Dinamikusan fejlődik a Nespresso

A Nestlé Nespresso SA bejelentette, hogy 2009-ben 2,77 milliárd CHF forgalmat bonyolított, ami jelentős, 22%-os növekedést jelent a vállalat előző évi eredményeihez képest. A vállalat 2009-ben több mint 190 üzlettel bővítette kiskereskedelmi hálózatát, és piacra dobta a CitiZ kávégépcsaládot, emellett a Nespresso Club tagjainak száma most először meghaladta a 7 milliót.

„A rendkívül nehéz gazdasági helyzetben és egy komoly kihívásokkal teli évben a prémium minőség és a folyamatos innováció, vagyis a Nespresso márka alapvető értékei továbbra is növekedésünk fő motorjának bizonyultak” – nyilatkozta Richard Girardot, a Nestlé Nespresso SA vezérigazgatója. „Mint vállalat és mint márka, a Nespresso egyaránt kiváló eredményeket produkált 2009-ben.”Fenntartva 2009-ben is a vállalatot 2000 óta jellemző átlagos évi 30%-os növekedést, a Nespresso továbbra is a Nestlé Group leggyorsabban fejlődő leányvállalata. Egyedülálló üzleti modell és alapvető üzleti kompetenciák „

Egyedülálló üzleti modellünknek köszönhetően továbbra is hosszú távon tervezhetünk, és az eddigi lendülettel folytathatjuk a fejlődésünket és termékeink minőségének javítását célzó erőfeszítéseinket” – mondta Richard Girardot. „A Nespresso egyedülálló módon az értéklánc minden fázisában képes kezelni és fejleszteni a minőséget. Annak köszönhetően, hogy vállalatunk mindig nagy hangsúlyt fektetett a kávéval kapcsolatos szakértelemre és a folyamatos innovációra, a Nespresso sikeresen őrzi vezető szerepét az adagolt kávék piacán, ahol egyre intenzívebb a verseny.

A Nespresso továbbra is magáénak tudhatja a márka több mint 50 országban élő kedvelőinek bizalmát és tiszteletét.” „4500 alkalmazottunk – akiknek 70%-a közvetlen kapcsolatban áll a vásárlókkal – igazán büszke lehet a 2009-ben elért teljesítményünkre, amely a vásárlók márkánk iránti bizalmának legfényesebb bizonyítéka. Különösen értékes ez a teljesítmény a jelenlegi globális gazdasági helyzet tükrében” – mondta a vezérigazgató. „A Nespresso Club tagjai kivételes minőségű termékeket, a Nespresso innovatív rendszere által nyújtott kényelmet, és exkluzív, személyre szabott szolgáltatásokat várnak el és kapnak tőlünk. Ez a kombináció különbözteti meg a Nespresso vállalatot versenytársaitól immár 20 éve.”

A vállalat 2009-ben elindította Ecolaboration™ programját, melynek célja a fenntartható fejlődés támogatása a vállalat tevékenységének minden területén. A program keretében a Nespresso arra törekszik, hogy egyensúlyt teremtsen a folyamatos fejlődés és a környezet védelme között, és ezáltal hozzájáruljon a természetes erőforrások megóvásához a jövő generációk számára.

Tervek 2010-re: A sikeres koncepció folytatásaA Nespresso kétszámjegyű növekedést tűzött ki célul a 2010-es évre, amivel túllépné a mérföldkövet jelentő 3 milliárd CHF forgalmat. E célt legfőbb kompetenciáira alapozva kívánja elérni a vállalat: ezek a kiemelkedő minőség, a kávéval kapcsolatos szaktudás, a folyamatos innováció és az egyedi tervezés saját kutatási és fejlesztési folyamatai, valamint a márka elkötelezett híveiből kialakult közösség, amely a vásárlókkal ápolt közvetlen kapcsolatnak és az exkluzív, széles körű szolgáltatásoknak köszönhető. A vállalat a jövő évben is túl kívánja teljesíteni vásárlói elvárásait, és fokozni kívánja a márka iránti lelkesedésüket azáltal, hogy a prémium minőség és a maximális kényelem kombinációját nyújtja számukra. Egyebek mellett a Nespresso 2010-ben – belső K+F tevékenysége és egyedülálló formatervező csapata révén – bemutatja a vásárlóközönségnek minden eddiginél kompaktabb kávégépét. A gép újabb kitűnő példája lesz annak, hogy a legmodernebb technológiát képviselő Nespresso rendszer – az eredeti Nespresso alumínium kapszula és a lefőző egység egyedülálló kombinációja – a kávézás tökéletes élményét kínálja a kávé szerelmeseinek, bárhol is legyenek. A Nespresso 2010-ben további 30 üzlettel bővíti globális értékesítési hálózatát. Boutique-ok nyílnak például Brüsszelben, Münchenben, Miamiban és New Yorkban (Soho). A Nespresso emellett új térségekben is megjelenik. Termékei immár elérhetők lesznek Shanghaiban, valamint Fokvárosban és Johannesburgban is. Ez utóbbi városokkal először jelenik meg a márka a Szaharától délre fekvő afrikai térségben.

A Nespresso 2010-ben üzlethálózatának bővítésével párhuzamosan egészen új élményekkel, még inkább személyre szabott szolgáltatásokkal és a klubtagok számára nyújtott egyedi szolgáltatásokkal kívánja megajándékozni a márka szerelmeseit. „Ebben az évben a Nespresso egy új ügyfélszolgálati modellt vezet be, melynek első lépéseként megújítjuk az üzleteink által nyújtott érzékszervi – és márka - élményvilágot” – mondta a vállalat vezérigazgatója. „Ezután növelni szeretnénk az üzleteinkben és az ügyfélkapcsolati központokban dolgozó munkatársaink lelkesedését, s ezt egy dinamikus e-kereskedelmi platformmal egészítjük ki. Ez a megoldás a Nespresso mindhárom disztribúciós csatornájának és ügyfélkapcsolati pontjainak működését javítani fogja.” „A Nespresso a legjobb úton halad a felé, hogy az új évtizedben átlagosan évi 30%-os növekedést érjen el” – tette hozzá Richard Girardot.

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.
Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar 

A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.
Új trendek a gin piacon

Új trendek a gin piacon 

A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.
Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás 

Tippek a séftől.
Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon 

Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.
Furmintok csatája Franciaországban

Furmintok csatája Franciaországban 

A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.
Bajban a hazai sörfőzdék

Bajban a hazai sörfőzdék 

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.
Fesztiválozik a MOHU új automatája

Fesztiválozik a MOHU új automatája 

A MOHU bemutatta a vállalat új fesztiválautomatáját a budapesti Telekom Vivicittá futóversenyen.
Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja

Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja 

Mindössze 60 év adatott meg Tiffán Zsoltnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.