21 év, 21 kilométer és egy nemes cél

Hazánk egyik vezető vendéglátóipari cégcsoportja új mérföldkőhöz érkezett: Semsei Gastronomy név alatt új ernyőmárkát létrehozva egyesítette éttermeit, cukrászdáit és rendezvénygasztronómiai szolgáltatásait, valamint saját alapítvánnyal bővítette portfólióját.

Az évfordulót és az új márka bejelentését nem mindennapi módon ünnepelte:

egy jótékonysági félmaratonnal, amely nemcsak a sport öröméről szólt, hanem nemes célt is szolgált. Az esemény során minden megtett kilométert 1000 Forint adománnyal jutalmazott a szervező, amelyből a cégcsoport egy speciális konyhai berendezést vásárol a Vakok Iskolájának tankonyhája számára.

A sportprogramon a Semsei Gastronomy munkatársai, üzleti partnerei és beszállítói, valamint civil és jótékonysági szervezetek és vendéglátóipari iskolák képviselői vettek részt, ezzel is kifejezve a cég társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét. A jótékonysági futás tökéletes példája annak, hogyan fonódhat össze a sport, az üzlet és a társadalmi felelősségvállalás egy közös cél érdekében.

A Semsei Gastronomy, amely a cégcsoport tulajdonosa, Semsei Rudolf nevét viseli, a minőség és a személyre szabott vendéglátás védjegye kíván lenni.

Az új márka szimbolizálja a szakmai kiválóságot, a folyamatos fejlődést, valamint a vendégközpontú szolgáltatás iránti elkötelezettséget.

A név kötelez. A Semsei Gastronomy létrehozása nemcsak a cégcsoport növekvő igényeire adott válasz, hanem biztosítja, hogy márkáink, mint a közkedvelt VakVarjú éttermek, a Budapest Party Service, a Dobay cukrászdák és önkiszolgáló éttermeink megőrizzék egyedi karakterüket; hisz továbbra is családi vállalkozást építünk, amelynek minden egysége unikális hangulatot és személyre szabott élményt nyújt vendégeinek, akik örömmel térnek vissza ezekre a helyekre.

– mondja Semsei Rudolf, aki a kiemelkedő kiszolgálás és a személyes vendéglátás jegyében építette fel vállalkozását.

Középen Semsei Rudolf
Középen Semsei Rudolf

A 21-es szám különleges jelentőséggel bír a cégcsoport számára: 21 év sikeres működés, amit egy szimbolikus 21 kilométeres futással ünnepeltek meg. Ahogy a hosszútávfutók számára a félmaraton egy mérföldkő, úgy a cégcsoport számára is a 21. év egy fontos állomás, ami további célok felé mutat. Semsei Rudolf, a cégcsoport tulajdonosa és ügyvezetője erről is beszélt:

A cégcsoport első tagja, a Budapest Party Service idén ünnepli fennállásának 21. évfordulóját. Bár sokan a kerek évfordulókat tartják különlegesnek, számomra a 21-es szám szimbolikus. A futásban, akár csak az üzleti életben, minden megtett kilométer egy lépés előre – eleinte kisebb célokkal indulsz, de idővel elérsz a félmaratonhoz, ami egyszerre büszkeséggel tölt el, de újabb célokat is kijelöl. 2003-ban indultunk el első vállalkozásunkkal, és álmodni sem mertünk arról, hogy ma ennyi különböző vendéglátóegység alkotja majd vállalkozásunkat. Most, 21 év után elérkezett az idő, hogy a különböző egységeinket egy közös, ernyőmárka alá vonjuk, de közben megőrizve azok egyedi karakterét és vendégközpontú működését. Így született meg a Semsei Gastronomy, amely a jövőben is a minőség, az innováció és a vendéglátás iránti szenvedély jegyében folytatja munkáját.

A Semsei Gastronomy vezető csapata
A Semsei Gastronomy vezető csapata

A Semsei Gastronomy egységei és dolgozói számára kiemelt prioritás a társadalmi felelősségvállalás, így nem véletlen, hogy a cégcsoport fennállásának 21. évfordulóján is a jótékonyság kapott központi szerepet.

Az eseményről készült videót idekattintva tekintheti meg:

https://www.youtube.com/watch?v=bRcrudQs5CE

A cégcsoportvezető hozzátette:

Úgy gondolom, nemcsak magánemberként, hanem üzletemberként is kiemelten fontos, hogy felelősséget vállaljunk a társadalmi ügyekért és aktívan vegyünk részt a közösség támogatásában. Több civil szervezet, mint a Nem Adom Fel Alapítvány és a Suhanj Alapítvány támogatása mellett 2023 tavaszán, a Magyar Élelmiszerbankkal együttműködve, hazánkban elsőként indítottuk el a rendezvényeken megmaradt melegétel-mentést, melynek köszönhetően ezidáig több mint 35 000 adag ételt juttattunk el a rászorulókhoz. Az idei évben tovább bővítettük társadalmi szerepvállalásunkat azzal is, hogy saját alapítványt hoztunk létre. A Semsei Gastronomy Alapítvány fő célja, hogy oktatási és képzési lehetőségeket, karriertanácsadást biztosítson hátrányos helyzetű, tehetséges gyermekek és fiatalok számára, különös tekintettel a vidéki térségekre.

A jótékonysági félmaraton szervezésével a Semsei Gastronomy nemcsak a vendéglátásban, hanem a társadalmi felelősségvállalásban is példát mutat, tovább erősítve elkötelezettségüket a közösség iránt.

 


Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.
Tojásválság az USA-ban

Tojásválság az USA-ban 

Az Egyesült Államok Mezőgazdasági Minisztériumának adatai alapján a tojás ára soha nem látott magasságokba emelkedett az elmúlt hónapokban.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.