Miért ne fogyaszthatnánk egész évben a "Boldogság Buborékait"?

Elindult a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának habzóbor- és pezsgőfogyasztást népszerűsítő kampánya, amelynek célja, hogy növelje és eves szinten kiegyenlítettebbé tegye a fogyasztást. A kampány középpontjában a ‘Boldogság Buborékai’ állnak.

Az esemény sajtótájékoztatója a budafoki Törley Gyűjtemény és Látogatóközpontban zajlott Dr. Simon Péter, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettese, Kovács György, a Törley Pezsgőpincészet igazgatója és Mészáros Kálmán, a NÉBIH igazgatója részvételével.

Jelenleg hazánk pezsgőfogyasztásának 80 százaléka a téli, jellemzően, szilveszteri időszakban történik. Ezen a tendencián kívánnak változtatni nagyszabású kampány segítségével.

 A kampányt szervező és lebonyolító Bell and Partners kommunikációs ügynökség éppen ezért olyan üzenetet fogalmazott meg, amely az év minden napján érvényes lehet, és megmutatja, hogy a habzóbor és a pezsgő kitűnő kísérőjea hétköznapi örömöknekés gasztronómiai élményeknek. Azaz nem kell a palackokat a nagyobb ünnepekre tartogatni.

A kampány elsősorban a fiatalabb korosztályokat célozza, ezért legfőbb üzenete az, hogy a habzóbor és a pezsgő gyorsan megadja az oldott és felszabadult hangulatot a fogyasztónak Ezt szimbolizálja a ‘Boldogság Buborékai’ szlogen, amely köré a kampány szerveződik. Az üzenetet – éppen a fiatal célcsoport miatt – nemcsak óriásplakátokon, print és online médiahirdetéseken keresztül juttatják el a potencionális fogyasztóknak, hanem a közösségi media és a rendezvények adta PR-eszközök széles palettáján keresztül is.

A ‘Boldogságbuborék-számláló’ alkalmazás segítségével a fogyasztók közösen gyűjtik és személyesen is nyilvántarthatják, hogy mennyi habzóbort és pezsgőt – azaz boldogságbuborékot – fogyasztottak, az adatokat pedig meg is oszthatják egymással. Ugyancsak egy, külön erre a célra fejlesztett, ‘Bulifal’ elnevezésű Facebook-alkalmazás teszi lehetővé, hogy a fiatal fogyasztók magukról, vagy a pezsgős-habzóboros bulikról készített szelfiket helyezzenek el az oldalon, amelyekből azután közönségszavazatokkal választják ki a legjobban sikerült képeket.

 A ‘Boldogság Buborékai’ rendezvénysorozaton a szervezők Budapest különböző pontjain széleskörű habzóbor- és pezsgőkóstolást szerveznek. A kampány keretében tíz titkos helyszínen gerillaakciókat, pezsgőkóstolást is terveznek a szervezők, ahová a Facebookon toborozzák a résztvevőket. Céljuk az, hogy bemutassák az érdeklődőknek, a pezsgő nemcsak a nagy ünnepek kiegészítője, hanem életünk kis eseményeihez is jól illeszkedő örömforrás. 

A sajtótájékoztatón azt is megtudhattuk, hogy a hazai pezsgőfogyasztás csökkenő tendenciát mutat az elmúlt tíz évben. Míg 2000-2003 között évi 28-29 millió palack fogyott a hazai piacon, 2013-ban már csak 22 millió palackot sikerült értékesíteni. Örvendetes azonban, hogy 2002-2013 között háromszorosára nőtt a pezsgő-exportunk. 

Forrás: Vendég & Hotel


Csődöt jelentett a Hooters

Csődöt jelentett a Hooters 

A csirkeszárnyairól híres Hooters étteremlánc hétfőn csődöt jelentett, de a márka továbbra is megmarad.
Csehország megszigorítja a száj- és körömfájás elleni védőintézkedéseket

Csehország megszigorítja a száj- és körömfájás elleni védőintézkedéseket 

A miniszter közlése szerint Szlovákiából, Magyarországról, Alsó Ausztriából és Burgenlandból hétfő éjféltől tilos lesz egyes állati termékek behozatala.
Csehországi borturisztikai konferencia – magyar résztvevőkkel

Csehországi borturisztikai konferencia – magyar résztvevőkkel 

Három magyar résztvevő a mikulovi Nemzetközi Borturizmus Konferencián.
Etyek nagyra törő terve: felkerülni a világ pezsgő térképére

Etyek nagyra törő terve: felkerülni a világ pezsgő térképére 

Az Etyeki Pezsgő hivatalosan eredetvédett státuszt kapott.
Terített asztal a Balatonnál – gasztro-évadnyitó Tihanyban

Terített asztal a Balatonnál – gasztro-évadnyitó Tihanyban 

Hagyományteremtő„Balaton Expo”-n jelent meg a régió kínálata a Balaton asztalán.
Fontos termék a vendéglátóipar szereplőinek

Fontos termék a vendéglátóipar szereplőinek 

Új névvel és telephelyen, kibővített termékportfólióval és nemzetközi terjeszkedéssel folytatja működését Magyarország vezető újrahasználati rendszere, a Cup Revolution.
Felvásárolták az albán Spar-hálózatot

Felvásárolták az albán Spar-hálózatot 

Koszovó legnagyobb kiskereskedelmi hálózata, a Viva Fresh Store felvásárolta a Spar Albánia üzleteit a helyi Balfin befektetési csoporttól.
Balatoni vörösborokat díjaztak Berlinben

Balatoni vörösborokat díjaztak Berlinben 

Ki mondta, hogy a balatonfüredi borvidék kizárólag fehérborok készítéséhez kiváló terület?
Itthon újabb szarvasmarhatelepen jelent meg a ragadós száj- és körömfájás

Itthon újabb szarvasmarhatelepen jelent meg a ragadós száj- és körömfájás 

Az első tünetek kedden jelentkeztek a Levél településen található, 3000 egyedet számláló szarvasmarha-állományban.
Jön egy stílusos villásreggeli

Jön egy stílusos villásreggeli 

Stílusos Vidéki Villásreggeli Fesztivál és majális- egy igazán ragyogó program a gasztronómia és az utazás szerelmeseinek.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.