A 18 éves hagyománnyal rendelkező HÓ-SHOW idén teljes megújuláson megy keresztül, amelynek csak egy része, hogy a Vásárközpont legújabb és legmodernebb „G” pavilonjába költözik a kiállítás. A piac alakulását és a trendeket figyelembevéve a fiatalok felé nyitnak a szervezők, amely a megújult arculatban és interaktív programokban is megnyilvánul majd. A kiállítók számára jó hír, hogy a helyárak a tavalyihoz képest nem emelkedtek, sőt különböző, egyéni igényekhez alakítható kedvezményrendszer várja az idegenforgalom képviselőit. A MUISZ és a Hungexpo Zrt. között az Utazás kiállítás kapcsán létrejött együttműködést idén először a HÓ-SHOW-ra is kiterjesztik.
Nem lesz hiány újdonságokban a Spa&Wellness kiállítás esetében sem, ahol idén a wellness szállodák kapnak kiemelt figyelmet és ezzel együtt jelentős kedvezményt is. A két kiállítás mellé már most számos professzionális partner csatlakozott, akik jelentősen hozzájárulnak a vásárok szakmai fejlesztéséhez. A reklám is erőteljesebb lesz az idén és a szervezők arra is nagy figyelmet fordítanak, hogy ingyenes meghívókkal és kedvezményre jogosító kuponokkal tovább növeljék az amúgy sem csekély, közel 19.000 fős látogatószámot. A kiállítások újdonságairól, a kedvezményekről és további részletekről tájékozódhatnak a www.hoshow.hu és www.spahungary.hu weboldalakon, ahol az érdeklődőknek már lehetőségük nyílik jelezni – minden kötelezettségtől mentesen – a részvételi szándékukat.