A gyorsétteremlánc szeptembertől vezeti be a változtatásokat fogyasztói csoportok nyomására, amelyek azt akarják elérni, hogy egészségesebb legyen – kevesebb cukrot, sót és kalóriát tartalmazzon – a gyermekmenü.
2012 első negyedévére a McDonald’s mind a 14 ezer amerikai éttermében a megreformált, kevesebb mint 600 kalória energiatartalmú gyermekmenüt szolgálják fel. Az étteremlánc azt is vállalta, hogy 2020-ra az összes amerikai menüjében csökkenti a só-, cukor-, zsír- és kalóriatartalmat.
Cindy Goody, a McDonald’s illetékes igazgatója arra is ígéretet tett, hogy többféle zöldség, gyümölcs és teljes értékű gabona is megjelenik az étlapon. A gyermekmenü egyébként nem lesz drágább, és továbbra is jár majd hozzá a játék – egészítette ki a felsorolást Jan Field, az étterembirodalom amerikai elnöke.
A Burger King Corp., a DineEquity Inc. IHOP vállalata és még több mint tucatnyi más étteremlánc jelentette be júliusban, hogy támogatják az iparág gyerekeknek egészségesebb ételeket kínáló programját. (MTI / MNO)