Agrármarketing Centrum cikkek
Szingapúri szakkiállításon az AMC
Nyolcadik éve szervez közösségi megjelenést az Agrármarketing Centrum (AMC) a délkelet-ázsiai (ASEAN) térség egyik legjelentősebb élelmiszer- és ital szakkiállításán, a szingapúri FHA-n (Food and Hotel Asia). Az április 25-28. között zajló seregszemlén az AMC közösségi standja hatvan négyzetméteren, nyolc kiállító részvételével várják a magyar élelmiszerek iránt érdeklődő beszerzőket, disztribútorokat és importőröket. A magyar cégek kínálatában a fagylalttól, illetve a fagyasztott termékektől kezdve a mézen, a borokon és a bodzaleven át a mangalica- és galambhúsig számtalan termék megtalálható.
34 magyar kiállító a világ elsőszámú borászati szakkiállításán
Harmincnégy kiállító részvételével szervezett közösségi standmegjelenést az Agrármarketing Centrum a világ legjelentősebb bor- és szeszesital seregszemléjén, a Prowein-on, amely 2023. március 19-én nyílt meg Düsseldorfban.
Pálinkával várják az utazókat a reptéren
A hazánkba érkező külföldiek számára indított egy hónapos pálinka népszerűsítő kampányt az Agrármarketing Centrum.
Megnyitott a Gulfood több, mint 20 magyar kiállítóval
Az idén február 24-ig tartó dubaji vásár az Afrikától Indiáig tartó MENA (Middle East and North Africa) térség legjelentősebb ilyen jellegű eseménye. 2022-ben százhúsz ország négyezer kiállítója vett részt rajta és több mint százezer látogatót vonzott - tájékoztatta lapunkat az AMC.
Magyar kiállítói dömping Európa legnagyobb élelmiszeripari szakvásárán
Harminckét magyar élelmiszeripari gyártócég részvételével mutatkozik be a Hungarian Food Business Program az Agrármarketing Centrum (AMC) által szervezett közösségi standon a SIAL Párizs-on. Európa legnagyobb nemzetközi élelmiszeripari kiállítása valódi kitörési pont lehet az exportképes, magyar élelmiszeripari gyártóknak, amely öt napon keresztül, október 19-ig kínál nemzetközi bemutatkozási lehetőséget - tájékoztatta lapunkat az AMC.
Saját márkás termékek szakkiállítása Amszterdamban
A világ egyik legjelentősebb, saját márkás termék gyártóit és forgalmazóit célzó kiállításán, a PLMA „World of Private Label” rendezvényen május 31. és június 1. között az AMC már 14. alkalommal szervezett közösségi nemzeti standot a magyar élelmiszerágazat gyártói számára.
Végre ProWein
Két év után megtartották a ProWeint: Düsseldorfra figyelt a világ borszakmája, ahol 36 borászat, 264 féle bor, 8 mesterkurzus volt 3 nap leforgása alatt.
Magyar borok bemutatása skandináv tájakon
Svédország és Finnország mellett a hazai egyetemisták körében is népszerűsíti mostantól a magyar borokat és a kulturált borfogyasztást az Agrármarketing Centrum (AMC).
Indul a borászatok exportfejlesztési képzése
Már lehet jelentkezni az Agrármarketing Centrum képzésére, amely a magyar borászatok exporttevékenységét támogatja egy 5 héten át tartó online előadássorozattal. Az egyedülálló programsorozat átfogó és országspecifikus információkkal ismerteti meg a külpiacokon jelen lévő és újként belépő magyar borászatokat.
Magyar borok a világ legismertebb borászati szaklapjában
A Decanter májusi számának 36 oldalas speciális melléklete a magyar borokkal ismerteti meg a világ borfogyasztóit. A világ legismertebb borászati szaklapja az Egyesült Királyságban elérhető magyar borokat és az export szempontjából legjelentősebb magyarországi borvidékeket mutatja be világszerte Toronyi Zsuzsa (Wines of Hungary UK) szervezésében, az Agrármarketing Centrum (AMC) támogatásával.
Magyar furmintünnep Angliában
Idén már harmadik alkalommal rendezték meg a Furmint February eseményt, melyen most 21 magyar bor online mesterkurzus keretében mutatkozott be az Agrármarketing Centrum és a Wines of Hungary UK kommunikációs ügynökség közös szervezésében. A borkóstolóként, üzletfejlesztési találkozóként és borpromóciós rendezvényként szolgáló esemény célja a furmint, Magyarország egyik legfontosabb fehér szőlőfajtája, és rajta keresztül a magyar borok népszerűsítése a magyar borexport egyik legkiemelkedőbb célpiacán, az Egyesült Királyságban.
