A tizennegyedik évébe lépett védjegy-program több mint 400 terméket sorakoztat fel. Az Agrármarketing Centrum 1998 óta működteti sikeresen a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet, mely tanúsítja a használatára jogosult termékek átlag feletti minőségét. Évente egy vagy több kampánnyal, számos áruházi akcióval és sok más kommunikációs aktivitással segítik a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegy és a mögötte rejlő tartalom tudatosítását. Jelenleg közel 80 cég terméke viseli a védjegyet, ami folyamatosan bővül, s a vásárlók egyre több élelmiszerláncban találkozhatnak a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet viselő termékekkel.
A garantált minőségű élelmiszerek között a húsipari és a hűtőipari termékek képviseltetik magukat a legnagyobb számban, de megtalálhatók a tej-, tartósító-, édes-, sütőipari termékek, a legtöbb magyarországi ásványvíz, számtalan pálinka, szeszesital és néhány zöldség- és gyümölcs termék is.
Aki védjegyes terméket választ, nem csalódik – ezt a gondolatot szeretné a szervezet minél több fogyasztóban tudatosítani. A trikolórban pompázó négyszögletes védjegyet ugyanis csak azok a termékek viselhetik, amelyeknél a felhasznált alapanyagok, összetevők és a gyártási folyamat, illetve maga a végtermék nem egyszerűen eléri a hatályos élelmiszer-szabályozás kritériumait, hanem egy vagy több jellemzőben meg is haladja azokat. Fontos szempont, hogy legalább egy tulajdonságban kiemelkedjen a pályázott termék a piacon található hasonló termékek közül, esztétikus és praktikus legyen a megjelenése – a csomagolása, no és persze finom is legyen. A védjegy odaítélésében az élelmiszeripari szakma jeles, elismert képviselői, szakértői döntenek. A szigorú minőségi, érzékszervi követelményeknek megfelelést a védjegy elnyerése után is rendszeresen ellenőrzik, melyet az AMC független akkreditált laboratóriummal végeztet.