A The Coca-Cola Company Magyarországon, az etyeki Korda Stúdióban forgatta új, globális reklámfilmjét, ami november 4-től látható, itthon elsők között a világon.
A film rendezője Sam Brown, aki olyan világmárkáknak dolgozott korábban, mint az Apple, az Adidas, az Audi, a BBC, a Guinness, a Honda, a Land Rover, a Lexus, a Lloyds Bank vagy a Virgin, és elnyerte többek közt a British Arrows, a Cannes Festival, a LIA, vagy a Creative Circle aranydíjait is.
A Nyiss a csodára márkafilozófia keretében a Coca-Cola egy új karácsonyi reklámfilmmel jelentkezik, amelyet a digitális csatornákon való népszerűsítés mellett influencer partnerségekkel, helyi közösségi kezdeményezésekkel és az üzletekben zajló aktivitásokkal is támogat a márka. Az új film – amelyet Sam Brown (Rogue Films) rendezett, és a dentsuMB UK készített Simon Lloyd vezetésével –, az emberekben rejlő kedvességet és örömet helyezi új megvilágításba. A film felemelő meséje egy kisfiút mutat be, aki a fantáziája és az erőfeszítései révén végül összehozza a közösséget egy varázslatos közös vacsorára, aminek ő is részese.
A film szinopszisa
A reklámfilm főszereplője egy kisfiú, aki édesanyjával új lakásba költözik, ahol hamar ráeszmél, hogy baj van: a nappaliban nincs kandalló. És ha nincs kandalló, kémény sincs, már pedig ha nincs kémény, nincs Mikulás, és ha nincs Mikulás, akkor ajándék sincs… A leleményes főhős ekkor megpillant egy kupac üres papírdobozt és fantasztikus ötlete támad: ezekből a dobozokból fogja megépíteni a Mikulás számára a saját kéményét! A film végére elkészül a mű és lehull a lepel a lakókkal közösen épített alkotásról: a kisfiú irányításával a morcos szomszéd nénihez építették be a kéményt. Ezzel az önzetlen gesztussal főhősünk az idős hölgy szívét is meglágyítja, és a közösen elfogyasztott ünnepi menü varázslata mindannyiunkat emlékeztet rá, hogy az igazi karácsony azokban a közös pillanatokban rejlik, amikor összegyűlünk a családdal, barátokkal, amikor a társaságunkkal ajándékozzuk meg egymást.
Az új reklámfilm 2 és fél perces formátumban, a világ több mint 90 országában látható, Magyarországon november 15-től láthatják a nézők.
Forrás: Store Insider