Eljött a Titkok Felfedésének ideje

A Burger King gyorsétteremlánc németországi leányvállalata fogyasztókat és újságírókat látott vendégül Münchenben egy konyhai workshopon - adta hírül a Marketingingfo..

A vendégek, a folyamatok megismerése mellett arra is lehetőséget kaptak, hogy saját kezűleg készítsenek el néhány szendvicset - írja a Werben & Verkaufen.

Az eseményt a Titkok Felfedése szlogen kísérte. "A hamburgerek elkészítése közben a jelenlevők megtapasztalhatják, milyen komolyan vesszük vezérelveinket, a minőséget és a frissességet" - nyilatkozta Axel Imming marketingigazgató.

A kiválasztott újságírók mellett egy Facebook játék nyertesei lehettek ott a "Titkok Felfedésénél", miután személyesen találkoztak Imminggel, Andreas Bork vezérigazgatóval, valamint Hedwig Hartmannal és Joanne Richardsonnal, akik "ízszakértői" minőségben voltak jelen. A program az összetevők megkóstolásával kezdődött és a saját, egyedi szendvicsek elkészítésével és elfogyasztásával zárult.

Bővítenék a célcsoportot

A Burger King marketingjének fő fókusza eddig leginkább a 18-34 éves korosztálybeli férfiakon volt. Ez a stratégia azonban a válság beköszöntével elvesztette hatékonyságát, a fiatal férfiak anyagi helyzete látványosan visszaesett és sok területen csökkentették kiadásaikat.

A Burger King célja jelenleg, hogy kibővítse célcsoportját, ennek érdekében megerősítette marketingjét és felfrissítette éttermeinek imázsát is. Ennek részeként látványos akciókat kezdeményez és étlapján előtérbe helyezi a salátákat és a gyümölcsöstálakat.

Abban, hogy az elmúlt évek nehezen alakultak a Burger King számára, a szakértők szerint a gazdasági környezet mellett a gasztronómiai újítások hiánya is közrejátszott. A vállalat erre a problémára már reagált is: idén a korábbiakhoz képest jóval több új menüt vezetett be.

A társaság legutóbbi harmadik negyedéves jelentése szerint 451 millió dolláros árbevétel mellett 6,6 milliós adózott profitot könyvelt el, előbbi 26 százalékos visszaesést jelent 2011 hasonló időszakához képest, utóbbi pedig alig hatoda a tavalyinak.

Az eredményeket ugyanakkor több egyszeri tétel is rontotta, amelyek kiszűrésével már sokkal kedvezőbb a kép: a legalább egy éve nyitva tartó éttermek forgalma 1,4 százalékkal nőtt, s a nyereség is meghaladta az egy évvel korábbit. (forrás: Marketinginfo)


Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf

Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf 

Vajon mit keresett ott?
Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.