„A rendkívül nehéz gazdasági helyzetben és egy komoly kihívásokkal teli évben a prémium minőség és a folyamatos innováció, vagyis a Nespresso márka alapvető értékei továbbra is növekedésünk fő motorjának bizonyultak” – nyilatkozta Richard Girardot, a Nestlé Nespresso SA vezérigazgatója. „Mint vállalat és mint márka, a Nespresso egyaránt kiváló eredményeket produkált 2009-ben.”Fenntartva 2009-ben is a vállalatot 2000 óta jellemző átlagos évi 30%-os növekedést, a Nespresso továbbra is a Nestlé Group leggyorsabban fejlődő leányvállalata. Egyedülálló üzleti modell és alapvető üzleti kompetenciák „
Egyedülálló üzleti modellünknek köszönhetően továbbra is hosszú távon tervezhetünk, és az eddigi lendülettel folytathatjuk a fejlődésünket és termékeink minőségének javítását célzó erőfeszítéseinket” – mondta Richard Girardot. „A Nespresso egyedülálló módon az értéklánc minden fázisában képes kezelni és fejleszteni a minőséget. Annak köszönhetően, hogy vállalatunk mindig nagy hangsúlyt fektetett a kávéval kapcsolatos szakértelemre és a folyamatos innovációra, a Nespresso sikeresen őrzi vezető szerepét az adagolt kávék piacán, ahol egyre intenzívebb a verseny.
A Nespresso továbbra is magáénak tudhatja a márka több mint 50 országban élő kedvelőinek bizalmát és tiszteletét.” „4500 alkalmazottunk – akiknek 70%-a közvetlen kapcsolatban áll a vásárlókkal – igazán büszke lehet a 2009-ben elért teljesítményünkre, amely a vásárlók márkánk iránti bizalmának legfényesebb bizonyítéka. Különösen értékes ez a teljesítmény a jelenlegi globális gazdasági helyzet tükrében” – mondta a vezérigazgató. „A Nespresso Club tagjai kivételes minőségű termékeket, a Nespresso innovatív rendszere által nyújtott kényelmet, és exkluzív, személyre szabott szolgáltatásokat várnak el és kapnak tőlünk. Ez a kombináció különbözteti meg a Nespresso vállalatot versenytársaitól immár 20 éve.”
A vállalat 2009-ben elindította Ecolaboration™ programját, melynek célja a fenntartható fejlődés támogatása a vállalat tevékenységének minden területén. A program keretében a Nespresso arra törekszik, hogy egyensúlyt teremtsen a folyamatos fejlődés és a környezet védelme között, és ezáltal hozzájáruljon a természetes erőforrások megóvásához a jövő generációk számára.
Tervek 2010-re: A sikeres koncepció folytatásaA Nespresso kétszámjegyű növekedést tűzött ki célul a 2010-es évre, amivel túllépné a mérföldkövet jelentő 3 milliárd CHF forgalmat. E célt legfőbb kompetenciáira alapozva kívánja elérni a vállalat: ezek a kiemelkedő minőség, a kávéval kapcsolatos szaktudás, a folyamatos innováció és az egyedi tervezés saját kutatási és fejlesztési folyamatai, valamint a márka elkötelezett híveiből kialakult közösség, amely a vásárlókkal ápolt közvetlen kapcsolatnak és az exkluzív, széles körű szolgáltatásoknak köszönhető. A vállalat a jövő évben is túl kívánja teljesíteni vásárlói elvárásait, és fokozni kívánja a márka iránti lelkesedésüket azáltal, hogy a prémium minőség és a maximális kényelem kombinációját nyújtja számukra. Egyebek mellett a Nespresso 2010-ben – belső K+F tevékenysége és egyedülálló formatervező csapata révén – bemutatja a vásárlóközönségnek minden eddiginél kompaktabb kávégépét. A gép újabb kitűnő példája lesz annak, hogy a legmodernebb technológiát képviselő Nespresso rendszer – az eredeti Nespresso alumínium kapszula és a lefőző egység egyedülálló kombinációja – a kávézás tökéletes élményét kínálja a kávé szerelmeseinek, bárhol is legyenek. A Nespresso 2010-ben további 30 üzlettel bővíti globális értékesítési hálózatát. Boutique-ok nyílnak például Brüsszelben, Münchenben, Miamiban és New Yorkban (Soho). A Nespresso emellett új térségekben is megjelenik. Termékei immár elérhetők lesznek Shanghaiban, valamint Fokvárosban és Johannesburgban is. Ez utóbbi városokkal először jelenik meg a márka a Szaharától délre fekvő afrikai térségben.
A Nespresso 2010-ben üzlethálózatának bővítésével párhuzamosan egészen új élményekkel, még inkább személyre szabott szolgáltatásokkal és a klubtagok számára nyújtott egyedi szolgáltatásokkal kívánja megajándékozni a márka szerelmeseit. „Ebben az évben a Nespresso egy új ügyfélszolgálati modellt vezet be, melynek első lépéseként megújítjuk az üzleteink által nyújtott érzékszervi – és márka - élményvilágot” – mondta a vállalat vezérigazgatója. „Ezután növelni szeretnénk az üzleteinkben és az ügyfélkapcsolati központokban dolgozó munkatársaink lelkesedését, s ezt egy dinamikus e-kereskedelmi platformmal egészítjük ki. Ez a megoldás a Nespresso mindhárom disztribúciós csatornájának és ügyfélkapcsolati pontjainak működését javítani fogja.” „A Nespresso a legjobb úton halad a felé, hogy az új évtizedben átlagosan évi 30%-os növekedést érjen el” – tette hozzá Richard Girardot.
