Éléskamra nyílt a Nyugatinál

A kutatások azt mutatják, hogy a COVID utáni időszakban jelentősen nőtt a hazai termékek népszerűsége. A legjobban éppen a fiatal, 18-25 éves felnőttek körében, akiknél a pandémia előtt kevésbé volt fontos döntési szempont az áruk hazai eredete.

A Magyar Termék Nonprofit Kft. szervezésében zajló, „A mi spájzunk” elnevezésű kampány elsősorban a budapesti, fiatalabb korosztály figyelmét igyekszik a hazai áruk által képviselt értékekre irányítani. Az akcióhoz széles termékpalettával rendelkező gyártók csatlakoztak., írja a Kreatív Online.

A kampány célja

A kampány központi eleme az a "full branding" villamosmegálló a Nyugati pályaudvarnál, amelyben Magyar Termék védjegyes termékekből egy valódi éléskamrát rendeztek be a 4-6-os villamos le- és felszálló utasai számára. A spájz polcaira és hűtőszekrényébe jó néhány hazai termék került fel, jórészt valódi 3D csomagolás, illetve dummy termék formájában. A meglepő, és számos érdeklődő tekintetet odavonzó installáció mellett a védjegyes termékek júniusi kampányát további citylight poszterek és social média hirdetések egészítik ki.

 

A kampány fő üzenete

A Magyar Termék védjegyes termékek 2022-es kampányai egységesen „A hazai az igazi!” szlogennel láthatók. A tudatos vásárlást előtérbe helyező kommunikáció célja, hogy a hazai eredetű, ellenőrzött, megbízható termékeket a fogyasztók minél szélesebb körében népszerűsítse. „Rendkívül büszke vagyok a júniusi kampányunknak erre az igazán extrának mondható, egyedi elemére. A csupa hazai terméket „élőben” bemutató spájzunkkal is azt szerettük volna üzenni, hogy a Magyar Termék ma már sokkal több, mint védjegy”, mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.

A teljes cikk ITT található 

 

 

Forrás: Magyar Termék Nonprofit Kft / Kreativ Online


Különös nevű győztes az idei Balaton fagyija versenyen

Különös nevű győztes az idei Balaton fagyija versenyen 

Az idei Balaton Fagyija versenyen 31 kreáció közül a veszprémi Füge Fagyizó MEKKóstollak nevű kreációját ítélték a legjobbnak.
Borünnep Szegeden

Borünnep Szegeden 

A bortermelőkhöz több mint húsz vendéglátós csatlakozik, akik sajtokat és egyéb specialitásokat is kínálnak majd a borok és pálinkák mellé.
Baj van egy dubai csokis termékkel – visszahívták a forgalomból

Baj van egy dubai csokis termékkel – visszahívták a forgalomból 

Műanyag fóliadarab lehet benne.
Egerből érkezett a Borászok Borásza verseny idei győztese

Egerből érkezett a Borászok Borásza verseny idei győztese 

Idén 19. alkalommal adták át a Borászok Borásza díjat.
Rekordszámú nevezés az Év pálinkás bonbonja-2025 versenyen

Rekordszámú nevezés az Év pálinkás bonbonja-2025 versenyen 

Harmadik alkalommal hirdették meg a versenyt, amelyre 143 nevezés érkezett az ország minden részéből és a Felvidékről.
Görög fánk dubai csokival, kecskesajtos vegetable szendvics, smash burger sültkrumplival

Görög fánk dubai csokival, kecskesajtos vegetable szendvics, smash burger sültkrumplival 

Mutatjuk az idei első Food Truck Show legizgalmasabb ételeit.
Régi ízek, új trendek: jön a kürtöskalács fesztivál

Régi ízek, új trendek: jön a kürtöskalács fesztivál 

A tradíció és az innováció összefonódása kürtőskalács ünnepén.
Tíz éve Tatán – Pesti István, Magyarország egyik legjobb séfje

Tíz éve Tatán – Pesti István, Magyarország egyik legjobb séfje 

Az ország egyik legnevesebb séfje szerepel kiadónk, a Klasszis Média idén is megrendezésre kerülő, szállodákat és éttermeket megcélzó designversenyének zsűrijében.
Kóstoló régi magyar szőlőfajták boraiból

Kóstoló régi magyar szőlőfajták boraiból 

A nagykóstolón több mint húsz Kárpát-medencei pincészet mintegy ötven borával ismerkedhetnek meg a látogatók.
Új koktélok és pezsgőpremierek a főváros tetején

Új koktélok és pezsgőpremierek a főváros tetején 

Ismét megnyitotta kapuit Budapest egyik legkülönlegesebb skybarja, a Hilton Budapest szálloda tetején található White Raven.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.