Fennállásának 40. évfordulóját ünnepli a Starbucks

A kizárólag prémium minőségű kávékat, 100% Fair Trade Certified presszókávéból készült forró és hideg italokat forgalmazó Starbucks a megújulás jegyében továbbfejlesztett logóval és tavaszi különlegességekkel (Tribute Blend és Chocolate Capuccino) ünnepli fennállásának negyvenedik évfordulóját.

A Starbucks a kezdetektől arra törekedett, hogy egy olyan egyedi élményt nyújtson, amely az otthon és a munkahely közti „harmadik helyen” valósul meg. A Starbucks nemcsak egy egyszerű kávéház: érzelmi viszonyt teremt a partnerek, a vendégek és egy csésze kávé között. Így negyvenedik évfordulónk alkalmából nem csupán azon hagyományok és értékek előtt tisztelgünk, melyek immár négy évtizede jellemzik a céget, de azon emberi kapcsolataink előtt is, melyeket mind partnereink, mind vendégeink között teremtünk” – nyilatkozta Szász Edit, a Starbucks területi vezetője. Elmondta továbbá, hogy számos új kapcsolatot és üzleti lehetőséget remélnek a jövőtől, amit a Starbucks tavasszal megújult arculata is híven tükröz.

„A negyvenedik évforduló tökéletes alkalom a megújulásra, így 2011 márciusától a Starbucks továbbfejlesztett logóval köszönti a tavaszt. Örökségünk, a szirén – amely a hagyományok tiszteletére emlékeztet minket –, továbbra is megmarad a logóban, de az őt bezáró kör eltűnése szimbolizálja azokat az új lehetőségeket, melyeket a Starbucks a jövőtől remél. A Starbucks továbbra is a legjobb minőségű kávét biztosítja, de a kávék mellett még sok minden mást is kínál. Miközben termékeink egységessége és minősége megmarad, az új arculat lehetőséget nyújt az új csatornákkipróbálására, a fejlődésre” – idézte Howard Schultz gondolatait a logóváltásról Szabó Orsolya, marketing specialista. Az új arculat a bögréken és egyéb kiegészítő elemeken is megjelenik – az egész világon.

Évfordulója alkalmából, és a farmerek iránti időtálló elkötelezettség ünnepléseként a Starbucks márciusban két új különlegességet mutat be. Egyrészt a kávétermesztők és pörkölők 40 éves munkájának elismeréseként a Starbucks megalkotta a Starbucks Tribute Blend™ kávét, mely Pápua Új-Guinea-i, kolumbiai, szumátrai és etiópiai kávészemeket tartalmaz. Ebben a különleges kávékeverékben most először három kávétermesztő régió is szerepet kap, ráadásul három különböző kávé feldolgozási eljárást alkalmazva. A Starbucks másik újdonsága pedig a Chocolate Cappuccino ital, mely mostantól egész éven át kapható lesz – ráadásul a világ minden országában. A különlegesség híven tükrözi: minden csésze kávé és minden pillanat tökéletes.(forrás: elelmiszer.hu / Franchiseportál)


Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf

Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf 

Vajon mit keresett ott?
Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.