Boros mesterkurzus az Agrármarketing Centrum szervezésében
A magyar borok népszerűsítését célzó, külpiaci eseménysorozat első rendezvénye az Agrármarketing Centrum és Magyarország Finnországi Nagykövetségének együttműködésében valósult meg november 24-én.
Nincs gasztroforradalom nyúl nélkül?
Úgy tűnik, hatásos az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum és a nyúl terméktanács által közösen indított kampány a 21. század fehérjeforrásának tartott nyúlhús népszerűsítésére.
Kapj rá, ha tudsz!
Elkészült a halfogyasztást ösztönző "Kapj rá!" kampány keretében kifejlesztett mobil alkalmazás, amelyet a felhasználók ingyen tölthetnek le - közölte az Agrármarketing Centrum.
Dubaji Gulfood: tizenhárom magyar kiállító
Az Agrármarketing Centrum 156 m2-es közösségi standdal, egységes országarculattal, 13 magyar cég termékkínálatának bemutatásával vesz részt a seregszemlén., ahol 200 országból, több mint 5000 kiállító mutatja be kínálatát.
Hungarikumokkal kiállításozott idén az AMC
„Ez évben az Agrármarketing Centrum (AMC) összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt közösségi standjával, ahol a magyar kiállítók a szervezet jelentős anyagi támogatása mellett mutathatták be termékeiket, amelyek közül egyetlen alkalommal sem hiányoztak a hungarikumok” – közölte Ondré Péter az AMC ügyvezető igazgatója a Szent István Egyetem (SZIE) által harmadik alkalommal megrendezett, ma kezdődő FoodConf Élelmiszertudományi, -technológiai és Innovációs Konferencián. A két napos nemzetközi szimpózium az ipar 4.0 víziójának témaköreit, a valós és a digitális világ közötti kölcsönhatás eredményeként a modern gyárakban a dolgok (tárgyak, berendezések) internetének megteremtődését, az automatizálás, a smart termelés, a smart logisztikai lánc big data feldolgozását, az élelmiszergyártás, -logisztika, -kereskedelem, -biztonság, és a táplálkozás témaköreit járja körül.
„Merre tovább sertéságazat?”
Az Agrármarketing Centrum (AMC) sertéshús fogyasztásösztönző kampányának részeként szervezett mai „Merre tovább sertéságazat?” konferencián elhangzott: a kedvező piaci folyamatok, az export és a beruházási kedv élénkülése, valamint egyes szabályozói döntések, mint például az áfacsökkentés eredményeként kedvező irányba mozdult el a hazai sertéságazat.
Hazai ízek az AMC szakácsversenyén
Az Agrármarketing Centrum (AMC) által szervezett, idei „Hazai ízek, hazai asztalokon 2018” elnevezésű szakiskolai szakácsverseny elődöntőjét március 3-4. között rendezték meg.
Magyar termékek hódítják meg Újvidéket
Május 13-án, szombaton nyitotta meg Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter a 84. Újvidéki Nemzetközi Mezőgazdasági Vásár magyar pavilonját.
Új vezető az AMC élén
Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter 2016. november 11-ével Daróczi Lászlót nevezte ki az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. igazgatói posztjára.
Erdei Zsolt szerint is egészséges a sertéshús
A sertéshús valóban egészséges? A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrumának sertéshúst népszerűsítő sajtórendezvényén erre is fény derült. A húsvét előtti héten zajló belföldi fogyasztói kampány csupán az előfutára a Társaság egész évben zajló kül- és belföldi sertésmarketing tevékenységének.
Uniós források turisztikai marketingre
Most első alkalommal európai uniós forrásokat is felhasználhat Magyarország a turisztikai marketingben – tájékoztatta a szakmai érdeklődőket Faragó Péter, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója az UTAZÁS kiállítás első napján, az UNWTO hivatalos konferenciáján, az Utazás Fórum keretében.
Közösségi Agrármarketing Kódex készül
Új, hároméves agrármarketing-stratégiát dolgozott ki a Magyar Turizmus (MT) Zrt. Agrármarketing Centrum az ágazati együttműködés erősítésére, a marketingtevékenység összehangolására. Az együttműködés fontos eleme a Közösségi Agrármarketing Kódex, amelynek szakmai egyeztetése a keddi budapesti konferenciával kezdődött meg.
