Az ikonikus champagne-ház, a Maison Krug globális Ambassade programjához világszerte 184 tag csatlakozhatott az évek során, és ennek a családnak most a Turai Kastély is a tagjává vált.
Kiderült az év alapanyaga
A champagne-ház Közép-Kelet Európában először Magyarországon rendezte meg a Krug x Lemon eseményét, ennek során egy egyedi menüsorral mutatták be az év alapanyagát, a citromot. A menühöz Romain Cappelaere, a Maison Krug képviselője és Ted Lelekas, a MH regionális brand ambassadora prezentálta a különleges champagne párosításokat.
A Maison Krug minden évben olyan hozzávalót keres, ami az egész világon könnyen elérhető, de feldolgozása mégis különlegessé teszi az ételeket, ezzel is jelképezve a séfek és országok egyediségét. A Krug Ambassade-ok séfjeit arra kérik, hogy ezen hozzávaló által inspirálva találjanak ki olyan, a saját kultúrájukra jellemző, mégis szokatlan fogásokat, amelyek tökéletesen harmonizálnak a Krug Grande Cuvée és a Krug Rosé ízjegyeivel, és kiemelik azokat. A korábbi évek után, többek között a rizst, burgonyát és hagymát követve, idén – első gyümölcsként – a citromra esett a választás, amely a frissességet, ropogósságot és a lendületes energiát képviseli 2023-ban.
A Maison Krug olyan partnerekkel keresi a kapcsolódási pontot az egész világon, akik filozófiája és látásmódja megegyezik a nagymúltú champagne-házéval. A – ma már 184 tagot számláló közösség – hasonló értékrenddel rendelkezik és olyan minőségi szolgáltatást nyújt, ami a saját szegmensében kiemelkedő. A Moët Hennessy–vel létrejött együttműködésnek köszönhetően, a BOTANIQ a régióban egyedülálló Krug-kínálatot biztosít, exkluzív hozzáféréssel a teljes termékportfólióhoz.
Született egy Krug-lakosztály is
Mostantól a vendégek Magyarországon is megkóstolhatják a világ legkiválóbb champagne-jait, a ház zászlóshajója, a Grande Cuvée pedig folyamatosan elérhető pohárral is. A champagne-kínálat mellett a kastélyba látogató vendégek a 19 szoba közül, a Krug lakosztályt is választhatják, ahol az enteriőr a champagne márka karaktere alapján lett kialakítva. Ebből is látszik, hogy a Krug Ambassade címmel nemcsak a páratlan champagne- kínálat jár együtt, Krug Ambassade-nak lenni ennél sokkal többet jelent.
Citrommal bélelt menüsor
A Krug x Lemon eseményre a BOTANIQ Turai Kastély séfje, Szűcs György és Farkas Richárd, a BDPST Group kreatív séfje közösen álmodta meg a magyar hagyományokra építő, egyben a citrommal ötvözhető menüsort. A vendégek megkóstolhatták György Pisztráng, fekete citrom, sóska névre hallgató fogását is, amely a Krug The Zeist Is Yet To Come szakácskönyvben is szerepel.
A séfek által megálmodott recepteket a Krug a The Zeist Is Yet To Come című albumban foglalta össze: 25 ország több mint 112 kiváló séfje – akik összesen 113 Michelin-csillaggal büszkélkedhetnek – mutat rá a citrom ízének, textúrájának, vibráló energiájának felhasználhatóságára. A könyvet a régióban Turán mutatták be először a világ több pontjáról érkező champagne-rajongóknak, akik első kézből kóstolhatták meg a kiemelkedő tételeket.
Forrás: BDPST / Turizmus Online