21 év, 21 kilométer és egy nemes cél

Hazánk egyik vezető vendéglátóipari cégcsoportja új mérföldkőhöz érkezett: Semsei Gastronomy név alatt új ernyőmárkát létrehozva egyesítette éttermeit, cukrászdáit és rendezvénygasztronómiai szolgáltatásait, valamint saját alapítvánnyal bővítette portfólióját.

Az évfordulót és az új márka bejelentését nem mindennapi módon ünnepelte:

egy jótékonysági félmaratonnal, amely nemcsak a sport öröméről szólt, hanem nemes célt is szolgált. Az esemény során minden megtett kilométert 1000 Forint adománnyal jutalmazott a szervező, amelyből a cégcsoport egy speciális konyhai berendezést vásárol a Vakok Iskolájának tankonyhája számára.

A sportprogramon a Semsei Gastronomy munkatársai, üzleti partnerei és beszállítói, valamint civil és jótékonysági szervezetek és vendéglátóipari iskolák képviselői vettek részt, ezzel is kifejezve a cég társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét. A jótékonysági futás tökéletes példája annak, hogyan fonódhat össze a sport, az üzlet és a társadalmi felelősségvállalás egy közös cél érdekében.

A Semsei Gastronomy, amely a cégcsoport tulajdonosa, Semsei Rudolf nevét viseli, a minőség és a személyre szabott vendéglátás védjegye kíván lenni.

Az új márka szimbolizálja a szakmai kiválóságot, a folyamatos fejlődést, valamint a vendégközpontú szolgáltatás iránti elkötelezettséget.

A név kötelez. A Semsei Gastronomy létrehozása nemcsak a cégcsoport növekvő igényeire adott válasz, hanem biztosítja, hogy márkáink, mint a közkedvelt VakVarjú éttermek, a Budapest Party Service, a Dobay cukrászdák és önkiszolgáló éttermeink megőrizzék egyedi karakterüket; hisz továbbra is családi vállalkozást építünk, amelynek minden egysége unikális hangulatot és személyre szabott élményt nyújt vendégeinek, akik örömmel térnek vissza ezekre a helyekre.

– mondja Semsei Rudolf, aki a kiemelkedő kiszolgálás és a személyes vendéglátás jegyében építette fel vállalkozását.

Középen Semsei Rudolf
Középen Semsei Rudolf

A 21-es szám különleges jelentőséggel bír a cégcsoport számára: 21 év sikeres működés, amit egy szimbolikus 21 kilométeres futással ünnepeltek meg. Ahogy a hosszútávfutók számára a félmaraton egy mérföldkő, úgy a cégcsoport számára is a 21. év egy fontos állomás, ami további célok felé mutat. Semsei Rudolf, a cégcsoport tulajdonosa és ügyvezetője erről is beszélt:

A cégcsoport első tagja, a Budapest Party Service idén ünnepli fennállásának 21. évfordulóját. Bár sokan a kerek évfordulókat tartják különlegesnek, számomra a 21-es szám szimbolikus. A futásban, akár csak az üzleti életben, minden megtett kilométer egy lépés előre – eleinte kisebb célokkal indulsz, de idővel elérsz a félmaratonhoz, ami egyszerre büszkeséggel tölt el, de újabb célokat is kijelöl. 2003-ban indultunk el első vállalkozásunkkal, és álmodni sem mertünk arról, hogy ma ennyi különböző vendéglátóegység alkotja majd vállalkozásunkat. Most, 21 év után elérkezett az idő, hogy a különböző egységeinket egy közös, ernyőmárka alá vonjuk, de közben megőrizve azok egyedi karakterét és vendégközpontú működését. Így született meg a Semsei Gastronomy, amely a jövőben is a minőség, az innováció és a vendéglátás iránti szenvedély jegyében folytatja munkáját.

A Semsei Gastronomy vezető csapata
A Semsei Gastronomy vezető csapata

A Semsei Gastronomy egységei és dolgozói számára kiemelt prioritás a társadalmi felelősségvállalás, így nem véletlen, hogy a cégcsoport fennállásának 21. évfordulóján is a jótékonyság kapott központi szerepet.

Az eseményről készült videót idekattintva tekintheti meg:

https://www.youtube.com/watch?v=bRcrudQs5CE

A cégcsoportvezető hozzátette:

Úgy gondolom, nemcsak magánemberként, hanem üzletemberként is kiemelten fontos, hogy felelősséget vállaljunk a társadalmi ügyekért és aktívan vegyünk részt a közösség támogatásában. Több civil szervezet, mint a Nem Adom Fel Alapítvány és a Suhanj Alapítvány támogatása mellett 2023 tavaszán, a Magyar Élelmiszerbankkal együttműködve, hazánkban elsőként indítottuk el a rendezvényeken megmaradt melegétel-mentést, melynek köszönhetően ezidáig több mint 35 000 adag ételt juttattunk el a rászorulókhoz. Az idei évben tovább bővítettük társadalmi szerepvállalásunkat azzal is, hogy saját alapítványt hoztunk létre. A Semsei Gastronomy Alapítvány fő célja, hogy oktatási és képzési lehetőségeket, karriertanácsadást biztosítson hátrányos helyzetű, tehetséges gyermekek és fiatalok számára, különös tekintettel a vidéki térségekre.

A jótékonysági félmaraton szervezésével a Semsei Gastronomy nemcsak a vendéglátásban, hanem a társadalmi felelősségvállalásban is példát mutat, tovább erősítve elkötelezettségüket a közösség iránt.

 


Vétett az egyik alkalmazott – Wang Mester lépett

Vétett az egyik alkalmazott – Wang Mester lépett 

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.
Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar 

A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.
Új trendek a gin piacon

Új trendek a gin piacon 

A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.
Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás 

Tippek a séftől.
Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon 

Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.
Furmintok csatája Franciaországban

Furmintok csatája Franciaországban 

A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.
Bajban a hazai sörfőzdék

Bajban a hazai sörfőzdék 

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.
Fesztiválozik a MOHU új automatája

Fesztiválozik a MOHU új automatája 

A MOHU bemutatta a vállalat új fesztiválautomatáját a budapesti Telekom Vivicittá futóversenyen.
Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja

Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja 

Mindössze 60 év adatott meg Tiffán Zsoltnak.
Új korszak a siófoki menzán

Új korszak a siófoki menzán 

Siófok összes általános- és középiskolájában bevezették a svédasztalos rendszerű menzát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.