Az igazgató külön hangsúlyozta, ő „csupán” vezeti a több téren piacvezető céget, hiszen a Balaton-partiak 100 százalékban német tulajdonban vannak. Azonban azoknál a termékeknél, ahol lehet – a narancs- és citrusfélékből készültekre ez nyilván nem vonatkozik – kizárólag magyar alapanyagot használnak fel, és arra ügyelnek, hogy az immár 31 éves cég hagyományait megőrizzék. A gyártás terén különben 20,2 százalékot tudhatnak magukénak a hazai „gyümölcstortából”, ez 1,2 százalékos növekedést jelent az előző évi adatokhoz képest, és tavaly 17,6 milliárd bevételt regisztrálhattak. Szintén 2007-ben sikeres kooperációt hajtottak végre a Szentkirályi Ásványvízzel, idén pedig már aláírták a BOMBA! gyártójával az együttműködést, ennek értelmében kizárólagos forgalmazóivá váltak e fiatal korosztályt megcélzó italnak. SIÓ-ék a még kisebbekre is gondoltak: most vezetik be a piacra VitaTigris elnevezésű gyümölcspüréjüket, amely színtiszta gyümölcsből áll, cukor és tartósítószer nélkül, és ez az innováció szakmai körökben igazi meglepetés.
Jó a SIÓ
A piac teljes átrendeződése, a tradicionális termékek háttérbe szorulása, a nagy szénsavas multik előretörése – dióhéjben e témákról beszélt részletesen Fazekas Endre, a SIÓ-ECKES Kft. ügyvezető igazgatója éves gazdasági sajtótájékoztatójukon, amelyet április 3-án tartottak a Gerbeaud Ház Atrium termében.

Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon
Magyarországon is egyre többen keresik a könnyed, mégis gazdag ízélményeket nyáron – és ebben a sashimi kultúrája kulcsszerepet játszik.

Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban
Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat okozhat az ültetvényekben.

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány
Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.

Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program
Mert fontosnak tartják, hogy áruházaik térségében lévő termelők, a kis- és középvállalkozások termékei felkerülhessenek az áruházaik polcaira.

A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól
Az új helyszín a Gesztenyéskertben, a legendás Nagyvendéglő épületében kapott otthont – új arculattal, friss kínálattal, de a már jól ismert „czinieles” vendégszeretet szellemében.

Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában
A gasztronómiai és kulturális piac felfedte első négy éttermét.

Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait
Kihirdették 2025. évi Országos Borverseny győzteseit.

Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál
Fél évszázad az autópálya mentén – 50 éves az M7 Bisztró.

Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz
323 balatoni étterem, strandbüfé, termelői piac, kávézó, kultúrbisztró, kézműves hamburgerező és pékség – egyetlen kisméretű kiadványban.

Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak
Megjelent a rendelet, és már hatályba is lépett.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.