A vakteszten szerepelt a diszkontlánc saját márkás mikulásától kezdve a több ezer forintos kézzel készített változaton át szinte minden. Egy viszont közös volt bennük: mindegyik tejcsokoládéból készült – számolt be a Vince Magazin.
A tesztet a Falstaff szakértői és szerkesztői végezték: a résztvevők vakon értékelték a csokoládékat 5 szempont szerint. Minden kategóriában 20 pontot, adhattak, a maximálisan elérhető 100 pont volt.
87 ponttal a Lindt csokimikulása végzett az élen, viszont bekerült a top 10-be egy kifejezetten olcsónak számító termék is (az itthon is kaphatókat kemeltük).
- Lindt – 87,2 pont (1400 forint / 100g)
- Heini Luzern – 83,8 pont
- Sprüngli – 82 pont
- Sluka − 79,5 pont
- Läckerli Huus – 78,9 pont
- Zotter − 78,3 pont
- Migros – 77 pont
- Läderach – 73,2 pont
- Milka – 72,4 pont (1000 forint / 100g)
- Aldi Monarc – 72,2 pont (400 forint / 100 g)
Forrás: vincemagazin.hu