Egyedülálló üzleti modellünknek köszönhetően továbbra is hosszú távon tervezhetünk, és az eddigi lendülettel folytathatjuk a fejlődésünket és termékeink minőségének javítását célzó erőfeszítéseinket” – mondta Richard Girardot. „A Nespresso egyedülálló módon az értéklánc minden fázisában képes kezelni és fejleszteni a minőséget. Annak köszönhetően, hogy vállalatunk mindig nagy hangsúlyt fektetett a kávéval kapcsolatos szakértelemre és a folyamatos innovációra, a Nespresso sikeresen őrzi vezető szerepét az adagolt kávék piacán, ahol egyre intenzívebb a verseny.
A Nespresso továbbra is magáénak tudhatja a márka több mint 50 országban élő kedvelőinek bizalmát és tiszteletét.” „4500 alkalmazottunk – akiknek 70%-a közvetlen kapcsolatban áll a vásárlókkal – igazán büszke lehet a 2009-ben elért teljesítményünkre, amely a vásárlók márkánk iránti bizalmának legfényesebb bizonyítéka. Különösen értékes ez a teljesítmény a jelenlegi globális gazdasági helyzet tükrében” – mondta a vezérigazgató. „A Nespresso Club tagjai kivételes minőségű termékeket, a Nespresso innovatív rendszere által nyújtott kényelmet, és exkluzív, személyre szabott szolgáltatásokat várnak el és kapnak tőlünk. Ez a kombináció különbözteti meg a Nespresso vállalatot versenytársaitól immár 20 éve.”
A vállalat 2009-ben elindította Ecolaboration™ programját, melynek célja a fenntartható fejlődés támogatása a vállalat tevékenységének minden területén. A program keretében a Nespresso arra törekszik, hogy egyensúlyt teremtsen a folyamatos fejlődés és a környezet védelme között, és ezáltal hozzájáruljon a természetes erőforrások megóvásához a jövő generációk számára.
Tervek 2010-re: A sikeres koncepció folytatásaA Nespresso kétszámjegyű növekedést tűzött ki célul a 2010-es évre, amivel túllépné a mérföldkövet jelentő 3 milliárd CHF forgalmat. E célt legfőbb kompetenciáira alapozva kívánja elérni a vállalat: ezek a kiemelkedő minőség, a kávéval kapcsolatos szaktudás, a folyamatos innováció és az egyedi tervezés saját kutatási és fejlesztési folyamatai, valamint a márka elkötelezett híveiből kialakult közösség, amely a vásárlókkal ápolt közvetlen kapcsolatnak és az exkluzív, széles körű szolgáltatásoknak köszönhető. A vállalat a jövő évben is túl kívánja teljesíteni vásárlói elvárásait, és fokozni kívánja a márka iránti lelkesedésüket azáltal, hogy a prémium minőség és a maximális kényelem kombinációját nyújtja számukra. Egyebek mellett a Nespresso 2010-ben – belső K+F tevékenysége és egyedülálló formatervező csapata révén – bemutatja a vásárlóközönségnek minden eddiginél kompaktabb kávégépét. A gép újabb kitűnő példája lesz annak, hogy a legmodernebb technológiát képviselő Nespresso rendszer – az eredeti Nespresso alumínium kapszula és a lefőző egység egyedülálló kombinációja – a kávézás tökéletes élményét kínálja a kávé szerelmeseinek, bárhol is legyenek. A Nespresso 2010-ben további 30 üzlettel bővíti globális értékesítési hálózatát. Boutique-ok nyílnak például Brüsszelben, Münchenben, Miamiban és New Yorkban (Soho). A Nespresso emellett új térségekben is megjelenik. Termékei immár elérhetők lesznek Shanghaiban, valamint Fokvárosban és Johannesburgban is. Ez utóbbi városokkal először jelenik meg a márka a Szaharától délre fekvő afrikai térségben.
A Nespresso 2010-ben üzlethálózatának bővítésével párhuzamosan egészen új élményekkel, még inkább személyre szabott szolgáltatásokkal és a klubtagok számára nyújtott egyedi szolgáltatásokkal kívánja megajándékozni a márka szerelmeseit. „Ebben az évben a Nespresso egy új ügyfélszolgálati modellt vezet be, melynek első lépéseként megújítjuk az üzleteink által nyújtott érzékszervi – és márka - élményvilágot” – mondta a vállalat vezérigazgatója. „Ezután növelni szeretnénk az üzleteinkben és az ügyfélkapcsolati központokban dolgozó munkatársaink lelkesedését, s ezt egy dinamikus e-kereskedelmi platformmal egészítjük ki. Ez a megoldás a Nespresso mindhárom disztribúciós csatornájának és ügyfélkapcsolati pontjainak működését javítani fogja.” „A Nespresso a legjobb úton halad a felé, hogy az új évtizedben átlagosan évi 30%-os növekedést érjen el” – tette hozzá Richard Girardot.