Európai városok mellett idén szerepel az összehasonlításban Kína (Sanghaj, Peking), Japán (Tokyo) és több USA-beli város is. Szórakoztató elektronikában és telekommunikációban Japán, Kína és USA árai verhetetlenek. A budapesti árak egy kategóriában bizonyultak a legolcsóbbnak, ez pedig a mozijegy. Az összesítő listából megállapítható, hogy Budapesten a fogyasztási cikkek árai még mindig a legolcsóbbak közé tartoznak Európában. Hazánk nagyjából a prágai és varsói árakkal van egy szinten, míg a verhetetlen olcsósági bajnok a litvániai Vilnius. A magyarországi árak az európai átlagnál 27 százalékkal alacsonyabbak.
Ezek – a skandináv sajtóban bőségesen tárgyalt – információk jó pillanatban erősítik az MT Zrt észak-európai téli kampányának üzenetét, amely a téli hangulat mellett a „good value for money”, vagyis a reális, értékarányos árakat és a jó szolgáltatásokat hangsúlyozza.