Michael Hudspeth három évvel ezelőtt került kapcsolatba az AmRest-tel, amikor Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb független étteremüzemeltetője megvásárolta az egyesült államokbeli Applebee’s étteremláncot. Hudspeth tizenhat éven át dolgozott az Applebee’s éttermében üzletvezetőként, területi vezetőként, majd végül regionális alelnökkénként. A szakember élelmiszerpiacon szerzett márkamenedzseri tapasztalatainak köszönhetően a Starbucks partnerei izgatottan néznek elébe az együttműködésnek. „Negyvenedik évfordulónk sok szempontból a megújulást jelentette számunkra – elég csak az új, a lehetőségek kiszélesedését szimbolizáló logónkra gondolni –, így igazán örülünk Michael csatlakozásának.”– emelte ki Szász Edit, a Starbucks területi vezetője.
Hudspeth a Starbucks Coffee Company 26 üzletét felügyeli majd három országban. „Nagyon örülök, hogy egy ilyen rangos márkához csatlakozhatok, mint a Starbucks, ráadásul a világ egyik legcsodálatosabb helyén” – mondta Hudspeth. „Egyéb piacainkhoz hasonlóan Magyarországon is a további üzletbővítés a célunk; szeretném, ha minél többen megismernék a Starbucks egyedülálló kávéházi kultúráját, azt a bizonyos „harmadik hely” életérzését, melynek világszerte több millióan hódolnak. Azt hiszem azzal sem árulok el titkot, ha azt mondom, hogy a helyi közösségek további támogatásának szintén kiemelkedő szerepe van jövőbeli terveinkben” – tette hozzá.
Hudspeth 36 éves. Tanulmányait a humánerőforrás és marketing menedzsment szakon végezte. Magánéletét tekintve lelkes sportoló: kedveli a vízi sportokat; szabadidejében előszeretettel fut, síel és túrázik. Egy fiú édesapja.