezdeményezés a METRO hazai vásárlók és beszállítók melletti elkötelezettségének újabb példája. Ahogyan az elmúlt 18 évben, úgy a jövőben is mindig magyar partnereinket, a gazdaság fejlődését szolgáljuk, és tovább kívánjuk bővíteni azoknak a körét, akik ebben partnereink lehetnek”, mondta el Dávid Gábor, a METRO Kereskedelmi Kft. Vevőmenedzsment igazgatója.

 

A METRO Kereskedelmi Kft.-ről:

A Metro Kereskedelmi Kft. 1993 óta működik Magyarországon, elsőként lépett be a nemzetközi kereskedelmi vállalatok közül a magyar piacra, immár 13 áruházzal áll profi vevői szolgálatára az ország számos pontján teljes körű megoldásokat kínálva a kereskedelmi és gasztronómia tevékenységekhez. Anyacége, a METRO Cash & Carry International a német központú METRO Csoport egyik értékesítési divíziója, amely a világ egyik vezető kereskedelmi cégcsoportja. A METRO Cash & Carry jelenleg 30 országban van jelen, több mint 670 áruházzal. A foglalkoztatottak száma világszerte 100,000 munkavállaló. A vállalat 2010-ben 31 milliárd eurós forgalmat bonyolított le. A METRO vállalatcsoport 290,000 alkalmazottat foglalkoztat, és 33 országban 2100 üzlettel van jelen a világ kereskedelmében, 2010-es árbevétele elérte a 67 milliárd eurót. A csoport jó teljesítménye az egyes önállóan működő értékesítési láncokon alapul; a Metro/Makro Cash & Carry mellett a csoport tagja a Real hipermarket lánc, a Media Markt és Saturn -amely európai piacvezető a szórakoztató elektronikai kiskereskedelemben-, valamint a Galeria Kaufhof áruházak. További információ a csoportról a www.metrogroup.de honlapon.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén

Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén 

A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.