A kutatást 2500 kávéfogyasztó megkérdezésével a Morgan Stanley végezte. Kiderült, hogy az elmúlt három hónapban a Starbucks-fogyasztók közel egyharmada a korábbinál kevesebbszer látogatott el a kávéházba, miközben például a McDonald’s „csak” 17, a Dunkin Donouts pedig 18 százalékos visszaesést volt kénytelen elkönyvelni. A Starbucks hűtlen fogyasztóinak 84 százaléka gazdasági okokra hivatkozott, 65 százalék pedig azt mondta, újra visszatérne a kávéházba, ha olcsóbban adnák a kávét. Ez nem vág össze a Starbucks vezetőinek döntésével, amely egészségesebb menü kialakításával, jobb felszereléssel, a szolgáltatások bővítésével (például ingyenes WiFi), és képzettebb baristák alkalmazásával próbálta visszaszerezni őket. A kutatás kimutatta, hogy azzal az akcióval is csak a nagyobb fogyasztókat tudták megszólítani, hogy délután 2 óra után 2 dollárért adnak egy csésze kávét; a legtöbben ezért nem látogatnak el még egyszer a kávéházba. (www.nrn.com)
A Starbucks problémája: az ár
A Starbucks az elmúlt években sora vezette be az új termékeket, pedig a fogyasztók egy nemrég nyilvánosságra hozott kutatás szerunt egyetlen dolgot szeretnének: alacsonyabb árakat.

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert
A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester
A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.

Új trendek a gin piacon
A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás
Tippek a séftől.

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon
Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.

Furmintok csatája Franciaországban
A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.

Bajban a hazai sörfőzdék
A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.

Fesztiválozik a MOHU új automatája
A MOHU bemutatta a vállalat új fesztiválautomatáját a budapesti Telekom Vivicittá futóversenyen.

Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja
Mindössze 60 év adatott meg Tiffán Zsoltnak.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.