Miért ne fogyaszthatnánk egész évben a "Boldogság Buborékait"?

Elindult a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának habzóbor- és pezsgőfogyasztást népszerűsítő kampánya, amelynek célja, hogy növelje és eves szinten kiegyenlítettebbé tegye a fogyasztást. A kampány középpontjában a ‘Boldogság Buborékai’ állnak.

Az esemény sajtótájékoztatója a budafoki Törley Gyűjtemény és Látogatóközpontban zajlott Dr. Simon Péter, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettese, Kovács György, a Törley Pezsgőpincészet igazgatója és Mészáros Kálmán, a NÉBIH igazgatója részvételével.

Jelenleg hazánk pezsgőfogyasztásának 80 százaléka a téli, jellemzően, szilveszteri időszakban történik. Ezen a tendencián kívánnak változtatni nagyszabású kampány segítségével.

 A kampányt szervező és lebonyolító Bell and Partners kommunikációs ügynökség éppen ezért olyan üzenetet fogalmazott meg, amely az év minden napján érvényes lehet, és megmutatja, hogy a habzóbor és a pezsgő kitűnő kísérőjea hétköznapi örömöknekés gasztronómiai élményeknek. Azaz nem kell a palackokat a nagyobb ünnepekre tartogatni.

A kampány elsősorban a fiatalabb korosztályokat célozza, ezért legfőbb üzenete az, hogy a habzóbor és a pezsgő gyorsan megadja az oldott és felszabadult hangulatot a fogyasztónak Ezt szimbolizálja a ‘Boldogság Buborékai’ szlogen, amely köré a kampány szerveződik. Az üzenetet – éppen a fiatal célcsoport miatt – nemcsak óriásplakátokon, print és online médiahirdetéseken keresztül juttatják el a potencionális fogyasztóknak, hanem a közösségi media és a rendezvények adta PR-eszközök széles palettáján keresztül is.

A ‘Boldogságbuborék-számláló’ alkalmazás segítségével a fogyasztók közösen gyűjtik és személyesen is nyilvántarthatják, hogy mennyi habzóbort és pezsgőt – azaz boldogságbuborékot – fogyasztottak, az adatokat pedig meg is oszthatják egymással. Ugyancsak egy, külön erre a célra fejlesztett, ‘Bulifal’ elnevezésű Facebook-alkalmazás teszi lehetővé, hogy a fiatal fogyasztók magukról, vagy a pezsgős-habzóboros bulikról készített szelfiket helyezzenek el az oldalon, amelyekből azután közönségszavazatokkal választják ki a legjobban sikerült képeket.

 A ‘Boldogság Buborékai’ rendezvénysorozaton a szervezők Budapest különböző pontjain széleskörű habzóbor- és pezsgőkóstolást szerveznek. A kampány keretében tíz titkos helyszínen gerillaakciókat, pezsgőkóstolást is terveznek a szervezők, ahová a Facebookon toborozzák a résztvevőket. Céljuk az, hogy bemutassák az érdeklődőknek, a pezsgő nemcsak a nagy ünnepek kiegészítője, hanem életünk kis eseményeihez is jól illeszkedő örömforrás. 

A sajtótájékoztatón azt is megtudhattuk, hogy a hazai pezsgőfogyasztás csökkenő tendenciát mutat az elmúlt tíz évben. Míg 2000-2003 között évi 28-29 millió palack fogyott a hazai piacon, 2013-ban már csak 22 millió palackot sikerült értékesíteni. Örvendetes azonban, hogy 2002-2013 között háromszorosára nőtt a pezsgő-exportunk. 

Forrás: Vendég & Hotel


Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon

Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon  

Magyarországon is egyre többen keresik a könnyed, mégis gazdag ízélményeket nyáron – és ebben a sashimi kultúrája kulcsszerepet játszik.
Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban

Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban 

Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat okozhat az ültetvényekben.
Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.
Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program

Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program 

Mert fontosnak tartják, hogy áruházaik térségében lévő termelők, a kis- és középvállalkozások termékei felkerülhessenek az áruházaik polcaira.
A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól

A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól 

Az új helyszín a Gesztenyéskertben, a legendás Nagyvendéglő épületében kapott otthont – új arculattal, friss kínálattal, de a már jól ismert „czinieles” vendégszeretet szellemében.
Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában

Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában 

A gasztronómiai és kulturális piac felfedte első négy éttermét.
Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait

Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait 

Kihirdették 2025. évi Országos Borverseny győzteseit.
Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál

Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál 

Fél évszázad az autópálya mentén – 50 éves az M7 Bisztró.
Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz

Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz 

323 balatoni étterem, strandbüfé, termelői piac, kávézó, kultúrbisztró, kézműves hamburgerező és pékség – egyetlen kisméretű kiadványban.
Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak

Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak 

Megjelent a rendelet, és már hatályba is lépett.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.