Szlogent keres a Fővárosi Nagycirkusz. Az intézményhez leginkább passzoló kreatív mondat kiötlője a későbbiekben bármikor ingyen látogathatja az előadásokat. A szlogenjavaslatokat a Fővárosi Nagycirkusz Facebook-profilján található alkalmazáson keresztül kell beküldeni, a közönség pedig itt szavazhat a beküldött pályázatokra. A játék két héten át tart, amikor a résztvevők korlátozás nélkül küldhetik be ötleteiket, azonban Arany Gábor, a kreatívpályázatot koordináló Armadillo Kreatív Ügynökség stratégiai vezetője az elmúlt napok tapasztalatai alapján külön kiemelte, hogy nem a mennyiség, hanem a minőség számít.
A szlogeneket első körben egy marketingszakmai zsűri szűri meg (Litkai Gergely, a Dumaszínház főszerkesztője, a Thália kabaré és a Mikroszínpad művészeti vezetője; Kőszegi András, Brandtrend cégvezető-főszerkesztője, a BKF tanára; Arany Gábor, az Armadillo Kreatív Ügynökség stratégiai vezetője, a Fővárosi Nagycirkusz kommunikációs tanácsadója), majd az ezt követően a végleges döntést a cirkuszszakmai zsűri (Dr. Kriza Zsigmond, a MACIVA ügyvezető igazgatója; Richter József, a Fővárosi Nagycirkusz új igazgatója, a Jászai Mari-díjas artistaművész; Zsilák György, az Artistaművészek Szakszervezetének titkára, Jászai Mari- és Hortobágyi Károly-díjas zsonglőr), hozza meg. A pályázaton beküldött szlogeneket egy adatbázis gyűjti össze, ahol a közönségszavazatokat is várják.
A legjobb szlogen írója egy darab névre szóló örökbérlettel gazdagodik, amelyből jelenleg egy darab van, melyet Csukás István kapott. A közönségszavazat győztese (a legtöbb lájkot gyűjtő szlogen) egy db páros belépőt nyer egy szabadon választott – előre egyeztetett – időpontú előadásra a Fővárosi Nagycirkuszba.
A pályázat november 30-ig tart.
Forrás: Kreatív Online