Fenyves Hotel
Békéscsaba
A honlapot megnézve nagyon vonzó környezet várja az embert. A képek alapján családosoknak kiváló pihenési lehetőséget tudna biztosítani. Viszont nagyon elkeserítőnek érezte a tesztelő, hogy sem az e-mailes megkeresésre, sem pedig a telefonos érdeklődés során nem jutott tájékoztatáshoz. A telefont felevő munkatárs közölte, hogy kapcsolja azt, aki tud segíteni, majd nagyjából tíz csörgés után újra átkapcsolták valahová az érdeklődőt, amiről időközben kiderült, hogy az étterem. Ahol közölték vele, hogy „ha ide kapcsolták, akkor biztosan nyitva leszünk, de még az sem biztos. Telefonáljon később vissza.” A shopper véleménye: „Így a mai világban, ahol nagyon sok a konkurens cég, nehéz lesz talpon maradni.”
Hotel Holdfény
Kápolnásnyék
A válasz e-mail rövid, lényegretörő volt. A címzettől négy nap múlva érkezett válasz, ami a shopper szerint az internet világában egy kicsit hosszú idő. A telefonos érdeklődés során a tájékoztató kedves volt, szinte mindenre választ megkapott az érdeklődő, elmondták, ha további kérdése lenne, akkor nyugodtan telefonáljon még. Itt inkább a honlapos foglalási lehetőséget ajánlották. A shopper szubjektív véleménye: „A honlapjukat ítélve, inkább konferenciákra, céges rendezvényekre alkalmas a hely, de biztosan kellemes pihenést tölthetnek el családosok is.” Arra a kérdésre, milyen a véleménye a tesztelt cégről, jó értékelést adott.
Hotel Kristály
Hajdúszoboszló
A válasz e-mail nagyon gyorsan – úgy, ahogy az egyébként elvárható lenne – érkezett, ami igen pozitív benyomást tett a tesztelőre, mert ezek alapján fontosnak érezte magát és azt, hogy foglalkoznak vele, illetve az ő ügyével. A honlap ezzel szemben nem túl meggyőző, nem igazán kelti fel egy gyerekes család érdeklődését, mivel nagyon sok a szürke felület, de a kapcsolatfelvétel mindent kárpótolt. Így az udvariasság, bánásmód, türelem, megértés kategóriára kiváló értékelést kapott a tesztelt cég, és hasonlóan jó eredményeket értek el a többi vizsgált területen is (ügyintézés, szakértelem, hozzáértés).
Technika
A tesztelőknek az alábbi fő szempontok szerint kellett értékelniük az irodákat:
Internetes elérhetőség, telefonos ügyintézés, információadás, általános értékelés.
A százalékos eredmények a fenti blokkok összesen 31 szempont szerinti értékelése alapján születtek. Shoppereink ezenfelül 1-től 5-ig terjedő skálán (1 – elégtelen, 5 – kiváló) is értékelték megadott szempont szerint a szállodákat, a tesztelés során szerzett tapasztalataik alapján. Az eredmény csupán az egyetlen statikus mintavételnek az eredménye.
Megjegyzés
A vizsgálat eredményei a Smart Research International tulajdonát képezik, amelyről részletesebb adatok nem hozzáférhetőek. A vizsgálatot a Turizmus Trend megbízásából a Smart Research International végzi.
'