Dinamikusan fejlődik a Nespresso

A Nestlé Nespresso SA bejelentette, hogy 2009-ben 2,77 milliárd CHF forgalmat bonyolított, ami jelentős, 22%-os növekedést jelent a vállalat előző évi eredményeihez képest. A vállalat 2009-ben több mint 190 üzlettel bővítette kiskereskedelmi hálózatát, és piacra dobta a CitiZ kávégépcsaládot, emellett a Nespresso Club tagjainak száma most először meghaladta a 7 milliót.

„A rendkívül nehéz gazdasági helyzetben és egy komoly kihívásokkal teli évben a prémium minőség és a folyamatos innováció, vagyis a Nespresso márka alapvető értékei továbbra is növekedésünk fő motorjának bizonyultak” – nyilatkozta Richard Girardot, a Nestlé Nespresso SA vezérigazgatója. „Mint vállalat és mint márka, a Nespresso egyaránt kiváló eredményeket produkált 2009-ben.”Fenntartva 2009-ben is a vállalatot 2000 óta jellemző átlagos évi 30%-os növekedést, a Nespresso továbbra is a Nestlé Group leggyorsabban fejlődő leányvállalata. Egyedülálló üzleti modell és alapvető üzleti kompetenciák „

Egyedülálló üzleti modellünknek köszönhetően továbbra is hosszú távon tervezhetünk, és az eddigi lendülettel folytathatjuk a fejlődésünket és termékeink minőségének javítását célzó erőfeszítéseinket” – mondta Richard Girardot. „A Nespresso egyedülálló módon az értéklánc minden fázisában képes kezelni és fejleszteni a minőséget. Annak köszönhetően, hogy vállalatunk mindig nagy hangsúlyt fektetett a kávéval kapcsolatos szakértelemre és a folyamatos innovációra, a Nespresso sikeresen őrzi vezető szerepét az adagolt kávék piacán, ahol egyre intenzívebb a verseny.

A Nespresso továbbra is magáénak tudhatja a márka több mint 50 országban élő kedvelőinek bizalmát és tiszteletét.” „4500 alkalmazottunk – akiknek 70%-a közvetlen kapcsolatban áll a vásárlókkal – igazán büszke lehet a 2009-ben elért teljesítményünkre, amely a vásárlók márkánk iránti bizalmának legfényesebb bizonyítéka. Különösen értékes ez a teljesítmény a jelenlegi globális gazdasági helyzet tükrében” – mondta a vezérigazgató. „A Nespresso Club tagjai kivételes minőségű termékeket, a Nespresso innovatív rendszere által nyújtott kényelmet, és exkluzív, személyre szabott szolgáltatásokat várnak el és kapnak tőlünk. Ez a kombináció különbözteti meg a Nespresso vállalatot versenytársaitól immár 20 éve.”

A vállalat 2009-ben elindította Ecolaboration™ programját, melynek célja a fenntartható fejlődés támogatása a vállalat tevékenységének minden területén. A program keretében a Nespresso arra törekszik, hogy egyensúlyt teremtsen a folyamatos fejlődés és a környezet védelme között, és ezáltal hozzájáruljon a természetes erőforrások megóvásához a jövő generációk számára.

Tervek 2010-re: A sikeres koncepció folytatásaA Nespresso kétszámjegyű növekedést tűzött ki célul a 2010-es évre, amivel túllépné a mérföldkövet jelentő 3 milliárd CHF forgalmat. E célt legfőbb kompetenciáira alapozva kívánja elérni a vállalat: ezek a kiemelkedő minőség, a kávéval kapcsolatos szaktudás, a folyamatos innováció és az egyedi tervezés saját kutatási és fejlesztési folyamatai, valamint a márka elkötelezett híveiből kialakult közösség, amely a vásárlókkal ápolt közvetlen kapcsolatnak és az exkluzív, széles körű szolgáltatásoknak köszönhető. A vállalat a jövő évben is túl kívánja teljesíteni vásárlói elvárásait, és fokozni kívánja a márka iránti lelkesedésüket azáltal, hogy a prémium minőség és a maximális kényelem kombinációját nyújtja számukra. Egyebek mellett a Nespresso 2010-ben – belső K+F tevékenysége és egyedülálló formatervező csapata révén – bemutatja a vásárlóközönségnek minden eddiginél kompaktabb kávégépét. A gép újabb kitűnő példája lesz annak, hogy a legmodernebb technológiát képviselő Nespresso rendszer – az eredeti Nespresso alumínium kapszula és a lefőző egység egyedülálló kombinációja – a kávézás tökéletes élményét kínálja a kávé szerelmeseinek, bárhol is legyenek. A Nespresso 2010-ben további 30 üzlettel bővíti globális értékesítési hálózatát. Boutique-ok nyílnak például Brüsszelben, Münchenben, Miamiban és New Yorkban (Soho). A Nespresso emellett új térségekben is megjelenik. Termékei immár elérhetők lesznek Shanghaiban, valamint Fokvárosban és Johannesburgban is. Ez utóbbi városokkal először jelenik meg a márka a Szaharától délre fekvő afrikai térségben.

