A trendi helyszíneket – köztük többek között az említett bárokat – a Magyar Turizmus Zrt. tevékenysége során is igyekszik mind a hazai, mind pedig a külföldi szakmával és nagyközönséggel is megismertetni.
A nemzeti turisztikai marketingszervezet teljesen új kezdeményezéseként például nagy sikert aratott az októberi „Nyitott kapuk” elnevezésű akció, mely lehetőséget nyújtott a magyar turisztikai szakma képviselői számára a főváros innovatív és kreatív turisztikai szolgáltatásainak jobb megismerésére.
Az MT Zrt. számos – a külföldi szakma és média képviselői részére szervezett – tanulmányútjában szerepelnek továbbá olyan „trendi állomások”, mint a romkocsmák új rendezvényhelyszínek stb. A külföldi turisták számára a budapesti városlátogatás a legnépszerűbb kulturális turisztikai termék, ezért erre továbbra is nagy hangsúlyt helyez a társaság a 2012. évi marketingtervének megvalósítása során, beépítve az új trendeknek megfelelő termékcsoportokat, attrakciókat.
A világ 100 legnagyszerűbb bárjának listáját megtalálhtja itt.