Presztizstermék a Tettye Víz

Havonta mintegy ötezer üveget töltenek meg a Tettye Forrásház Zrt. palackozójában, a városi intézmények mellett ugyanis már több pécsi vendéglátóhelyen is kapható a Tettye Víz, valamint ennek buborékos változata. Sándor Zsolt, a vízszolgáltató cég vezérigazgatója a Pécsi Újságnak elismerte, hogy egyelőre csak " presztízstermékről van szó, amely elsősorban a pécsieknek készül", így nem is céljuk, hogy a nagyáruházak polcaira is kerüljön belőle.

Ugyan a Tettye Víz és Szódavíz már tavaly szeptember óta forgalomba hozható, a terméket idén júniusban kezdték el árulni, elsőként a Sipőcz Házban.
- E mellett több patinás Király utcai vendéglátóhelyen is elérhető, a Zsolnay Kulturális Negyed éttermeinek, kávézóinak itallapjára is rákerül majd. A kultúrnegyeddel kötött szerződés jelenleg előkészítés alatt áll - adott tájékoztatást Sándor Zsolt, a Tettye Forrásház Zrt. vezérigazgatója.
Csatos üvegben is kapható
A termékpaletta jelenleg csendes és szénsavval dúsított, 0,5 és 0,33 literes kiszerelésű, visszaváltható zöld üvegpalackokból áll. Ezek mellett díszesebb kivitelben, klasszikus megformálású, csatos üvegben is kínálják a vizet. A cég tervei közt szerepel a termékskála bővítése, az igények felmérése jelenleg zajlik.
A multik polcain azonban hiába is keresnénk a terméket, a nagy áruházláncokban nem lesz kapható.
- Nem tervezzük a pécsi márka országos terítését sem, a felmerülő régiós és budapesti igényeket azonban természetesen kiszolgáljuk. Emellett "a város nagyköveteként" más helyi és környékbeli termékekkel együtt minden Pécset bemutató fórumon, rendezvényen jelen lesz és erősíti a város jó hírnevét - fogalmazott a cég első embere.
A tapasztalatok szerint az éttermek, cégek, szolgáltatók jó ötletnek tartják, hogy helyi terméket is kínáljanak vendégeiknek. Mint azt megtudtuk, a PTE egyik kara például saját logós Tettye vízzel szeretne előrukkolni, egy környező kistelepülés pedig magas rangú külföldi delegáció számára rendelt a termékből.
A Tettye Vízből átlagosan havonta ötezer palackkal állítanak elő, de a cél, hogy már a jövő esztendőben növekedjen ez a szám.
- Társaságunknak közszolgáltatóként sem az extra profitszerzés, hanem az elérhető áron biztosított minőségi szolgáltatás és a költséghatékony működés a célja. Ugyanígy a palackozott víz esetében sem a nyereség, hanem a költségmegtérülés az elsődleges szempont. Természetesen arra törekszünk, hogy fenntartható módon működjön az alaptevékenységünkön felüli vállalkozás, néhány éven belül nyereséggel számolunk - tudtuk meg. (Pécsi Újság)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.