A sok tekintetben bizonytalan világpiacon a térség folyamatosan növekvő élelmiszer kereslete és kínálata stabilizáló tényező, ezért is sereglik immár 28 éve Dubajba az élelmiszerszektor apraja-nagyja. A kiállítás nemzetközi jelentőségét nem csak az ide látogató külföldi vevőkör határozza meg, hanem az Emirátusok hagyományosan erős re-export tevékenysége is. Az eseményen nyolc tematikus szektorban mutathatják be portékáikat a részvevők: tejtermékek, italok, zsírok és olajok, egészséges wellness és mentes termékek, gabonafélék és hüvelyesek, hús és baromfi, ütős márkák és a világ élelmiszerei. Az egészséges és wellness termékek szektorát nemrég indították, ami jelzi a piac fejlődését.
Az Agrármarketing Centrum 168 négyzetméteres közösségi standján huszonkét kiállító ajánlja termékeit és szolgáltatásait a látogatók figyelmébe. A Gulfood nagy népszerűségnek örvend a hazai cégek körében, hiszen a közel-keleti piac számos exportlehetőséget rejt. A standon olyan különleges termékekkel is találkozhatnak a szakmai érdeklődők, mint a kenyérhelyettesítők, a szuvidált galambhús, liba- és kacsamáj különlegességek, pulykakészítmények, szelídgesztenye termékek, sporttápszerek, fagylalt és italporok, mézek, hidegen sajtolt olajok és magőrlemények. Örömhír, hogy a legjobb innovatív termékeket díjazó „Innovation Awards” program „Legjobb hús- és baromfitermék” kategória jelöltjei közé beválogatták a Bábolna Élelmiszeripari Kft. Rex Ciborum libamáj termékét.
A standon a beszerzők megismerkedhetnek az Agrármarketing Centrum által 2021-ben elindított Hungarian Food Business Programmal is, amelynek elsődleges célja, hogy segítse a magyar élelmiszergyártók külpiaci térnyerését. A Gulfood magyar standján külön standrészen, interaktív eszközzel mutatják be a beszerzők számára a programot.