AMC cikkek
34 magyar kiállító a világ elsőszámú borászati szakkiállításán
Harmincnégy kiállító részvételével szervezett közösségi standmegjelenést az Agrármarketing Centrum a világ legjelentősebb bor- és szeszesital seregszemléjén, a Prowein-on, amely 2023. március 19-én nyílt meg Düsseldorfban.
Almát almával
Az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum (AMC), valamint a FruitVeB közös, kóstoltatással egybekötött fogyasztásösztönző sajtótájékoztatót tartott szerdán az alma fogyasztásának népszerűsítésére. Az esemény célja az egészségtudatos vásárlásra és táplálkozásra való ösztönzés mellett az volt, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a friss és ízletes alma nagyszerű élettani hatásaira.
Magyar biotermékek a nemzetközi piacon
A világ legnagyobb ökológiai kiállításán, a Biofach Nemzetközi Bio-Élelmiszer és Bio-Áru Szakkiállításon, ahol idén 33. alkalommal mutatják be a legjobb biotermékeket.
Gerillagrillezéssel a hazai sertéshús fogyasztásért
Patrióta szolidaritást kér a húsipar a hazai fogyasztóktól annak érdekében, hogy az áremelések ellenére megőrizhetőek legyenek a hazai munkahelyek. Az AMC gerillagrillezéssel nyerné meg fogyasztókat.
Pár nap múlva kezdődik a magyar borok első csúcstalálkozója
Az Agrármarketing Centrum idén először rendezi meg a hazai borok népszerűsítését célzó rendezvényt Hungarian Wine Summit néven. Az Agrárminisztérium (AM), a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) és az Agrármarketing Centrum (AMC) közös sajtótájékoztatóján ismertették az utóbbi évek szőlő- és bortermelését érintő támogatásokat is - tájékoztatta lapunkat az AMC.
Kampány a sertéshúsfogyasztásért
Az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Mangalicatenyésztők Országos Egyesülete a farsangi ünnepkörhöz kapcsolódva idén tizedik alkalommal népszerűsíti a sertéshús fogyasztását. A nagyböjt kezdetéig tartó kampány célja, hogy felhívják a vásárlók figyelmét a sertéshús és azon belül a prémium magyar fajta, a mangalica vásárlásának fontosságára.
A magyar borok fogyasztását népszerűsítő kampányt indítottak
„Magyar borral szebb az ünnep!” – ezzel a szlogennel népszerűsíti a minőségi borok fogyasztását karácsonyt megelőzően az Agrármarketing Centrum (AMC).
„Ünnepeljünk malaccal!”
A karácsony közeledtével az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum (AMC), valamint a Magyar Húsiparosok Szövetsége a minőségi sertéshús fogyasztását népszerűsíti: ünnepi sertéskampányt indítanak közös erővel.
Halból is jut elég az ünnepekre
A lehalászási időszak végén már látható, az előző évekhez képest elmarad az idei haltermés, ugyanakkor a haltermelők ki tudják szolgálni a hazai karácsonyi halfogyasztási igényeket. Erre hívta fel a figyelmet az Advent Óbudán Fő téri rendezvényen az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Magyar Akvakultúra és Halászati Szakmaközi Szervezet (MA-HAL) közös sajtótájékoztatóján. A karácsonyig tartó vásáron a Kapj rá! kampány keretében, hétköznap színes programokkal, kerékpörgető kvízzel, gyerekfoglalkoztatóval, ismeretterjesztő anyagokkal és fotókiállítással várják a látogatókat, hétvégén emellett változatos, édesvízi halak elkészítését is láthatják és kóstolhatják az ünnepre hangolódók.
Kampány a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyért
A kommunikációs kampányt több nagyívű fejlesztés, például online pályázati rendszer létrehozása és az információs felületek megújítása előzte meg az elmúlt hónapokban. Az újítások eredményeit és a KMÉ-védjegy alapértékeit teszi most mindenki számára láthatóvá az októberben induló médiakampány.
Elindult a vadhús fogyasztásösztönző kampány
Első alkalommal népszerűsíti a vadhús fogyasztását az Agrárminisztérium (AM) az Agrármarketing Centrummal (AMC) együttműködésben.
Sikeresen mutatkoztak be a magyar borok külföldön
A Hungarian Business Wine Program keretében májusban Csehországban és Oroszországban mutatkoztak be az exportképes borászatok az Agármarketing Centrum (AMC) szervezésében. A borszakmai és üzletfejlesztési rendezvénysorozattal olyan borászatok mutatkoznak be, akik az adott célpiacra már exportálnak, vagy éppen piacra lépést megelőző fázisban tartanak.
Indul a borászatok exportfejlesztési képzése
Már lehet jelentkezni az Agrármarketing Centrum képzésére, amely a magyar borászatok exporttevékenységét támogatja egy 5 héten át tartó online előadássorozattal. Az egyedülálló programsorozat átfogó és országspecifikus információkkal ismerteti meg a külpiacokon jelen lévő és újként belépő magyar borászatokat.
