Eljött a Titkok Felfedésének ideje

A Burger King gyorsétteremlánc németországi leányvállalata fogyasztókat és újságírókat látott vendégül Münchenben egy konyhai workshopon - adta hírül a Marketingingfo..

A vendégek, a folyamatok megismerése mellett arra is lehetőséget kaptak, hogy saját kezűleg készítsenek el néhány szendvicset - írja a Werben & Verkaufen.

Az eseményt a Titkok Felfedése szlogen kísérte. "A hamburgerek elkészítése közben a jelenlevők megtapasztalhatják, milyen komolyan vesszük vezérelveinket, a minőséget és a frissességet" - nyilatkozta Axel Imming marketingigazgató.

A kiválasztott újságírók mellett egy Facebook játék nyertesei lehettek ott a "Titkok Felfedésénél", miután személyesen találkoztak Imminggel, Andreas Bork vezérigazgatóval, valamint Hedwig Hartmannal és Joanne Richardsonnal, akik "ízszakértői" minőségben voltak jelen. A program az összetevők megkóstolásával kezdődött és a saját, egyedi szendvicsek elkészítésével és elfogyasztásával zárult.

Bővítenék a célcsoportot

A Burger King marketingjének fő fókusza eddig leginkább a 18-34 éves korosztálybeli férfiakon volt. Ez a stratégia azonban a válság beköszöntével elvesztette hatékonyságát, a fiatal férfiak anyagi helyzete látványosan visszaesett és sok területen csökkentették kiadásaikat.

A Burger King célja jelenleg, hogy kibővítse célcsoportját, ennek érdekében megerősítette marketingjét és felfrissítette éttermeinek imázsát is. Ennek részeként látványos akciókat kezdeményez és étlapján előtérbe helyezi a salátákat és a gyümölcsöstálakat.

Abban, hogy az elmúlt évek nehezen alakultak a Burger King számára, a szakértők szerint a gazdasági környezet mellett a gasztronómiai újítások hiánya is közrejátszott. A vállalat erre a problémára már reagált is: idén a korábbiakhoz képest jóval több új menüt vezetett be.

A társaság legutóbbi harmadik negyedéves jelentése szerint 451 millió dolláros árbevétel mellett 6,6 milliós adózott profitot könyvelt el, előbbi 26 százalékos visszaesést jelent 2011 hasonló időszakához képest, utóbbi pedig alig hatoda a tavalyinak.

Az eredményeket ugyanakkor több egyszeri tétel is rontotta, amelyek kiszűrésével már sokkal kedvezőbb a kép: a legalább egy éve nyitva tartó éttermek forgalma 1,4 százalékkal nőtt, s a nyereség is meghaladta az egy évvel korábbit. (forrás: Marketinginfo)


Feszült hangulat a borászok körében: Wáberer  kijelentése kiverte a biztosítékot

Feszült hangulat a borászok körében: Wáberer kijelentése kiverte a biztosítékot 

A borásztársadalom nem nézi jó szemmel az alkoholmentességre buzdító kampányt – szerintük ezzel a hazai borkultúra hitelessége is sérül.
Időutazás a Folly Arborétumban

Időutazás a Folly Arborétumban 

A badacsonyörsi arborétum a nyári hónapokban is ideális úti cél.
Kihirdették Magyarország legjobb éttermeit – Itt a 2025-ös toplista

Kihirdették Magyarország legjobb éttermeit – Itt a 2025-ös toplista 

Június 16-án, hétfőn este rendezték a hazai gasztronómiai élet legrangosabb eseményét, a Dining Guide Év Étterme Gálát.
Hétvégén Somlói Borgála

Hétvégén Somlói Borgála 

Borkultúra, hagyomány és élmény egyetlen hétvégén.
Kiemelkedő vidéki vállalkozásokat díjaztak

Kiemelkedő vidéki vállalkozásokat díjaztak 

Közös célért – 6 millió forint adomány gyűlt össze.
Új imázsfilm a magyar borról – Videó a cikkben

Új imázsfilm a magyar borról – Videó a cikkben 

Új nemzetközi imázsfilmmel pozicionálja újra Magyarországot a borvilág térképén a Magyar Bormarketing Ügynökség.
Hazai borászoknak üzent Nagy Márton: jön a kormányzati segítség

Hazai borászoknak üzent Nagy Márton: jön a kormányzati segítség 

Növelni kell a palackos borok exportját, amihez a magyar kormány minden segítséget megad, mondta a miniszter egy csütörtöki balatoni nyitóeseményen.
Bartenderek új generációja – 22 milliós segítség a Coca-Cola HBC-től

Bartenderek új generációja – 22 milliós segítség a Coca-Cola HBC-től 

A Bar Me Tender ingyenes bartenderképzés immár negyedik éve segíti a vendéglátós szakma új generációját.
Hamis élelmiszerek, többmilliárdos károk

Hamis élelmiszerek, többmilliárdos károk 

Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok.
Piacbővítésre készül a multi üzletlánc hazai tagja

Piacbővítésre készül a multi üzletlánc hazai tagja 

Az Auchan Magyarország stratégiai partnerségre lép a Winelovers Wine Awards borversennyel.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.