Újdonságok a Szentkirályi háza táján

A Szentkirályi Ásványvíz Kft. megújult termékpalettával köszönti a tavaszt: április közepétől a szamócás limonádé mellé felsorakozik az új, „normál” (citromos) limonádé, és megújult recepttel kapható a még finomabb Jégtea, valamint a meleg időszak érkeztére már félliteres kiszerelésben is elérhető lesz az enyhén szénsavas, zöldkupakos ásványvíz. Ízein túl csomagolásában is megújult a Szentkirályi: a decemberben bevezetett könnyebb, környezetbarát flakonnak és rövidebb kupaknak köszönhetően a cég csomagolóanyag-kibocsátása évi 300 tonnával csökkent.

A Szentkirályi Ásványvíz Kft. új, üde ízekkel köszönti az idei tavaszt. Valódi gyümölccsel készült és enyhén szénsavas az új, „normál” (citromos) limonádé, amely a népszerű szamócás változat mellett a család második tagjaként debütál. A cég ezt a klasszikus frissítőt azoknak a vásárlóknak ajánlja, akik szeretik a természetes, pezsdítő italokat. Tavaszra újjászületett a már jól ismert és népszerű Jégtea receptje is: a természetes alapanyagokat, valódi teakivonatot és citromlevet tartalmazó, tartósítószer-mentes ital mostantól még finomabb és üdítőbb. A Szentkirályi egy további meglepetéssel is szolgál: a könnyű, enyhén szénsavas, zöldkupakos ásványvíz az 1,5 l-es kiszerelés mellett ezen túl félliteres palackban is kapható. Az új termékek április második felétől érhetők el a hazai áruházláncokban, hiper- és szupermarketekben.

Nem csak ízeiben, de a palackok tekintetében is megújult a piacvezető hazai márka. A vállalat mindig komoly energiát és pénzt áldozott a természet megóvására, ezért tavaly decemberben továbbfejlesztett, környezetbarát flakonok gyártását kezdte el. Ennek eredményeként a csomagolóanyag-kibocsátás jelentősen csökkent: a PET palack súlya 4-5 grammal (15%-kal) lett kevesebb, míg az új, rövid kupakok 30%-kal könnyebbek a régi típusúaknál. Mindez éves szinten 300 tonna csomagolóanyag megtakarítást eredményez, azaz évente 10 millió palackkal kevesebb műanyag hulladék kerül a környezetünkbe.

A vállalat fontosnak tartja, hogy az egészséges életmód jegyében egyre több helyen elérhetővé tegye a tiszta, jóízű, magyar ásványvizet, ezért az idei évben ital-automaták kihelyezését kezdte meg. Az oktatási, egészségügyi és más közintézményekben felállított automatákat 0,5 literes Szentkirályi ásványvízzel, Jégtea és Jégvíz termékekkel töltik fel.


Egy korty Ázsia reggelire

Egy korty Ázsia reggelire 

Kulturális ízkavalkáddal hódít az új belvárosi brunchozó.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.