Dinamikusan fejlődik a Nespresso

A Nestlé Nespresso SA bejelentette, hogy 2009-ben 2,77 milliárd CHF forgalmat bonyolított, ami jelentős, 22%-os növekedést jelent a vállalat előző évi eredményeihez képest. A vállalat 2009-ben több mint 190 üzlettel bővítette kiskereskedelmi hálózatát, és piacra dobta a CitiZ kávégépcsaládot, emellett a Nespresso Club tagjainak száma most először meghaladta a 7 milliót.

„A rendkívül nehéz gazdasági helyzetben és egy komoly kihívásokkal teli évben a prémium minőség és a folyamatos innováció, vagyis a Nespresso márka alapvető értékei továbbra is növekedésünk fő motorjának bizonyultak” – nyilatkozta Richard Girardot, a Nestlé Nespresso SA vezérigazgatója. „Mint vállalat és mint márka, a Nespresso egyaránt kiváló eredményeket produkált 2009-ben.”Fenntartva 2009-ben is a vállalatot 2000 óta jellemző átlagos évi 30%-os növekedést, a Nespresso továbbra is a Nestlé Group leggyorsabban fejlődő leányvállalata. Egyedülálló üzleti modell és alapvető üzleti kompetenciák „

Egyedülálló üzleti modellünknek köszönhetően továbbra is hosszú távon tervezhetünk, és az eddigi lendülettel folytathatjuk a fejlődésünket és termékeink minőségének javítását célzó erőfeszítéseinket” – mondta Richard Girardot. „A Nespresso egyedülálló módon az értéklánc minden fázisában képes kezelni és fejleszteni a minőséget. Annak köszönhetően, hogy vállalatunk mindig nagy hangsúlyt fektetett a kávéval kapcsolatos szakértelemre és a folyamatos innovációra, a Nespresso sikeresen őrzi vezető szerepét az adagolt kávék piacán, ahol egyre intenzívebb a verseny.

A Nespresso továbbra is magáénak tudhatja a márka több mint 50 országban élő kedvelőinek bizalmát és tiszteletét.” „4500 alkalmazottunk – akiknek 70%-a közvetlen kapcsolatban áll a vásárlókkal – igazán büszke lehet a 2009-ben elért teljesítményünkre, amely a vásárlók márkánk iránti bizalmának legfényesebb bizonyítéka. Különösen értékes ez a teljesítmény a jelenlegi globális gazdasági helyzet tükrében” – mondta a vezérigazgató. „A Nespresso Club tagjai kivételes minőségű termékeket, a Nespresso innovatív rendszere által nyújtott kényelmet, és exkluzív, személyre szabott szolgáltatásokat várnak el és kapnak tőlünk. Ez a kombináció különbözteti meg a Nespresso vállalatot versenytársaitól immár 20 éve.”

A vállalat 2009-ben elindította Ecolaboration™ programját, melynek célja a fenntartható fejlődés támogatása a vállalat tevékenységének minden területén. A program keretében a Nespresso arra törekszik, hogy egyensúlyt teremtsen a folyamatos fejlődés és a környezet védelme között, és ezáltal hozzájáruljon a természetes erőforrások megóvásához a jövő generációk számára.

