A már hagyománnyá vált esemény évről-évre hatalmas érdeklődésre tesz szert: a tavalyi alkalommal több, mint 230.000 vendég lakott jól a minden korábbi rekordot megdöntő, 1300-nál is több hazai étteremben. A METRO, a magyar vendéglátás elkötelezett támogatója 2011-ben immár sokadik alkalommal partnere az országos programnak. A nagykereskedés ugyanis minden, a Torkos Csütörtök akcióban regisztrált étteremtulajdonos számára nagy kedvezményeket biztosít a friss, minőségi alapanyagok beszerzéséhez: a Torkos Csütörtököt megelőző egy hétben, 2011. március 3. és 10. között minden bruttó 100.000 forint értékű élelmiszervásárlás során egy bruttó 13.000 forint értékű METRO vásárlási utalványt ajándékoz professzionális partnerei számára, amely 2011. március 17-től vehető át és 2011. április 30-ig váltható be.
„A magyar vendéglátást és gasztronómiát versenyképtelen gazdasági környezet, évek óta tartó forgalomcsökkenés jellemzi. A METRO a tavalyi év során megnyílt szakmai intézménye, a Vevőakadémia már jól példázta elkötelezettségünket a magyar vendéglátás iránt, a Torkos Csütörtök kiemelt partnereként szintén a magyar gasztronómiát kívánjuk támogatni” – mondta Krubl Yvette, a METRO Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője.
A METRO-partnerek a www.menjunkenni.hu oldalon történő regisztrációval válnak jogosulttá a kedvezmény igénybevételére.