Gasztrokalandok százezres követőtáborral

Alexander the Guest néven, február végén indult a YouTube csatorna, amely a világ legexkluzívabb, 3 Michelin-csillagos éttermeibe enged betekintést és azonnal megtalálta a közönségét.

Az eddig megjelent 18 videó több mint 7 millió megtekintésnél jár, a csatornára több mint 120 ezren iratkoztak fel, a legfrissebb epizód pedig Esztergomot is feltette a világ gasztrotérképére.

Unikális tartalmával, professzionális minőségével azonnal közönségkedvenc lett a februárban indult Youtube-csatorna, ami egy különleges, 3 Michelin-csillagos utazásra invitálja a nézőt, aki a főszereplővel együtt élheti át a nem mindennapi kulináris élményt.

A csatornát egy magyar üzletember, az esztergomi 42 Restaurant társtulajdonosa, Varga Sándor indította, aki a százezredik feliratkozó apropóján az egyik leggyakoribb kérdésre válaszolva a legfrissebb epizódban saját éttermét értékelte ugyanolyan őszinteséggel, ahogyan azt a csatorna követői tőle már megszokhatták. Az Alexander the Guest YouTube csatorna célja, hogy bemutassa a csúcsgasztronómia világát, a csillagok mögötti elkötelezettséget, komoly munkát és nem utolsó sorban élményt, inspirációt, információt adjon a gasztronómia iránt érdeklődőknek.

“Számos olyan szakmai visszajelzés érkezett 3 Michelin-csillagos séfektől, hogy korábban még senki nem foglalkozott ilyen minőségben és mélységben a 3 Michelin-csillagos éttermek világával. A kirobbanó siker, az óriási támogatás a kommentelők részéről szintén örömteli meglepetés volt – az első epizódtól kezdve szinte egy emberként szurkolnak a csatorna sikerének, azóta pedig egy valódi közösség formálódott a projekt körül. Jó érzés, hogy megoszthatom a szenvedélyt, ami évek óta hajt” – mondta Varga Sándor hozzátéve, hogy az utóbbi két hónapban már minden étteremben felismerték Szingapúrtól kezdve, Limán át, Shanghajban, Oslóban és New York-ban is.

A nézők között vannak, akik rendszeresen látogatják ezeket az éttermeket és inspirációt keresnek. Vannak, akik még csak most ismerkednek ezzel az érdekes világgal. Vannak laikusok, akik élményt keresnek, és szakemberek, akik számára az információ jelenti az értéket, sőt egy olyan extrém történetről is tudunk, amikor a 3 Michelin-csillagos Frantzén Shanghajban nyíló testvéréttermének megnyitása előtt befektetői prezentációhoz használták a videókat. A Michelin Guide évről évre összegyűjti a legjobb helyeket, de ilyen részletesen, ráadásul egy helyen ezelőtt még senki nem mutatta be a 3 Michelin-csillagos éttermeket.

A videók alatt lévő több ezer komment mutatja, hogy a csatorna valóban megtalálta a gasztronómiára nyitott, minőséget és különleges élményeket kereső közönséget, akik rendre visszatértek ugyanahhoz a kérdéshez: mikor következik a saját étterem? A százezredik feliratkozó apropóján ezért a héten megjelent a különleges epizód, amelyet egy nap alatt több mint 100 ezren láttak.

Két dolgot tartottam nagyon fontosnak a 42 Restaurant epizódjával kapcsolatban: az egyik, hogy Esztergomot és Magyarország történetét is mutassuk be egy igényes közösségnek, a másik pedig, hogy hiteles maradjon a csatorna, azaz ugyanolyan őszinteséggel beszéljek az esetleges hibákról vagy fejlesztendő területekről” – árulta el Sándor.

Elolvasom a teljes interjút >>


Michelin-csillagos gasztroprogram a debreceni Nagyerdőben

Michelin-csillagos gasztroprogram a debreceni Nagyerdőben 

Ízkánaán, Palya Bea és júniusi erdőillat Debrecenben.
Megvannak a pizzafesztivál győztesei

Megvannak a pizzafesztivál győztesei 

A pizzafesztiválon Magyarország legjobb pizzériái és pizzakészítő mesterei versenyeztek egymással.
Megnyílt a Dobay Cukrászda és Pékség a BudaParton

Megnyílt a Dobay Cukrászda és Pékség a BudaParton 

Harmadik cukrászdáját nyitotta a gasztronómia területén két évtizedes tapasztalattal rendelkező VakVarjú Csoport Budapest egyik legmenőbb, legdinamikusabban fejlődő részén, a festői és egyben lazulós hangulatú BudaParton.
Nagy hazai borravaló-körkép: kinek és mennyit jattolnak a magyarok?

Nagy hazai borravaló-körkép: kinek és mennyit jattolnak a magyarok?  

 A digitális fizetés és a számlába beépített szervizdíj terjedésével folyamatosan átalakul a borravaló intézménye is.
Friss felmérés növényi alapú italok fogyasztásáról

Friss felmérés növényi alapú italok fogyasztásáról 

A Danone Magyarország 2024-ben részt vett az öt kelet-közép-európai országban végzett régiós kutatásban, amely a fogyasztók étkezési szokásait mérte fel.
Megdőlt a világ leghosszabb bagettjének rekordja

Megdőlt a világ leghosszabb bagettjének rekordja 

A rekordot idáig Olaszország tartotta egy több, mint 132 méteres bagettel.  
Főszerepben a nők az idei Gourmet Fesztiválon

Főszerepben a nők az idei Gourmet Fesztiválon 

A „sétáló országkóstoló” ezúttal is nagyot merít a hazai kulináris kínálatból.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Business Superbrands-díjas a METRO Nagykereskedelem és a METRO Gasztroakadémia

Business Superbrands-díjas a METRO Nagykereskedelem és a METRO Gasztroakadémia 

A METRO Nagykereskedelem és a METRO Magyarország tudásközpontja, a METRO Gasztroakadémia is elnyerte idén a megtisztelő címet.
Rangos nemzetközi építészeti díjat nyert a Zazie Bistro & Bar

Rangos nemzetközi építészeti díjat nyert a Zazie Bistro & Bar  

A BigSEE ljubljanai nemzetközi design díj Winner kategóriájának nyertese lett az eddig csak délben nyitva tartó, mostantól azonban már esténként is vendégeit váró, BudaParton lévő topvendéglátóhely.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.