Az eddig megjelent 18 videó több mint 7 millió megtekintésnél jár, a csatornára több mint 120 ezren iratkoztak fel, a legfrissebb epizód pedig Esztergomot is feltette a világ gasztrotérképére.
Unikális tartalmával, professzionális minőségével azonnal közönségkedvenc lett a februárban indult Youtube-csatorna, ami egy különleges, 3 Michelin-csillagos utazásra invitálja a nézőt, aki a főszereplővel együtt élheti át a nem mindennapi kulináris élményt.
A csatornát egy magyar üzletember, az esztergomi 42 Restaurant társtulajdonosa, Varga Sándor indította, aki a százezredik feliratkozó apropóján az egyik leggyakoribb kérdésre válaszolva a legfrissebb epizódban saját éttermét értékelte ugyanolyan őszinteséggel, ahogyan azt a csatorna követői tőle már megszokhatták. Az Alexander the Guest YouTube csatorna célja, hogy bemutassa a csúcsgasztronómia világát, a csillagok mögötti elkötelezettséget, komoly munkát és nem utolsó sorban élményt, inspirációt, információt adjon a gasztronómia iránt érdeklődőknek.
“Számos olyan szakmai visszajelzés érkezett 3 Michelin-csillagos séfektől, hogy korábban még senki nem foglalkozott ilyen minőségben és mélységben a 3 Michelin-csillagos éttermek világával. A kirobbanó siker, az óriási támogatás a kommentelők részéről szintén örömteli meglepetés volt – az első epizódtól kezdve szinte egy emberként szurkolnak a csatorna sikerének, azóta pedig egy valódi közösség formálódott a projekt körül. Jó érzés, hogy megoszthatom a szenvedélyt, ami évek óta hajt” – mondta Varga Sándor hozzátéve, hogy az utóbbi két hónapban már minden étteremben felismerték Szingapúrtól kezdve, Limán át, Shanghajban, Oslóban és New York-ban is.
A nézők között vannak, akik rendszeresen látogatják ezeket az éttermeket és inspirációt keresnek. Vannak, akik még csak most ismerkednek ezzel az érdekes világgal. Vannak laikusok, akik élményt keresnek, és szakemberek, akik számára az információ jelenti az értéket, sőt egy olyan extrém történetről is tudunk, amikor a 3 Michelin-csillagos Frantzén Shanghajban nyíló testvéréttermének megnyitása előtt befektetői prezentációhoz használták a videókat. A Michelin Guide évről évre összegyűjti a legjobb helyeket, de ilyen részletesen, ráadásul egy helyen ezelőtt még senki nem mutatta be a 3 Michelin-csillagos éttermeket.
A videók alatt lévő több ezer komment mutatja, hogy a csatorna valóban megtalálta a gasztronómiára nyitott, minőséget és különleges élményeket kereső közönséget, akik rendre visszatértek ugyanahhoz a kérdéshez: mikor következik a saját étterem? A százezredik feliratkozó apropóján ezért a héten megjelent a különleges epizód, amelyet egy nap alatt több mint 100 ezren láttak.
“Két dolgot tartottam nagyon fontosnak a 42 Restaurant epizódjával kapcsolatban: az egyik, hogy Esztergomot és Magyarország történetét is mutassuk be egy igényes közösségnek, a másik pedig, hogy hiteles maradjon a csatorna, azaz ugyanolyan őszinteséggel beszéljek az esetleges hibákról vagy fejlesztendő területekről” – árulta el Sándor.
Elolvasom a teljes interjút >>
Forrás: Igényesférfi.hu