Tervek 2010-re: A sikeres koncepció folytatásaA Nespresso kétszámjegyű növekedést tűzött ki célul a 2010-es évre, amivel túllépné a mérföldkövet jelentő 3 milliárd CHF forgalmat. E célt legfőbb kompetenciáira alapozva kívánja elérni a vállalat: ezek a kiemelkedő minőség, a kávéval kapcsolatos szaktudás, a folyamatos innováció és az egyedi tervezés saját kutatási és fejlesztési folyamatai, valamint a márka elkötelezett híveiből kialakult közösség, amely a vásárlókkal ápolt közvetlen kapcsolatnak és az exkluzív, széles körű szolgáltatásoknak köszönhető. A vállalat a jövő évben is túl kívánja teljesíteni vásárlói elvárásait, és fokozni kívánja a márka iránti lelkesedésüket azáltal, hogy a prémium minőség és a maximális kényelem kombinációját nyújtja számukra. Egyebek mellett a Nespresso 2010-ben – belső K+F tevékenysége és egyedülálló formatervező csapata révén – bemutatja a vásárlóközönségnek minden eddiginél kompaktabb kávégépét. A gép újabb kitűnő példája lesz annak, hogy a legmodernebb technológiát képviselő Nespresso rendszer – az eredeti Nespresso alumínium kapszula és a lefőző egység egyedülálló kombinációja – a kávézás tökéletes élményét kínálja a kávé szerelmeseinek, bárhol is legyenek. A Nespresso 2010-ben további 30 üzlettel bővíti globális értékesítési hálózatát. Boutique-ok nyílnak például Brüsszelben, Münchenben, Miamiban és New Yorkban (Soho). A Nespresso emellett új térségekben is megjelenik. Termékei immár elérhetők lesznek Shanghaiban, valamint Fokvárosban és Johannesburgban is. Ez utóbbi városokkal először jelenik meg a márka a Szaharától délre fekvő afrikai térségben.

A Nespresso 2010-ben üzlethálózatának bővítésével párhuzamosan egészen új élményekkel, még inkább személyre szabott szolgáltatásokkal és a klubtagok számára nyújtott egyedi szolgáltatásokkal kívánja megajándékozni a márka szerelmeseit. „Ebben az évben a Nespresso egy új ügyfélszolgálati modellt vezet be, melynek első lépéseként megújítjuk az üzleteink által nyújtott érzékszervi – és márka - élményvilágot” – mondta a vállalat vezérigazgatója. „Ezután növelni szeretnénk az üzleteinkben és az ügyfélkapcsolati központokban dolgozó munkatársaink lelkesedését, s ezt egy dinamikus e-kereskedelmi platformmal egészítjük ki. Ez a megoldás a Nespresso mindhárom disztribúciós csatornájának és ügyfélkapcsolati pontjainak működését javítani fogja.” „A Nespresso a legjobb úton halad a felé, hogy az új évtizedben átlagosan évi 30%-os növekedést érjen el” – tette hozzá Richard Girardot.

Újdonság: pizza és bor egy palackban

Újdonság: pizza és bor egy palackban 

Az ital az ismert amerikai pizzás gyorsétteremlánc és egy borászat együttműködésében született meg.
Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás

Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás 

A Zazie Bistro & Bar császármorzsa standdal hangolódik a karácsonyra.
Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak

Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak 

Az élelmiszerpazarlás napjaink egyik legnagyobb kihívása, de szerencsére vannak olyan példamutató kezdeményezések, amelyek változást hozhatnak.
Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely

Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely 

A Jazz Kocsma közösségi oldalán jelentette be, hogy három évvel ezelőtti újranyitásukat követően végleg bezárnak.
Már kapható laboratóriumban előállított libamáj

Már kapható laboratóriumban előállított libamáj 

A hízott kacsamáj laboratóriumban termesztett alternatívája ellentmondásos jövőt kínál a termesztett húsipar számára.
Itt az elviteles dobozok legújabb generációja

Itt az elviteles dobozok legújabb generációja 

Több mint 40 ezer alkalommal tették próbára idén a felhasználók a Cup Revolution innovatív, újrafelhasználható dobozrendszerét, amely a Legjobb innováció a körkörös gazdaságért kategóriában érdemelte ki a közelmúltban a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díját.
Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán

Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán 

A drágulás fő mozgatórugói a kakaó, a kávé és a tea árainak emelkedése, valamint a gyümölcsök és zöldségek magasabb importköltségei.
Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között?

Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között? 

A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodták meg az ultraprémium gint.
Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz?

Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz? 

Nem, nem süteményt, valami egészen mást. Ráadásul épp száz éve került a doboz mélyére.
Újbor kóstoló Badacsonyban

Újbor kóstoló Badacsonyban 

Összegyűlik a badacsonyi borvidék színe-java a tradicionális Újbor kóstolóra.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.