A Nespresso 2010-ben üzlethálózatának bővítésével párhuzamosan egészen új élményekkel, még inkább személyre szabott szolgáltatásokkal és a klubtagok számára nyújtott egyedi szolgáltatásokkal kívánja megajándékozni a márka szerelmeseit. „Ebben az évben a Nespresso egy új ügyfélszolgálati modellt vezet be, melynek első lépéseként megújítjuk az üzleteink által nyújtott érzékszervi – és márka - élményvilágot” – mondta a vállalat vezérigazgatója. „Ezután növelni szeretnénk az üzleteinkben és az ügyfélkapcsolati központokban dolgozó munkatársaink lelkesedését, s ezt egy dinamikus e-kereskedelmi platformmal egészítjük ki. Ez a megoldás a Nespresso mindhárom disztribúciós csatornájának és ügyfélkapcsolati pontjainak működését javítani fogja.” „A Nespresso a legjobb úton halad a felé, hogy az új évtizedben átlagosan évi 30%-os növekedést érjen el” – tette hozzá Richard Girardot.

Zöld lámpa a  szupermarketlánc első bolti kocsmájának

Zöld lámpa a szupermarketlánc első bolti kocsmájának 

A tervek szerint a kocsma a dundonaldi üzletben kap helyet, amely a Lidl reményei szerint új vásárlókat vonz majd az üzletbe.
Michelin-ajánlás Szatmár-Bereg egyik éttermének

Michelin-ajánlás Szatmár-Bereg egyik éttermének 

A két ikonikus piros tábla mellett a harmadik is ott „tündököl” a Stílusos Vidéki Éttermiségivel (SVÉT-tel) együtt.
Megvan, ki kapta 2024-ben az Év Vendéglőse címet

Megvan, ki kapta 2024-ben az Év Vendéglőse címet 

A díjat 2001-ben alapította az MVI, a győztes kiválasztásakor az általa végzett munka minősége, szakmai magatartása és közéleti tevékenysége számít.
Újult elemekkel gazdagítva rendezik idén a derecskei disznótort

Újult elemekkel gazdagítva rendezik idén a derecskei disznótort 

Főleg az „új elemek” hangzik izgalmasnak ebben a hírben.
Beszáll a Coca-Cola a személyzet nélküli boltnyitásos üzletágba

Beszáll a Coca-Cola a személyzet nélküli boltnyitásos üzletágba 

Mintegy 250 millió forintot fordítanak erre Magyarországon. A bolt működésében az MI kiemelt szerephez jut.
Ha február, akkor Kávébár Bazár

Ha február, akkor Kávébár Bazár 

A jubileumi, tizenötödik KávéBár Bazár rendezvénynek a Millenáris B épülete, a nagycsarnok ad otthont.
Üdítőket hív vissza a multicég Európában

Üdítőket hív vissza a multicég Európában 

Európa néhány országában visszahívott bizonyos üdítőitalokat a Coca-Cola, mert „magasabb szintű” klórátot tartalmaznak.
A Lidl csökkenti a tojás árát

A Lidl csökkenti a tojás árát 

A lépés nem meglepő.
Gasztrorendezvény Szlovákiában

Gasztrorendezvény Szlovákiában 

Új ételek, élő főzés és technológiák a HoReCa szegmens számára – ételek és italok széles választéka Szlovákiából és külföldről, technológiák és konyhai berendezések.
Van az az étel, ami még a koreai influenszeren is kifog

Van az az étel, ami még a koreai influenszeren is kifog 

A dél-koreai mokpang influenszer, aki napjainkban Budapesten hódít hatalmas étvágyával, úgy tűnik, legyőzőre talált néhány kolbász és hurka képében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.