A Hungexpo szakkiállításai egyedülálló üzleti és találkozási lehetőséget biztosítanak az egyes iparágak képviselőinek. A fejlődéshez nélkülözhetetlen a nemzetközi trendek, a kiállítói és látogatói igények folyamatos követése. A Foodapest, az UKBA és a Hoventa kiállítói között végzett kutatásból kiderült, hogy a partnerek a regionalitásban, az új piacok felkutatásában és bemutatásában, a tartalmas szakmai programokban látják a kitörési lehetőséget.
Ezen célok megvalósításában első lépés, hogy Magyarországon először a Hungexpo- n rendezik meg a SIRHA Budapest kiállítást. A SIRHA vendéglátó- és élelmiszer- ipari kiállítás Lyonban került először megrendezésre. A nagy sikerre való tekintettel napjainkban számos európai és ázsiai nagyvárosban is nemzetközi találkozási pontot teremt a szakvásár.
Mi az, amit a SIRHA brand magában hordoz?
• Nemzetközi színvonalú szakvásár
• Magyar és nemzetközi kiállítók és szakmai látogatók
• Az iparágakat érintő legújabb termékek és szolgáltatások bemutatása
• Kitűnő kapcsolatépítési lehetőség
• Szakmai fórumok és versenyek
• Tőkeerős nemzetközi háttér
Miért éri meg kiállítóként részt venni?
• A nemzetközileg elismert brand Budapesten először
• Régiós marketingkampány és külföldi beszerzők jelenléte
• Versenyképes árazás
• Magas színvonalú szakmai programok, konferenciasorozat
• Az iparág számára kedvező időzítés
• Tapasztalt szervezőcsapat
• Állami szerepvállalás és szakmai támogatottság
A jövő márciusi rendezvény szervezésében és kommunikációjában közreműködő partnerek a METRO Kereskedelmi Kft., a Trade magazin, a Magyar Bocuse d’Or Akadémia, a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum Vezérigazgatósága és a teljesség igénye nélkül olyan szakmai szövetségek, mint az Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetsége, az Élelmezésvezetők Országos Szövetsége, Vágóállat- és Hús Terméktanács, a Sütőipari Egyesülés, a Magyar Vendéglátók Ipartestülete és a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség.
A Budapesti Vásárközpont a kiállítással egy időben olyan jelentős eseménynek ad helyet, mint a Bocuse d’Or magyarországi döntő, amely mellett a Future Store és a Kreatív Konyha Fórum is sok újdonsággal várja a szakma képviselőit. A Bocuse d’Or több mint két évtizedes múltjával az egész világon meghonosította azt a fajta versenyzést, melyen az indulók a világ legnagyszerűbb séfzsűrije előtt készítik el adott időre a munkát. Az idei évben, a Szél Tamás által elért sikerek után a SIRHA Budapesten ismét megmutathatják a magyar séfek tudásuk legjavát. A Future Store a jövő bolti értékesítési lehetőségeit és az innovatív termékeket mutatja be.
A SIRHA Budapest kiállításra szervezett út keretében hívják meg a szervezők az érintett külföldi beszerzőket, aminek kapcsán már a nyári hónapokban megkezdték az előkészületeket.
A reklámkampány megkezdése után két hónappal mindhárom iparágból olyan kiállítók tették le voksukat a rendezvény mellett, mint az élelmiszeriparból ismert Hungerit Zrt., a BISQUIT Kft.-vel együtt olyan ismert cukrászati alapanyag-forgalmazók, mint a MEC3 Hungaria Kft., a Kessko, a BFL, a Cesarin és a PreGel vagy a vendéglátás területéről az ASSUR Kft., a Progast Kft., a Flexys Kft., a Winterhalter és az SCA Hygiene Produkts Kft.
Az állami szerepvállalás, a nemzetközileg elismert brand és a Hungexpo sokéves kiállításszervezési tapasztalata biztos hátteret teremt az új kiállításnak. A kommunikációban fontos szerepet tölt be a regionális piacok elérése, amit tovább erősít a korábbi tematikus kiállítások regisztrált látogatóival való folyamatos kapcsolattartás.
Az előjelentkezési határidők betartása mellett a SIRHA Budapest kiállítói számos kedvező szolgáltatást vehetnek igénybe, hogy a leghatékonyabban érhessék el leendő üzleti partnereiket. A kiállítás részleteiről és a lehetőségekről bővebben olvashat a www.sirha-budapest. com weboldalon.