A BGE alkalmazott tudományok egyetemeként jelentős hangsúlyt helyez a gyakorlatorientált, a munkaerőpiaci igényekhez igazított oktatásra, szakmai képzésekre, így biztosítva a folyamatos és magas szintű vállalati szakember utánpótlást mind a piaci, mind az állami szereplők számára. A BGE KVIK és a Hungast Csoport elméleti és gyakorlati tudásbázisukat, valamint kapcsolatrendszerüket - közös szakmai céljaikkal összhangban - a hallgatói bázis rendelkezésére bocsájtják.
Dr. Lugasi Andrea, a BGE KVIK dékánja az együttműködési megállapodás aláírását követően hangsúlyozta: „A mai napon aláírt együttműködési megállapodásnak köszönhetően közös gyakornoki programokat indíthatunk, szakmai támogatást nyújthatunk végzős, pályakezdő hallgatóinknak, illetve piaci igényekhez igazított alkalmazott kutatások is készülnek majd. Meggyőződésem, hogy a piaci szereplők jelenlétével tovább fokozható az intézményünk gyakorlatorientált képzési hatékonysága, a hallgatói elégedettségünk, illetve tovább tudjuk növelni a pozitív munkaerőpiaci visszajelzéseink számát is.”
A Hungast Csoport a keretmegállapodással aktív szerepet vállal a BGE alap- és mesterképzésének gyakorlati oktatásában meghívott szakértői előadások formájában, illetve folyamatosan biztosít lehetőséget a hallgatók számára a munkahelyi környezet megismerésére.
Enyedi Csaba, a Hungast Csoport kommunikációs igazgatója hozzátette: „A Hungast Csoport Magyarország legnagyobb közétkeztető szervezeteként felelősségének tekinti, hogy ezen szolgáltatási szegmens folyamatosan fejlődjön. A cégcsoportunk kollektívájára a kezdetektől fogva jellemző volt a magas szakmai kvalitás, valamint az, hogy élen jártunk a minőségi szolgáltatásvégzésben, az innovációkban, és a jogszabályokat legmesszebbmenőkig betartó működésben. Az együttműködés létrejöttével a fent említett, hosszú évek során felhalmozott szellemi tőkén és hosszú évek szakmai tapasztalatán alapuló gyakorlati tudást és működési folyamatok ismeretét, valamint olyan infrastrukturális hátteret tudunk biztosítani a hallgatók számára szakembereink közreműködésével, amellyel a valóságban találkozhatnak a minőségi szolgáltatásvégzés hogyan s mikéntjével.”
Forrás: Turizmus Online