Hungest Hotel Aqua-Sol
Akik végül ezt a hotelt választják, biztosan nem a honlap miatt teszik. Annak ellenére, hogy informatív, könnyű eligazodni rajta, és fel vannak tüntetve a hasznos telefonszámok, az ár, nem elég megnyerő a designja, nem hozza meg az ember kedvét az utazáshoz. Ha valaki ezután is ragaszkodik a hotelhez, további információra lenne szüksége, és felhívja a feltüntetett számok egyikét, hozzáértő, kedves, udvarias és türelmes munkatárs válaszol a kérdésekre. Nagyon elégedett volt a próbavásárló, és elfelejtve a kicsit kiábrándító honlapot szívesen menne a családdal néhány napra pihenni oda. A telefonon történt tesztelés maximálisan kielégítő és megnyerő volt. Összességében a tesztelt szálloda jól szerepelt.
Hotel Barátság
A honlap természetesen magyar nyelven van, az árak és akciók is jól láthatóan, egyértelműen fel vannak tüntetve, könnyű eligazodni, és megtalálható minden fontos információ. Az oldal lehetne kicsit szebb is, de az összeredményt ez nem befolyásolta, hiszen az értékeléseknek maximálisan megfelelt az internetes elérhetőség. A telefonos kapcsolatfelvétel is ennek jegyében telt, gyors volt, lényegretörő, az árakról kellő felvilágosítást adtak, és kedvesen köszöntek el, bár a telefont kezelő munkatárs a nevét nem mondta meg. Ettől függetlenül a hotel alkalmazottja a legszükségesebbeket kiemelte, de nem ösztönözte a vásárlót eléggé – annak elmondása szerint. A meggyőzőképesség nem kiváló, de a kedvesség maximális. A benyomások, észrevételek, értékelések alapján jó eredménnyel zárt a Barátság Hotel.
Hotel Silver
Egy ellenpélda a másik kettőre: szép, modern, utazásra kedvet hozó honlappal rendelkezik a szálloda, viszont hiányzik néhány lényeges elem. Sem az árak, sem a szolgáltatással kapcsolatos információk nem találhatók meg. A telefonos megkeresésnél kedves és udvarias munkatárs jelentkezett, bár nem tudtuk meg a nevét. Segítőkész volt, a honlapról hiányzó árakról is korrekt tájékoztatást, kielégítő információkat nyújtott. Elég ritkán szokott előfordulni, hogy a munkatárs megköszöni az érdeklődést, és hogy az ő irodájukat választották, ám ez esetben ez nem maradt el. Sajnos a hiányos honlap még ezt az informatív tájékoztatást is nehezen feledteti, ezért nehezen tudunk jobb osztályzatot adni, de az eredmény még így is a közepesen jó kategóriába sorolható.
Technika
A tesztelőknek az alábbi fő szempontok szerint kellett értékelniük az irodákat:
Internetes elérhetőség, telefonos ügyintézés, információadás, általános értékelés.
A százalékos eredmények a fenti blokkok összesen 31 szempont szerinti értékelése alapján születtek. Shoppereink ezenfelül 1-től 5-ig terjedő skálán (1 – elégtelen, 5 – kiváló) is értékelték megadott szempont szerint a szállodákat, a tesztelés során szerzett tapasztalataik alapján. Az eredmény csupán az egyetlen, statikus mintavételnek az eredménye.
Megjegyzés
A vizsgálat eredményei a Smart Research International tulajdonát képezik, amelyről részletesebb adatok nem hozzáférhetőek. A vizsgálatot a Turizmus Trend megbízásából a Smart Research International végzi.
'