Új országmárka koncepciót terveznek
A mezőkövesdi négy csillagos Hotel Balneo Zsóry Thermál és Wellnessben tartott konferencián mutatta be a következő esztendőre kidolgozott marketingtervét a Magyar Turizmus Zrt. az Észak-Magyarországi turisztikai régióban tevékenykedő önkormányzatok, TDM-ek, szállásadók, fürdők és vállalkozások képviselőinek.
A Magyar Turizmus Zrt. új vezérigazgatója
Október 3. óta Denéné Tóth Marianna a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója.
Lezárult a Duna borrégiót népszerűsítő kampány
Véget ért az Agrármarketing Centrum (AMC) országos - kéthónapos, és mintegy 60 millió forintba kerülő - kampánya, amelyet az AMC a Duna borrégió népszerűsítésére indított - közölték a szervezők hétfőn az MTI-vel.
Elindult a Duna borrégió 2011-es kampánya
Az Agrármarketing Centrum nagyszabású országos kampányt indít a Duna borrégió népszerűsítése érdekében. A kampány fő célja, hogy az alföldi borokat a hazai piacon feljebb pozícionálja, és bemutassa a régió minőségi borait, borászatait. A régió borkészítői egy sikert már elkönyvelhettek: a kínai kormányfő minapi budapesti látogatása alatt rendezett nemzetközi gazdasági konferencia fogadásán a régió legjobb borait kínálták - olvastuk az alfoldbor.hu-n .
Alföldi borokkal kínálták a kínai kormányfőt kísérő üzletembereket
A Ven Csia-pao kínai miniszterelnök budapesti látogatása idejére szervezett Kína – Közép- és Kelet-Európai Gazdasági és Kereskedelmi Fórum fogadásán a szervezők kizárólag a Duna borrégió borait kínálták a több mint hatszáz résztvevőnek. A fórumot követő „gasztronómiai csúcson” a borrégió csaknem teljes szortimentjét felszolgálták, beleértve természetesen a vezető pincészetek csúcsborait is – tudatta közleményében az Agrármarketing Centrum (AMC).
Igénylik külföldön a kiváló minőségű magyar élelmiszert
A párizsi nemzetközi mezőgazdasági szakkiállítás magyar standjának sikere azt mutatja, hogy a külpiacon igény van a kiváló minőségű magyar élelmiszerekre, ezért a CBA hungarikum delikát üzletek nyitását tervezi Párizsban, Berlinben, Brüsszelben és Londonban - nyilatkozta Fodor Attila, az élelmiszeripari üzletlánc kommunikációs igazgatója hétfőn.
Pályázati lehetőség bormarketingre
Az Agrármarketing Centrum nyílt pályázati felhívást tesz közzé a 2011. évi közösségi bormarketing program keretében a 2011-ben, Észak-magyarországi, valamint a Dél-lengyelországi régióban, a magyar borkultúra, borászatok, borok népszerűsítése érdekében, helyi, regionális rendezvényeken, fesztiválokon, vásárokon való megjelenések, áruházláncokban értékesítés ösztönző akciók, valamint Lengyelországban borkóstoló szervezése támogatására.
Összeül a Bormarketing Bizottság
Szerdán megtartja első ülését az újjáalakult Bormarketing Bizottság - mondta Simon Péter, az Agrármarketing Centrum (AMC) igazgatója, a bizottság titkára.
Újjáalakult a Bormarketing Bizottság
Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter december 1-jei hatállyal kinevezte az újjáalakuló Bormarketing Bizottság tagjait - közölte a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM).
Az utolsó Borszerda 2010-ben
Az épphogy befejeződött szüret első friss vörösborait hagyományosan Szent Márton napjára töltik palackba. Az idei Borszerda sorozat így a testes, ünnepi vörösborok mellett az újborokkal zárul a jövő héten. A Borszerda-program utolsó napjához minden eddiginél több étterem csatlakozott és kínál külön erre az alkalomra és külön a terítéken lévő borokhoz komponált menüsorokat. Ezek az éttermek szerdán féláron adják a jóféle magyar bort.
Protestálnak a borászok
Közös nyilatkozatra készülnek a meghatározó borász szakmai szervezetek, amelyben tiltakoznak a bormarketing szabályozásának velük nem egyeztetett átalakítási tervei ellen – értesült az agromonitor.hu.
Elkezdődött a párbeszéd
Végre nem volt egymásra mutogatás, a másik hibáztatása, és a legteljesebb közöny és tehetetlenség jelei sem fedezhetők fel azon az üzleti találkozón, amelyet az Agrármarketing Centrum (AMC) szervezett a Hoventa szakkiállítás nyitónapján, október 19-én, a Hungexpo 25-ös pavilonjában.