Magyar kiállítók a Gulfood-on
Magyar részvétellel megnyílt a Gulfood 2021 élelmiszeripari szakkiállítás.
Magyar furmintok bemutatkozása Angliában
Idén harmadik alkalommal rendezték meg a Furmint February eseményt, amelyen most 21 magyar bor online mesterkurzus keretében mutatkozott be az AMC és a Wines of Hungary UK közös szervezésében.
Magyar furmintünnep Angliában
Idén már harmadik alkalommal rendezték meg a Furmint February eseményt, melyen most 21 magyar bor online mesterkurzus keretében mutatkozott be az Agrármarketing Centrum és a Wines of Hungary UK kommunikációs ügynökség közös szervezésében. A borkóstolóként, üzletfejlesztési találkozóként és borpromóciós rendezvényként szolgáló esemény célja a furmint, Magyarország egyik legfontosabb fehér szőlőfajtája, és rajta keresztül a magyar borok népszerűsítése a magyar borexport egyik legkiemelkedőbb célpiacán, az Egyesült Királyságban.
Ha Karácsony, akkor halat eszik a magyar
A magyar hal kiváló minőségű és egészséges. Erre hívja fel a figyelmet az Agrárminisztérium, a Magyar Akvakultúra és Halászati Szakmaközi Szervezet (MA-HAL) és az Agrármarketing Centrum (AMC).
Egészséges élelmiszerekből is lehet finomakat alkotni a konyhában
A magyar borvidékeket bemutató, ismeretterjesztő szakmai kisfilmsorozatot indít az Agrármarketing Centrum (AMC). A könnyed stílusú filmek célja bemutatni és megszerettetni hazánk szőlőtermesztésének és borkészítésének változatos világát és a kiváló minőségű magyar borokat.
Magyar borok bemutatkozása Berlinben
Borszakmai bemutató zajlott a Berlini Magyar Szüreten.
„Palackposta 2020” borpromóciós kampány
Elindult a „Palackposta 2020”, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) és az Agrármarketing Centrum (AMC) közös borpromóciós kampánya, amely az online termelői borrendelést népszerűsíti a fogyasztók felé.
Intenzívebb állami bormarketing
Ez év elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért felel, míg az Agrárminisztérium (AM) irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum (AMC) a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.
Ünnepi birkaságok, kecsegtető kecskeségek
A juh- és kecskehús fogyasztásának ösztönzését tűzte ki célul a „A JUH Ász. Mindenünk a birka” szlogen alatt futó kampány, amelyet 2019. december 11-én indított el az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Magyar Juh és Kecsketenyésztő Szövetség.
„Ez most nagyon meggy!”
Magyarország nagyhatalomnak számít a meggytermelésében, a rendkívül egészséges gyümölcs fogyasztása ugyanakkor alacsony, ennek megváltoztatását célozza az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) „Ez most nagyon meggy!" szlogennel indított, meggyfogyasztást ösztönző kampánya.
Szakácstanoncok mérték össze tudásukat
A 2019. évi sertéshús-fogyasztás ösztönző kampány „Hazai ízek, hazai asztalokon” című szakképző iskolai szakácsversenyén a Zalaegerszegi Szakképzési Centrum Báthory István Szakgimnázium és Szakközépiskola csapata szerezte meg az elsőséget. Az Agrármarketing Centrum (AMC) által szervezett vetélkedőn ez alkalommal is a nappali tagozatos, szakképzési centrumokban, iskola rendszerű képzésekben résztvevő tanulók mérték össze tudásukat. Az összesen három fős - két szakácstanulóból és egy felkészítő szakoktatóból álló - csapatoknak kimagasló minőségű, hazai alapanyagokból, ez alkalommal sertéscombból kellett olyan ételt készíteniük a versengés során, amely nem csupán otthon, vagy a közétkeztetésben, hanem az éttermek kínálatában is megállná a helyét. Ráadásul ízvilága mellett látványában is igazi gasztronómiai élményt nyújt.
Mangalicát minden magyarnak!
Az idén először népszerűsíti kampánnyal a mangalicahús fogyasztását "Egyél jót - a mangalicahús különleges" címmel április 18-ig az Agrármarketing Centrum (AMC) az Agrárminisztérium (AM) támogatásával és a Mangalicatenyésztők Országos Egyesületének szakmai közreműködésével - mondta Giczi Gergely, az AMC ügyvezető-helyettese kedden sajtótájékoztatón Budapesten.
Dubaji Gulfood: tizenhárom magyar kiállító
Az Agrármarketing Centrum 156 m2-es közösségi standdal, egységes országarculattal, 13 magyar cég termékkínálatának bemutatásával vesz részt a seregszemlén., ahol 200 országból, több mint 5000 kiállító mutatja be kínálatát.
„Merre tovább sertéságazat?”
