Egészséges élelmiszerekből is lehet finomakat alkotni a konyhában

A magyar borvidékeket bemutató, ismeretterjesztő szakmai kisfilmsorozatot indít az Agrármarketing Centrum (AMC). A könnyed stílusú filmek célja bemutatni és megszerettetni hazánk szőlőtermesztésének és borkészítésének változatos világát és a kiváló minőségű magyar borokat.

A nemzetközi közönségnek szánt sorozat elsősorban exportfejlesztési céllal készült a nemzetközi borszakma és a bort szerető, értő közönségnek, de a szőlővel és a kulturált borfogyasztással csak most ismerkedők számára is sok izgalmas pillanatot ígér.

A videósorozat egyes részei kétheti rendszerességgel lesznek elérhetőek az AMC közösségi felületein. Egy-egy kisfilmben három, különböző volumenben termelő borászat mutatja be saját borvidékét és az ott zajló szakmai tevékenységet. A kisfilmek megismertetik a magyar bor sokszínűségének világát, az új szőlőtermesztési és borkészítései trendeket, az egyes terroir-ok sajátosságait, de helyet kapnak bennük a különböző borvidéki összefogások és a borkészítési technológiák is. A szőlőtermesztési és borkészítési hagyományok mellett jelentős hangsúlyt kap az innováció is, hiszen ezáltal tudnak a borászatok nemzetközi szinten is elismert borokat palackozni. Magyarországon a megtermelt mennyiség jellemzően elmarad a nagy bortermelő országokétól, így a legtöbb magyar borászatnak a magas minőségű borok készítése jelenti a kitörési lehetőséget a nemzetközi sikerhez.

A kisfilmek szakmaiságára, szerethető és érthető stílusára Szik Mátyás, a sorozat műsorvezetője és a hazai borszakma egyik legelismertebb szereplője a garancia, aki háromszor is elnyerte a Magyar Sommelier Bajnok címet. Minden rész bor-ételpárosítással zárul, amelyben olyan ételek kerülnek bemutatásra, melyek a világ számos pontján elkészíthetőek, ezáltal is hangsúlyozva, hogy a magyar borok kiváló harmóniát képezhetnek a nemzetközi konyha remekeivel.

Az első videó 2020. december 11-étől, péntektől lesz elérhető a világszinten is ismert és elismert Tokaji borvidék bemutatkozásával és élményeivel a Wines of Hungary – Personally Facebook és Instagram oldalán, valamint az Agrármarketing Centrum Youtube csatornáján.

A kisfilmekkel egyidőben elindul az AMC nemzetközi borkommunikációs kampánya is a magyar bor fő exportpiacait célzó online médiakampánnyal. A kéthetes kiemelt időszakban hazánk borászati tevékenységéről, borairól szóló cikkek, interjúk, bannerek és videók jelennek meg a nemzetközi elérésű angol és német szaklapok internetes felületein.

A 22 magyar borvidék beharangozó videó:

 

További részletek:

https://winesofhungary.hu/ https://www.facebook.com/winesofhungary.personally/ https://www.facebook.com/agrarmarketingcentrum/


Bezárt a Rutin Budaörsön

Bezárt a Rutin Budaörsön 

Pallag Dávid alapító-tulajdonos videóban mesélt a helyzetről.
Exkluzív csúcsgasztronómiai találkozó a Bükk lábánál

Exkluzív csúcsgasztronómiai találkozó a Bükk lábánál 

Borsod vármegyébe érkezik a legendás Thummerer Pincészet országjárása.
Csányi Sándor pincészete nem tud kikeveredni a veszteségből

Csányi Sándor pincészete nem tud kikeveredni a veszteségből 

Utoljára 2020-ban volt nyereséges a cég, bár akkor is mindössze 3,3 milliós profitot könyvelhetett el.
További magyar sikerek a rizlingek világbajnokságán

További magyar sikerek a rizlingek világbajnokságán 

A Gottwald családi pincészetének két olaszrizling bora is arany, illetve platina értékelést kapott a rangos Grow du Monde versenyen.
Változik a Frei-koncepció: könyvesboltok ölelése helyett önálló kávézók

Változik a Frei-koncepció: könyvesboltok ölelése helyett önálló kávézók 

Frei Tamás rövid időre megszakítva világ körüli kávés körútját néhány napra Magyarországra látogatott, és ha már ideérkezett, június 11-én felavatta legújabb flagship-kávézóját.
Bajban a McDonald's - égető a munkaerőhiány, túl gyors a fluktuáció

Bajban a McDonald's - égető a munkaerőhiány, túl gyors a fluktuáció 

A McDonald's, mint sok más étteremlánc, súlyos munkaerőhiánnyal küzd világszerte. Ennek oka összetett, most megpróbáljuk végig venni nehézségeik okait.
A sportközvetítések és a sör lendítheti fel a balatoni turizmust

A sportközvetítések és a sör lendítheti fel a balatoni turizmust 

Az elmúlt évek  tapasztalatai azt mutatják, hogy egy-egy világverseny idején, hétköznapokon 20-40 százalékkal, de hétvégéken akár 150 százalékkal is megnőhet a balatoni éttermekben, sörözőkben megforduló vendégek száma.
Ez történt az idei METRO Fenntartható Gasztronómia Fórum és Díjátadón

Ez történt az idei METRO Fenntartható Gasztronómia Fórum és Díjátadón  

Ahol a fő téma a generációk megértése a jövőkompatibilis vendéglátásért volt.
Mutatjuk 2024 legjobb cukrászdáit

Mutatjuk 2024 legjobb cukrászdáit 

Ide menjünk sütizni, ha valami kivételesre vágyunk - az idei legédesebb kísértések.
Újdonságokkal jön a bulinegyed ikonikus bárja

Újdonságokkal jön a bulinegyed ikonikus bárja 

Mostantól a laza esték mellett új, minden nap elérhető brunch-kínálattal, juice-okkal és szezonális ételekkel találkozhatnak a vendégek.