Miért ne fogyaszthatnánk egész évben a "Boldogság Buborékait"?

Elindult a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának habzóbor- és pezsgőfogyasztást népszerűsítő kampánya, amelynek célja, hogy növelje és eves szinten kiegyenlítettebbé tegye a fogyasztást. A kampány középpontjában a ‘Boldogság Buborékai’ állnak.

Az esemény sajtótájékoztatója a budafoki Törley Gyűjtemény és Látogatóközpontban zajlott Dr. Simon Péter, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettese, Kovács György, a Törley Pezsgőpincészet igazgatója és Mészáros Kálmán, a NÉBIH igazgatója részvételével.

Jelenleg hazánk pezsgőfogyasztásának 80 százaléka a téli, jellemzően, szilveszteri időszakban történik. Ezen a tendencián kívánnak változtatni nagyszabású kampány segítségével.

 A kampányt szervező és lebonyolító Bell and Partners kommunikációs ügynökség éppen ezért olyan üzenetet fogalmazott meg, amely az év minden napján érvényes lehet, és megmutatja, hogy a habzóbor és a pezsgő kitűnő kísérőjea hétköznapi örömöknekés gasztronómiai élményeknek. Azaz nem kell a palackokat a nagyobb ünnepekre tartogatni.

A kampány elsősorban a fiatalabb korosztályokat célozza, ezért legfőbb üzenete az, hogy a habzóbor és a pezsgő gyorsan megadja az oldott és felszabadult hangulatot a fogyasztónak Ezt szimbolizálja a ‘Boldogság Buborékai’ szlogen, amely köré a kampány szerveződik. Az üzenetet – éppen a fiatal célcsoport miatt – nemcsak óriásplakátokon, print és online médiahirdetéseken keresztül juttatják el a potencionális fogyasztóknak, hanem a közösségi media és a rendezvények adta PR-eszközök széles palettáján keresztül is.

A ‘Boldogságbuborék-számláló’ alkalmazás segítségével a fogyasztók közösen gyűjtik és személyesen is nyilvántarthatják, hogy mennyi habzóbort és pezsgőt – azaz boldogságbuborékot – fogyasztottak, az adatokat pedig meg is oszthatják egymással. Ugyancsak egy, külön erre a célra fejlesztett, ‘Bulifal’ elnevezésű Facebook-alkalmazás teszi lehetővé, hogy a fiatal fogyasztók magukról, vagy a pezsgős-habzóboros bulikról készített szelfiket helyezzenek el az oldalon, amelyekből azután közönségszavazatokkal választják ki a legjobban sikerült képeket.

 A ‘Boldogság Buborékai’ rendezvénysorozaton a szervezők Budapest különböző pontjain széleskörű habzóbor- és pezsgőkóstolást szerveznek. A kampány keretében tíz titkos helyszínen gerillaakciókat, pezsgőkóstolást is terveznek a szervezők, ahová a Facebookon toborozzák a résztvevőket. Céljuk az, hogy bemutassák az érdeklődőknek, a pezsgő nemcsak a nagy ünnepek kiegészítője, hanem életünk kis eseményeihez is jól illeszkedő örömforrás. 

A sajtótájékoztatón azt is megtudhattuk, hogy a hazai pezsgőfogyasztás csökkenő tendenciát mutat az elmúlt tíz évben. Míg 2000-2003 között évi 28-29 millió palack fogyott a hazai piacon, 2013-ban már csak 22 millió palackot sikerült értékesíteni. Örvendetes azonban, hogy 2002-2013 között háromszorosára nőtt a pezsgő-exportunk. 

Forrás: Vendég & Hotel


Újdonság: pizza és bor egy palackban

Újdonság: pizza és bor egy palackban 

Az ital az ismert amerikai pizzás gyorsétteremlánc és egy borászat együttműködésében született meg.
Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás

Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás 

A Zazie Bistro & Bar császármorzsa standdal hangolódik a karácsonyra.
Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak

Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak 

Az élelmiszerpazarlás napjaink egyik legnagyobb kihívása, de szerencsére vannak olyan példamutató kezdeményezések, amelyek változást hozhatnak.
Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely

Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely 

A Jazz Kocsma közösségi oldalán jelentette be, hogy három évvel ezelőtti újranyitásukat követően végleg bezárnak.
Már kapható laboratóriumban előállított libamáj

Már kapható laboratóriumban előállított libamáj 

A hízott kacsamáj laboratóriumban termesztett alternatívája ellentmondásos jövőt kínál a termesztett húsipar számára.
Itt az elviteles dobozok legújabb generációja

Itt az elviteles dobozok legújabb generációja 

Több mint 40 ezer alkalommal tették próbára idén a felhasználók a Cup Revolution innovatív, újrafelhasználható dobozrendszerét, amely a Legjobb innováció a körkörös gazdaságért kategóriában érdemelte ki a közelmúltban a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díját.
Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán

Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán 

A drágulás fő mozgatórugói a kakaó, a kávé és a tea árainak emelkedése, valamint a gyümölcsök és zöldségek magasabb importköltségei.
Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között?

Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között? 

A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodták meg az ultraprémium gint.
Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz?

Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz? 

Nem, nem süteményt, valami egészen mást. Ráadásul épp száz éve került a doboz mélyére.
Újbor kóstoló Badacsonyban

Újbor kóstoló Badacsonyban 

Összegyűlik a badacsonyi borvidék színe-java a tradicionális Újbor kóstolóra.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.