Az Agrármarketing Centrum (AMC) sertéshús fogyasztásösztönző kampányának részeként szervezett mai „Merre tovább sertéságazat?” konferencián elhangzott: a kedvező piaci folyamatok, az export és a beruházási kedv élénkülése, valamint egyes szabályozói döntések, mint például az áfacsökkentés eredményeként kedvező irányba mozdult el a hazai sertéságazat.
Új vezető az AMC élén
Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter 2016. november 11-ével Daróczi Lászlót nevezte ki az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. igazgatói posztjára.
Közösségi Agrármarketing Kódex készül
Új, hároméves agrármarketing-stratégiát dolgozott ki a Magyar Turizmus (MT) Zrt. Agrármarketing Centrum az ágazati együttműködés erősítésére, a marketingtevékenység összehangolására. Az együttműködés fontos eleme a Közösségi Agrármarketing Kódex, amelynek szakmai egyeztetése a keddi budapesti konferenciával kezdődött meg.
Ki csinálja a fesztivált?
Éveken keresztül működött nagy sikerrel magánszervezésben a Miskolci Kocsonyafesztivál, függetlenül az aktuális városvezetéstől. A kormányváltás után a város szerette volna átvenni a fesztivált, de a szervezők nem adták. Egy elnyert, majd elbukott AMC-s pályázat, hiába beadott területfoglalás, útbontás, orr alá dugott szerződések, perek. Egy történet, amire mindenki másképp emlékszik. - közölte az Index.
Kétmilliárdos tendert írt ki a Magyar Turizmus Zrt.
A Magyar Turizmus Zrt. (MT) AMC vezérigazgatósága belföldi és külföldi feladatokra hirdetett tendert. Az év végén kiírt eljárás keretösszege akár 2 milliárd forint is lehet.
Kiemelt szerepet kap jövőre a határnyitás 25. évfordulója
900 fő részvételével, szakmai nyílt nap keretében mutatta be a Magyar Turizmus Zrt. jövő évi marketingtervét, a Budapest Kongresszusi Központban, november 26-án.
Örülhetnek a kertészek és a dísznövényesek
Nem maradnak kiállítás nélkül a kertésztársadalom és a dísznövényes szakma képviselői: a szeptember 18-án nyíló Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Vásáron a korábbi terveknek megfelelően önálló pavilonban mutathatják be termékeiket a kiállítók.
Díjazták a gőzgombócot és a mákos kukoricamálét
Ezen a hétvégén ismét a hagyományos finomságok és ismert előadók foglalták el a városligeti Vajdahunyadvárat.
Közösségi agrár- és a bormarketing: AMC helyett Magyar Turizmus Zrt.
A kormány 1498/2011. (XII.27.) számú határozata értelmében a közösségi agrár- és bormarketing tevékenységgel kapcsolatos feladatokat az Agrármarketing Centrum helyett a Magyar Turizmus Zrt. látja el.
Váratlan menesztések a bormarketing bizottságból
Visszavonta négy tag megbízatását a borágazati marketingprogramok kidolgozásáért felelős bormarketing bizottságban Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter – tudta meg az agromonitor.hu.
Igénylik külföldön a kiváló minőségű magyar élelmiszert
A párizsi nemzetközi mezőgazdasági szakkiállítás magyar standjának sikere azt mutatja, hogy a külpiacon igény van a kiváló minőségű magyar élelmiszerekre, ezért a CBA hungarikum delikát üzletek nyitását tervezi Párizsban, Berlinben, Brüsszelben és Londonban - nyilatkozta Fodor Attila, az élelmiszeripari üzletlánc kommunikációs igazgatója hétfőn.
Magyar bisztro-lánc Európában?
Néhány héten belül megnyithat Berlinben az európai hálózatnak tervezett hungarikum bisztro-lánc első tagja Berlinben. A láncot a CBA üzemelteti majd.
Nyílt pályázat helyi bormarketingre az AMC-nél
Nyílt pályázati felhívást tesz közzé az Agrármarketing Centrum (AMC) a magyar borkultúrát, borászatokat és borokat népszerűsítő idei „helyi kisprojektek” megvalósítására - adta hírül az Agrominitor.
100 millió kistermelői bormarketingre
Az Agrármarketing Centrum (AMC) nettó 100 millió forintot különített el kifejezetten azzal a céllal, hogy a kistermelők projektjeit támogassa.
Ugyanannyiból gazdálkodik az önállóan maradó Agrármarketing Centrum
Nem vonják össze a Magyar Befektetési és Kereskedelemfejlesztési Ügynökséggel (ITD Hungary Zrt.) és a Magyar Turizmus Zrt.-vel. az Agrármarketing Centrumot (AMC).
Elkezdődött a párbeszéd
Végre nem volt egymásra mutogatás, a másik hibáztatása, és a legteljesebb közöny és tehetetlenség jelei sem fedezhetők fel azon az üzleti találkozón, amelyet az Agrármarketing Centrum (AMC) szervezett a Hoventa szakkiállítás nyitónapján, október 19-én, a Hungexpo 25-ös pavilonjában.