Eljött a Titkok Felfedésének ideje

A Burger King gyorsétteremlánc németországi leányvállalata fogyasztókat és újságírókat látott vendégül Münchenben egy konyhai workshopon - adta hírül a Marketingingfo..

A vendégek, a folyamatok megismerése mellett arra is lehetőséget kaptak, hogy saját kezűleg készítsenek el néhány szendvicset - írja a Werben & Verkaufen.

Az eseményt a Titkok Felfedése szlogen kísérte. "A hamburgerek elkészítése közben a jelenlevők megtapasztalhatják, milyen komolyan vesszük vezérelveinket, a minőséget és a frissességet" - nyilatkozta Axel Imming marketingigazgató.

A kiválasztott újságírók mellett egy Facebook játék nyertesei lehettek ott a "Titkok Felfedésénél", miután személyesen találkoztak Imminggel, Andreas Bork vezérigazgatóval, valamint Hedwig Hartmannal és Joanne Richardsonnal, akik "ízszakértői" minőségben voltak jelen. A program az összetevők megkóstolásával kezdődött és a saját, egyedi szendvicsek elkészítésével és elfogyasztásával zárult.

Bővítenék a célcsoportot

A Burger King marketingjének fő fókusza eddig leginkább a 18-34 éves korosztálybeli férfiakon volt. Ez a stratégia azonban a válság beköszöntével elvesztette hatékonyságát, a fiatal férfiak anyagi helyzete látványosan visszaesett és sok területen csökkentették kiadásaikat.

A Burger King célja jelenleg, hogy kibővítse célcsoportját, ennek érdekében megerősítette marketingjét és felfrissítette éttermeinek imázsát is. Ennek részeként látványos akciókat kezdeményez és étlapján előtérbe helyezi a salátákat és a gyümölcsöstálakat.

Abban, hogy az elmúlt évek nehezen alakultak a Burger King számára, a szakértők szerint a gazdasági környezet mellett a gasztronómiai újítások hiánya is közrejátszott. A vállalat erre a problémára már reagált is: idén a korábbiakhoz képest jóval több új menüt vezetett be.

A társaság legutóbbi harmadik negyedéves jelentése szerint 451 millió dolláros árbevétel mellett 6,6 milliós adózott profitot könyvelt el, előbbi 26 százalékos visszaesést jelent 2011 hasonló időszakához képest, utóbbi pedig alig hatoda a tavalyinak.

Az eredményeket ugyanakkor több egyszeri tétel is rontotta, amelyek kiszűrésével már sokkal kedvezőbb a kép: a legalább egy éve nyitva tartó éttermek forgalma 1,4 százalékkal nőtt, s a nyereség is meghaladta az egy évvel korábbit. (forrás: Marketinginfo)


Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás

Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás 

A Zazie Bistro & Bar császármorzsa standdal hangolódik a karácsonyra.
Újdonság: pizza és bor egy palackban

Újdonság: pizza és bor egy palackban 

Az ital az ismert amerikai pizzás gyorsétteremlánc és egy borászat együttműködésében született meg.
Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak

Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak 

Az élelmiszerpazarlás napjaink egyik legnagyobb kihívása, de szerencsére vannak olyan példamutató kezdeményezések, amelyek változást hozhatnak.
Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely

Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely 

A Jazz Kocsma közösségi oldalán jelentette be, hogy három évvel ezelőtti újranyitásukat követően végleg bezárnak.
Már kapható laboratóriumban előállított libamáj

Már kapható laboratóriumban előállított libamáj 

A hízott kacsamáj laboratóriumban termesztett alternatívája ellentmondásos jövőt kínál a termesztett húsipar számára.
Itt az elviteles dobozok legújabb generációja

Itt az elviteles dobozok legújabb generációja 

Több mint 40 ezer alkalommal tették próbára idén a felhasználók a Cup Revolution innovatív, újrafelhasználható dobozrendszerét, amely a Legjobb innováció a körkörös gazdaságért kategóriában érdemelte ki a közelmúltban a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díját.
Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán

Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán 

A drágulás fő mozgatórugói a kakaó, a kávé és a tea árainak emelkedése, valamint a gyümölcsök és zöldségek magasabb importköltségei.
Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között?

Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között? 

A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodták meg az ultraprémium gint.
Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz?

Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz? 

Nem, nem süteményt, valami egészen mást. Ráadásul épp száz éve került a doboz mélyére.
Újbor kóstoló Badacsonyban

Újbor kóstoló Badacsonyban 

Összegyűlik a badacsonyi borvidék színe-java a tradicionális Újbor kóstolóra.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.