Újdonságok a Szentkirályi háza táján

A Szentkirályi Ásványvíz Kft. megújult termékpalettával köszönti a tavaszt: április közepétől a szamócás limonádé mellé felsorakozik az új, „normál” (citromos) limonádé, és megújult recepttel kapható a még finomabb Jégtea, valamint a meleg időszak érkeztére már félliteres kiszerelésben is elérhető lesz az enyhén szénsavas, zöldkupakos ásványvíz. Ízein túl csomagolásában is megújult a Szentkirályi: a decemberben bevezetett könnyebb, környezetbarát flakonnak és rövidebb kupaknak köszönhetően a cég csomagolóanyag-kibocsátása évi 300 tonnával csökkent.

A Szentkirályi Ásványvíz Kft. új, üde ízekkel köszönti az idei tavaszt. Valódi gyümölccsel készült és enyhén szénsavas az új, „normál” (citromos) limonádé, amely a népszerű szamócás változat mellett a család második tagjaként debütál. A cég ezt a klasszikus frissítőt azoknak a vásárlóknak ajánlja, akik szeretik a természetes, pezsdítő italokat. Tavaszra újjászületett a már jól ismert és népszerű Jégtea receptje is: a természetes alapanyagokat, valódi teakivonatot és citromlevet tartalmazó, tartósítószer-mentes ital mostantól még finomabb és üdítőbb. A Szentkirályi egy további meglepetéssel is szolgál: a könnyű, enyhén szénsavas, zöldkupakos ásványvíz az 1,5 l-es kiszerelés mellett ezen túl félliteres palackban is kapható. Az új termékek április második felétől érhetők el a hazai áruházláncokban, hiper- és szupermarketekben.

Nem csak ízeiben, de a palackok tekintetében is megújult a piacvezető hazai márka. A vállalat mindig komoly energiát és pénzt áldozott a természet megóvására, ezért tavaly decemberben továbbfejlesztett, környezetbarát flakonok gyártását kezdte el. Ennek eredményeként a csomagolóanyag-kibocsátás jelentősen csökkent: a PET palack súlya 4-5 grammal (15%-kal) lett kevesebb, míg az új, rövid kupakok 30%-kal könnyebbek a régi típusúaknál. Mindez éves szinten 300 tonna csomagolóanyag megtakarítást eredményez, azaz évente 10 millió palackkal kevesebb műanyag hulladék kerül a környezetünkbe.

A vállalat fontosnak tartja, hogy az egészséges életmód jegyében egyre több helyen elérhetővé tegye a tiszta, jóízű, magyar ásványvizet, ezért az idei évben ital-automaták kihelyezését kezdte meg. Az oktatási, egészségügyi és más közintézményekben felállított automatákat 0,5 literes Szentkirályi ásványvízzel, Jégtea és Jégvíz termékekkel töltik fel.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.