A seattle-i székhelyű társaság négy-hat új vagy átalakított egységében vezetné be az alkoholos italok forgalmazását a térségben, és ugyanezt tervezi egyes atlantai és chicagói létesítményeiben is - írja a Los Angeles Times.
A cég egy seattle-i üzletében már 2010-ben megkezdte az alkohol tartalmú italok árusítását, azóta pedig a város négy újabb pontján, illetve egy portlandi helyszínen is bővítette menüjét. A sörök 5 dollárba, a borok 7-9 dollárba kerülnek.
Az átalakított egységekben úgynevezett prémium ételek is kaphatók lesznek, különböző ropogtatnivalók, kis egytálételek és kenyérfélék.
"Vendégeink a munkából hazafelé tartva gyakran olyan helyeket keresnek, ahol barátságos környezetben nyugodhatnak meg és kapcsolatba léphetnek a számukra fontos emberekkel" - magyarázta a lépést Clarice Turner, a cég amerikai szárnyának alelnöke. (L.A.Times / Marketinginfo)