A Starbucks a kezdetektől arra törekedett, hogy egy olyan egyedi élményt nyújtson, amely az otthon és a munkahely közti „harmadik helyen” valósul meg. A Starbucks nemcsak egy egyszerű kávéház: érzelmi viszonyt teremt a partnerek, a vendégek és egy csésze kávé között. Így negyvenedik évfordulónk alkalmából nem csupán azon hagyományok és értékek előtt tisztelgünk, melyek immár négy évtizede jellemzik a céget, de azon emberi kapcsolataink előtt is, melyeket mind partnereink, mind vendégeink között teremtünk” – nyilatkozta Szász Edit, a Starbucks területi vezetője. Elmondta továbbá, hogy számos új kapcsolatot és üzleti lehetőséget remélnek a jövőtől, amit a Starbucks tavasszal megújult arculata is híven tükröz.
„A negyvenedik évforduló tökéletes alkalom a megújulásra, így 2011 márciusától a Starbucks továbbfejlesztett logóval köszönti a tavaszt. Örökségünk, a szirén – amely a hagyományok tiszteletére emlékeztet minket –, továbbra is megmarad a logóban, de az őt bezáró kör eltűnése szimbolizálja azokat az új lehetőségeket, melyeket a Starbucks a jövőtől remél. A Starbucks továbbra is a legjobb minőségű kávét biztosítja, de a kávék mellett még sok minden mást is kínál. Miközben termékeink egységessége és minősége megmarad, az új arculat lehetőséget nyújt az új csatornákkipróbálására, a fejlődésre” – idézte Howard Schultz gondolatait a logóváltásról Szabó Orsolya, marketing specialista. Az új arculat a bögréken és egyéb kiegészítő elemeken is megjelenik – az egész világon.
Évfordulója alkalmából, és a farmerek iránti időtálló elkötelezettség ünnepléseként a Starbucks márciusban két új különlegességet mutat be. Egyrészt a kávétermesztők és pörkölők 40 éves munkájának elismeréseként a Starbucks megalkotta a Starbucks Tribute Blend™ kávét, mely Pápua Új-Guinea-i, kolumbiai, szumátrai és etiópiai kávészemeket tartalmaz. Ebben a különleges kávékeverékben most először három kávétermesztő régió is szerepet kap, ráadásul három különböző kávé feldolgozási eljárást alkalmazva. A Starbucks másik újdonsága pedig a Chocolate Cappuccino ital, mely mostantól egész éven át kapható lesz – ráadásul a világ minden országában. A különlegesség híven tükrözi: minden csésze kávé és minden pillanat tökéletes.(forrás: elelmiszer.hu / Franchiseportál)