A 2010 áprilisában a Német Franchise Szövetség által is díjazott hálózatnak jelenleg két pizzériája működik Berlinben. A felvásárlással a brit anyacég szeretné felgyorsítani a hálózat németországi terjeszkedését, mivel úgy véli, a 40,7 millió háztartást számláló német piac kivételes lehetőséget kínál a Domino's Pizza márka számára.
Az utóbbi években kimagaslóan nagy forgalmat generálnak a gyorséttermek Németországban, amelyet egyrészt az erős gazdaság, másrészt a nagyvárosokban élők vásárlási szokásai tesznek lehetővé. A társaság várakozásai szerint, a Domino's Pizza 30 perces házhoz szállítási rendszerével-, és online rendelési lehetőségével támogatott kiváló alapanyagokból készült termékei minden szempontból eleget tesznek a német lakosság minőség és kényelem iránti elvárásának.
A vállalat célja, hogy legalább 400-ra bővítse németországi egységeinek számát az elkövetkező 10 évben, mivel számításaik szerint az ország piacának több mint kétszer ennyi pizzéria befogadására van kapacitása. Ehhez természetesen nagyban hozzájárul, hogy Németország Európa legfejlettebb-, és a világ 5. legnagyobb gazdaságával rendelkezik - írja a Franchiseportál.
Az utóbbi években különös figyelmet fordít Kelet-Európa felé a franchise hálózat. Nemrégiben hírt adtunk róla, hogy Németország mellett Romániában, Ukrajnában és Bulgáriában is megkezdte terjeszkedését a pizzéria lánc. Mindegyik országban egy-egy helyi nagyvállalat vásárolta meg a franchise jogot, hogy a helyi viszonyokban szerzett eddigi tapasztalataikat kamatoztatva néhány év alatt sikeresen bevezessék a nemzetközileg elismert márkát a vásárlói köztudatba.
A Domino's Pizzát még 1960-ban alapította egy testvérpár, s 1967 óta működnek franchise formában. A franchise hálózat az Entrepreneur magazin 500-as listáján a kilencedik helyet foglalja el. (Franchiseportál)