Az évfordulót és az új márka bejelentését nem mindennapi módon ünnepelte:
egy jótékonysági félmaratonnal, amely nemcsak a sport öröméről szólt, hanem nemes célt is szolgált. Az esemény során minden megtett kilométert 1000 Forint adománnyal jutalmazott a szervező, amelyből a cégcsoport egy speciális konyhai berendezést vásárol a Vakok Iskolájának tankonyhája számára.
A sportprogramon a Semsei Gastronomy munkatársai, üzleti partnerei és beszállítói, valamint civil és jótékonysági szervezetek és vendéglátóipari iskolák képviselői vettek részt, ezzel is kifejezve a cég társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét. A jótékonysági futás tökéletes példája annak, hogyan fonódhat össze a sport, az üzlet és a társadalmi felelősségvállalás egy közös cél érdekében.
A Semsei Gastronomy, amely a cégcsoport tulajdonosa, Semsei Rudolf nevét viseli, a minőség és a személyre szabott vendéglátás védjegye kíván lenni.
Az új márka szimbolizálja a szakmai kiválóságot, a folyamatos fejlődést, valamint a vendégközpontú szolgáltatás iránti elkötelezettséget.
A név kötelez. A Semsei Gastronomy létrehozása nemcsak a cégcsoport növekvő igényeire adott válasz, hanem biztosítja, hogy márkáink, mint a közkedvelt VakVarjú éttermek, a Budapest Party Service, a Dobay cukrászdák és önkiszolgáló éttermeink megőrizzék egyedi karakterüket; hisz továbbra is családi vállalkozást építünk, amelynek minden egysége unikális hangulatot és személyre szabott élményt nyújt vendégeinek, akik örömmel térnek vissza ezekre a helyekre.
– mondja Semsei Rudolf, aki a kiemelkedő kiszolgálás és a személyes vendéglátás jegyében építette fel vállalkozását.
A 21-es szám különleges jelentőséggel bír a cégcsoport számára: 21 év sikeres működés, amit egy szimbolikus 21 kilométeres futással ünnepeltek meg. Ahogy a hosszútávfutók számára a félmaraton egy mérföldkő, úgy a cégcsoport számára is a 21. év egy fontos állomás, ami további célok felé mutat. Semsei Rudolf, a cégcsoport tulajdonosa és ügyvezetője erről is beszélt:
A cégcsoport első tagja, a Budapest Party Service idén ünnepli fennállásának 21. évfordulóját. Bár sokan a kerek évfordulókat tartják különlegesnek, számomra a 21-es szám szimbolikus. A futásban, akár csak az üzleti életben, minden megtett kilométer egy lépés előre – eleinte kisebb célokkal indulsz, de idővel elérsz a félmaratonhoz, ami egyszerre büszkeséggel tölt el, de újabb célokat is kijelöl. 2003-ban indultunk el első vállalkozásunkkal, és álmodni sem mertünk arról, hogy ma ennyi különböző vendéglátóegység alkotja majd vállalkozásunkat. Most, 21 év után elérkezett az idő, hogy a különböző egységeinket egy közös, ernyőmárka alá vonjuk, de közben megőrizve azok egyedi karakterét és vendégközpontú működését. Így született meg a Semsei Gastronomy, amely a jövőben is a minőség, az innováció és a vendéglátás iránti szenvedély jegyében folytatja munkáját.
A Semsei Gastronomy egységei és dolgozói számára kiemelt prioritás a társadalmi felelősségvállalás, így nem véletlen, hogy a cégcsoport fennállásának 21. évfordulóján is a jótékonyság kapott központi szerepet.
Az eseményről készült videót idekattintva tekintheti meg:
https://www.youtube.com/watch?v=bRcrudQs5CE
A cégcsoportvezető hozzátette:
Úgy gondolom, nemcsak magánemberként, hanem üzletemberként is kiemelten fontos, hogy felelősséget vállaljunk a társadalmi ügyekért és aktívan vegyünk részt a közösség támogatásában. Több civil szervezet, mint a Nem Adom Fel Alapítvány és a Suhanj Alapítvány támogatása mellett 2023 tavaszán, a Magyar Élelmiszerbankkal együttműködve, hazánkban elsőként indítottuk el a rendezvényeken megmaradt melegétel-mentést, melynek köszönhetően ezidáig több mint 35 000 adag ételt juttattunk el a rászorulókhoz. Az idei évben tovább bővítettük társadalmi szerepvállalásunkat azzal is, hogy saját alapítványt hoztunk létre. A Semsei Gastronomy Alapítvány fő célja, hogy oktatási és képzési lehetőségeket, karriertanácsadást biztosítson hátrányos helyzetű, tehetséges gyermekek és fiatalok számára, különös tekintettel a vidéki térségekre.
A jótékonysági félmaraton szervezésével a Semsei Gastronomy nemcsak a vendéglátásban, hanem a társadalmi felelősségvállalásban is példát mutat, tovább erősítve elkötelezettségüket a közösség iránt.