Eljött a Titkok Felfedésének ideje

A Burger King gyorsétteremlánc németországi leányvállalata fogyasztókat és újságírókat látott vendégül Münchenben egy konyhai workshopon - adta hírül a Marketingingfo..

A vendégek, a folyamatok megismerése mellett arra is lehetőséget kaptak, hogy saját kezűleg készítsenek el néhány szendvicset - írja a Werben & Verkaufen.

Az eseményt a Titkok Felfedése szlogen kísérte. "A hamburgerek elkészítése közben a jelenlevők megtapasztalhatják, milyen komolyan vesszük vezérelveinket, a minőséget és a frissességet" - nyilatkozta Axel Imming marketingigazgató.

A kiválasztott újságírók mellett egy Facebook játék nyertesei lehettek ott a "Titkok Felfedésénél", miután személyesen találkoztak Imminggel, Andreas Bork vezérigazgatóval, valamint Hedwig Hartmannal és Joanne Richardsonnal, akik "ízszakértői" minőségben voltak jelen. A program az összetevők megkóstolásával kezdődött és a saját, egyedi szendvicsek elkészítésével és elfogyasztásával zárult.

Bővítenék a célcsoportot

A Burger King marketingjének fő fókusza eddig leginkább a 18-34 éves korosztálybeli férfiakon volt. Ez a stratégia azonban a válság beköszöntével elvesztette hatékonyságát, a fiatal férfiak anyagi helyzete látványosan visszaesett és sok területen csökkentették kiadásaikat.

A Burger King célja jelenleg, hogy kibővítse célcsoportját, ennek érdekében megerősítette marketingjét és felfrissítette éttermeinek imázsát is. Ennek részeként látványos akciókat kezdeményez és étlapján előtérbe helyezi a salátákat és a gyümölcsöstálakat.

Abban, hogy az elmúlt évek nehezen alakultak a Burger King számára, a szakértők szerint a gazdasági környezet mellett a gasztronómiai újítások hiánya is közrejátszott. A vállalat erre a problémára már reagált is: idén a korábbiakhoz képest jóval több új menüt vezetett be.

A társaság legutóbbi harmadik negyedéves jelentése szerint 451 millió dolláros árbevétel mellett 6,6 milliós adózott profitot könyvelt el, előbbi 26 százalékos visszaesést jelent 2011 hasonló időszakához képest, utóbbi pedig alig hatoda a tavalyinak.

Az eredményeket ugyanakkor több egyszeri tétel is rontotta, amelyek kiszűrésével már sokkal kedvezőbb a kép: a legalább egy éve nyitva tartó éttermek forgalma 1,4 százalékkal nőtt, s a nyereség is meghaladta az egy évvel korábbit. (forrás: Marketinginfo)


A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.
Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar 

A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.
Új trendek a gin piacon

Új trendek a gin piacon 

A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.
Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás 

Tippek a séftől.
Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon 

Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.
Furmintok csatája Franciaországban

Furmintok csatája Franciaországban 

A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.
Bajban a hazai sörfőzdék

Bajban a hazai sörfőzdék 

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.
Fesztiválozik a MOHU új automatája

Fesztiválozik a MOHU új automatája 

A MOHU bemutatta a vállalat új fesztiválautomatáját a budapesti Telekom Vivicittá futóversenyen.
Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja

Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja 

Mindössze 60 év adatott meg Tiffán Zsoltnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.