A Starbucks problémája: az ár

A Starbucks az elmúlt években sora vezette be az új termékeket, pedig a fogyasztók egy nemrég nyilvánosságra hozott kutatás szerunt egyetlen dolgot szeretnének: alacsonyabb árakat.

A kutatást 2500 kávéfogyasztó megkérdezésével a Morgan Stanley végezte. Kiderült, hogy az elmúlt három hónapban a Starbucks-fogyasztók közel egyharmada a korábbinál kevesebbszer látogatott el a kávéházba, miközben például a McDonald’s „csak” 17, a Dunkin Donouts pedig 18 százalékos visszaesést volt kénytelen elkönyvelni. A Starbucks hűtlen fogyasztóinak 84 százaléka gazdasági okokra hivatkozott, 65 százalék pedig azt mondta, újra visszatérne a kávéházba, ha olcsóbban adnák a kávét. Ez nem vág össze a Starbucks vezetőinek döntésével, amely egészségesebb menü kialakításával, jobb felszereléssel, a szolgáltatások bővítésével (például ingyenes WiFi), és képzettebb baristák alkalmazásával próbálta visszaszerezni őket. A kutatás kimutatta, hogy azzal az akcióval is csak a nagyobb fogyasztókat tudták megszólítani, hogy délután 2 óra után 2 dollárért adnak egy csésze kávét; a legtöbben ezért nem látogatnak el még egyszer a kávéházba. (www.nrn.com)

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.
Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar 

A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.
Új trendek a gin piacon

Új trendek a gin piacon 

A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.
Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás 

Tippek a séftől.
Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon 

Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.
Furmintok csatája Franciaországban

Furmintok csatája Franciaországban 

A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.
Bajban a hazai sörfőzdék

Bajban a hazai sörfőzdék 

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.
Fesztiválozik a MOHU új automatája

Fesztiválozik a MOHU új automatája 

A MOHU bemutatta a vállalat új fesztiválautomatáját a budapesti Telekom Vivicittá futóversenyen.
Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja

Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja 

Mindössze 60 év adatott meg Tiffán Zsoltnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.